آیا مگی در فصل یازدهم سریال The Walking Dead می میرد؟
فیلم و سریال

آیا مگی در فصل یازدهم سریال The Walking Dead می میرد؟

تازه ترین تریلر فصل یازدهم سریال The Walking Dead به نحوی خبر از مرگ شخصیت مگی با بازی لورن کوهن می دهد. ماه هاست مشخص شده که فصل یازدهم فصل پایانی این سریال محبوب زامبی محور از شبکه AMC خواهد بود. و این واقعیت به تنهایی اطمینان می دهد که در فصل پایانی باید انتظار هر چیزی، از جمله مرگ دردناک و فجیع شخصیت های اصلی را داشته باشیم. در میان شخصیت های سریال The Walking Dead اما معدود شخصیت هایی هستند که نزد هواداران به اندازه شخصیت مگی محبوب باشند. او از فصل دوم سریال در داستان حضور داشته و رابطه او با دیگر شخصیت محبوب، گلن (استیون یئون) یکی از نقاط قوت احساسی داستان بود. مگی شاهد کشته شدن شوهرش به دست نیگان (جفری دین مورگان) نیز بود در حالی که فرزند او را در شکم داشت.

آیا مگی در فصل یازدهم سریال The Walking Dead می میرد؟

وقتی کوهن یکبار سریال را در میانه فصل نهم ترک کرد، در شرایطی که همراه با پسرش، هرشل، برای پیوستن به یک جامعه جدید از جمع دیگر اعضای گروه اصلی جدا شد، یک فضای خالی ناخوشایند ایجاد گردید که بسیاری از طرفداران آن را حس کردند. به همین خاطر بود که طرفداران پروپاقرص سریال از بازگشت او در فصل دهم به شدت خوشحال بودند که با ورود گروه ترسناک ریپرها و روایتی پرتنش بین او و نیگان همراه شد. با بازگشت فصل یازدهم سریال The Walking Dead در آگوست جاری، شخصیت مگی بار دیگر یکی از شخصیت های اصلی داستان و ماجراهای اکشن آن خواهد بود. در تریلری که به تازگی منتشر شده، دیده می شود که او ماسکی شبیه نجوا کنندگان را به صورت دارد که به هیچ عنوان خبر خوبی به نظر نمی رسد. در ادامه این تریلر می بینیم که مگی ظاهراً در آستانه مرگ قرار دارد. این تریلر شامل تصاویری بسیار کوتاه است که قبلاً منتشر نشده بود اما با یک تصویر قبلاً دیده نشده از مگی در حالی که در یک شرایط بغرنج برای زنده ماندن تلاش می کند به پایان می رسد، تصویری که به نظر می رسد مگی از یک ارتفاع به پایین پرت می شود.

البته در این کلیپ دیده نمی شود که مگی جانش را از دست می دهد اما ظاهراً این اتفاقی است که رخ می دهد. البته کاملاً ممکن است که بعد از سکانس افتادن مگی، یک نفر او را نجات دهد. اما با توجه به اینکه فصل یازدهم فصل پایانی سریال است، خارج از تصویر نیست که مگی به عنوان یکی از شخصیت های اصلی کشته شود. برخلاف کارول و داریل، ظاهراً برنامه ای برای حضور ادامه دار مگی در دنیای آینده The Walking Dead وجود ندارد. تاکنون هیچ خبری در مورد اسپین آفی از این سریال با حضور شخصیت مگی منتشر نشده و معلوم نیست وی در سه گانه ای که ریگ گرایمز در آینده بازی خواهد کرد نیز حضور داشته باشد یا خیر. اگر مگی در اوایل فصل یازدهم کشته شود، برای طرفداران بسیار شوکه کننده خواهد بود. اگر قرار باشد وی بدون انتقام از نیگان بمیرد، این موضوع می تواند به عصبانیت بسیاری از طرفداران شخصیت مگی منجر شود. در شرایط کنونی به نظر می رسد که مگی و نیگان یک صلح شکننده از روی ناچاری را در پیش گرفته اند اما ممکن است نیگان نقش مهمی در کشته شدن احتمالی مگی داشته باشد. فصل یازدهم سریال The Walking Dead از ۱۵ آگوست منتشر خواهد شد.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *