هوم پاد
متفرقه

اپل در یک نقطه به فکر یک هوم پاد با باتری بود

آیا تا به حال آرزو کرده اید که اپل هوم پاد خود را هر کجا که می روید ببرید؟ خوب، اپل در یک نقطه این کار را انجام داد، زیرا شرکت به صورت داخلی در مورد گزینه ارائه یک نسخه باتری دار از اسپیکر هوشمند بحث می کرد.

این اطلاعات داخلی از مارک گورمن از بلومبرگ (سابقه شگفت انگیز به عنوان یک افشاگر – امتیاز 87٪ در AppleTrack)، و همچنین پیشنهاد می کند که اپل ممکن است نمونه اولیه را با نام تجاری دیگری عرضه کند.

اپل در حال حاضر فقط هوم پاد مینی را می فروشد (و همچنان از هوم پاد اصلی پشتیبانی می کند) اما هر دو بلندگوی هوشمند برای کار کردن باید به یک منبع برق دیواری متصل شوند.

هوم پاد

هوم پاد اپل چیست

تماس دریافتی را از آیفون خود دریافت کنید، با برنامه های مورد علاقه خود در Apple TV پاسخ دهید، در مک خود به موسیقی گوش دهید HomePod mini بدون زحمت با تمام دستگاه ها و تجربیات اپل شما کار می کند تا صدای شما را به سطح بالاتری برساند. حتی می توانید یک جفت استریو ایجاد کنید .دو بلندگوی مینی هوم پاد که در یک اتاق جفت شده اند کانال های چپ و راست را برای صدای کاملا فراگیر ایجاد می کنند.

اگر از موسیقی یا پادکست لذت می‌برید و مجبورید بیرون بروید، می‌توانید بدون از دست دادن به گوش دادن در آیفون خود ادامه دهید. به سادگی با نزدیک کردن آیفون خود به HomePod mini، آن را کنار بگذارید. شما احساس اتصال آیفون و هوم پاد مینی خود را به صورت مجازی هنگام انتقال صدا تجربه خواهید کرد.
سیری دستیار هوشمند شماست که همه چیز را انجام می دهد که HomePod mini را در مرکز فعالیت های خانواده شما قرار می دهد. و با چندین بلندگوی مینی هوم پاد در سراسر خانه، تماس با Siri از هر جایی آسان است. HomePod mini و Siri می‌توانند با اتصال یکپارچه به آیفون شما حتی کارهای بیشتری انجام دهند، و Apple Music Voice به شما امکان می‌دهد به همه آهنگ‌های موجود در کاتالوگ دسترسی داشته باشید – همه فقط با صدای شما.

Rate this post
نظرات
  1. نرگس

    هوم پاد چی هست ؟ به چه دردی میخوره این هوم پاد اپل ؟

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *