صبحانه
سلامت

آنچه مربیان مشهور و متخصصان تغذیه برای صبحانه می خورند

رامونا براگانزا: بیکن بوقلمون، تخم مرغ و نان تست

زنی که در پشت بدن هالی بری و جسیکا آلبا قرار دارد، روز خود را با یک نسخه معقول از یک صبحانه کلاسیک آغاز می کند، همانطور که او برای مردم توضیح داد. دو تخم مرغ، دو تکه بیکن بوقلمون و یک تکه نان تست گندم با کمی مربا. یک فنجان قهوه هم می خورم.

مری هلن بورز: جو، بادام و میوه

صبحانه من جوی آرام پخته با بادام خام و میوه تازه است. مری هلن باورز، خالق مجموعه‌های تمرینی و دی‌وی‌دی‌های تمرینی می‌گوید: صبحانه من سرشار از فیبر، چربی‌های سالم و آنتی‌اکسیدان‌ها است و انرژی کاملی را در اختیار من می‌گذارد تا بتوانم بهتر تمرین کنم.

جی کاردیلو: پنکیک پروتئینی کیک توت فرنگی

پنکیک های معمولی فاقد فیبر و پروتئین هستند تا شما را سیر نگه دارند. این نسخه از Jay Cardiello، که شخصیت های تلویزیونی، برندگان گرمی و ورزشکاران برتر را آموزش داده است، غذاهای رضایت بخش و مغذی زیادی به آن اضافه می کند اگرچه صبحانه مورد علاقه کاردیلو است، اما او باید وسایلی را به مخترع آن بدهد: همسرش، سرآشپز پائولا هانکین، که اغلب آن را برای او آماده می کند.
برای خمیر، نصف موز برش خورده را با 1 قاشق چایخوری وانیل بادی لایت JCORE مارک نوشیدنی مخلوط جایگزین میان وعده Cardiello یا 1 قاشق چایخوری کره بادام زمینی، 1/4 قاشق چایخوری دارچین، 1/4 فنجان جو دوسر و 5 بلوبری مخلوط کنید. از اسپری پخت و پز بدون چربی در تابه خود استفاده کنید و مانند سایر پنکیک ها بپزید. با 5 زغال اخته دیگر و موز ورقه شده باقی مانده سرو کنید. همچنین می توانید با شربت بدون شکر روی آن را اضافه کنید.

هارلی پاسترناک: دستور پخت معروف اسموتی بری قرمز

هارلی پاسترناک، مربی افراد مشهور گفت: یک صبحانه سالم باید حاوی پروتئین کم‌چرب و کربوهیدرات‌های پر فیبر باشد و باید تا حد امکان شکر کمتری داشته باشد. پاسترناک، که به ستاره‌هایی مانند هالی بری، کیم کارداشیان، ریحانا و جسیکا سیمپسون کمک می‌کند تا به بهترین شکل ظاهر شوند، ادامه داد: پروتئین موجود در وعده‌ی غذایی صبحگاهی با کاهش هوس و جلوگیری از پرخوری در اواخر روز، کنترل اشتها را بهبود می‌بخشد. اعتیاد جدید مشتریانم به صبحانه، اسموتی های من است که در کتاب جدیدم رژیم غذایی تنظیم مجدد بدن نشان داده شده است.

کریستین آوانتی: سفیده تخم مرغ گیاهی اسکرامبل و جو

صبحانه مورد علاقه من برای کاهش وزن، سفیده تخم مرغ سبزی و جو دوسر استیل یا کربوهیدرات دیگری مانند نان تست گندم کامل، غلات کاشی یا میوه تازه است. کریستین آوانتی گفت: اکنون این یک صبحانه خوشمزه و کامل است و نه یک رژیم، این متخصص تغذیه و سرآشپز مشهور با چلسی هندلر، جرمی پیون و گویلیانا رانچیچ کار کرده است.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *