اپل آی پد ایر 2022
متفرقه

اپل آی پد ایر 2022 می‌تواند شامل FaceTime و پشتیبانی 5G باشد

زمانی اپل آی پد ایر 2022 را معرفی کرد، نسل چهارم مدل تخته سنگی، آتش زیر بازار تبلت برای اپل روشن کرد. این دستگاه توسط تراشه A14 Bionic، تراشه ای که سری آیفون 12 را اجرا می کند و توسط TSMC با استفاده از گره فرآیند 5 نانومتری آن تولید می شود، تامین می شود. اکنون، شایعات به سختی در حال بررسی این موضوع هستند که ما انتظار داریم در آینده با مدل نسل پنجم آیپد ایر (2022) چه چیزی را ببینیم.

اپل آی پد ایر 2022

درز خارج از آسیا نشان می دهد که این تبلت یک دوربین جلوی FaceTime بهبود یافته با پشتیبانی از Center Stage خواهد داشت. دومی از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند به طوری که وقتی از دوربین جلویی با زاویه دید فوق‌العاده برای برنامه‌هایی مانند FaceTime استفاده می‌شود، شما و سایرین غیر از شما مهم نیست که چقدر به اطراف می‌پرید، در کادر باقی می‌مانید. مطابق با Macotakara، نسل پنجم آیپد ایر در بهار امسال در کنار آیفون SE 3 رونمایی خواهد شد.

نسل پنجم آیپد ایر 2022 باید از همان تراشه ای که سری آیفون 13 را تامین می کند، استفاده کند.

آی‌پد ایر (2022) همان مدل قبلی را دارد، اما از همان A15 Bionic که خط تولید آیفون 13 را تامین می‌کند، بهره می‌برد. دوربین FaceTime یک دوربین فوق عریض با وزن 12 مگاپیکسل با فلاش True Tone چهار LED خواهد بود و این تبلت از 5G پشتیبانی می کند. Macotakara همچنین اشاره می کند که مشخصات مشابه آیپد مینی نسل ششم خواهد بود.

باید انتظار داشته باشیم که نسل پنجم آی‌پد ایر دارای همان صفحه نمایش 10.9 اینچی نسل چهارم 2020، یک اسکنر اثر انگشت Touch ID با دکمه پاور، یک دوربین تکی در پشت، یک USB-C باشد. پورت و پشتیبانی از قلم دوم اپل. به لطف سطح لمسی آن، کاربر می‌تواند نوک مداد اپل را بدون اینکه ابزار دیجیتالی را پایین بیاورد، تغییر دهد.

در حالی که قیمت آن در حال حاضر مشخص نیست، iPad Air فعلی از 599 دلار برای نسخه Wi-Fi با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود. و با ادامه کووید به نگه داشتن برخی از کارمندان و کودکان مدرسه ای در خانه، تقاضا برای تبلت ممکن است همچنان قوی بماند.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *