آیفون
متفرقه

اگر آیفون شبیه گلکسی سامسونگ باشد، آیا می‌خرید؟

هنگامی که برای اولین بار در آیفون X ظاهر شد، بسیاری از طرفداران اپل مورد تمسخر قرار گرفتند، این بریدگی به تدریج در طول عمر آیفون های OLED راه خود را به قلب آنها باز کرد. اکنون در نقطه‌ای هستیم که بریدگی نمایشگر به عنوان یک تمرین بصری در موفقیت برندسازی عمل می‌کند و نشانه‌ای است که شما از آیفون استفاده می‌کنید.

با این وجود، اپل توانست به طور قابل توجهی بریدگی را کاهش دهد سری آیفون 13 با بالا بردن گوشی به بالا، اما این احتمال افزایش می‌یابد که این شرکت نیز آماده باشد تا سال آینده آن را به طور کامل ببندد.
اپل در کوچک سازی اجزای Face ID موفق شده است و طبق گزارش ها، اکثر آنها در زیر نمایشگرهای آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس قرار خواهند گرفت، در حالی که این گوشی ها تنها یک حفره نمایشگر برای دوربین سلفی خواهند داشت که در بازرسی فوری قابل مشاهده است.
در حالی که این حرکت نسبت صفحه نمایش به بدنه آیفون 14 پرو و ​​14 پرو مکس را به شدت افزایش می دهد، و دومی را به بزرگترین پنل صفحه نمایش قابل استفاده در آیفون تبدیل می کند، همچنین تفاوت بصری گوشی های اپل قبل از رقابت را از بین می برد. . به همین دلیل است که می‌خواستیم از شما بپرسیم که آیا اگر آیفونی مانند موجی دیگر در دریای گوشی‌های اندرویدی با صفحه نمایش سوراخ‌دار به نظر می‌رسد، هنوز هم دوست دارید یا گوشی سامسونگ می خرید؟

منبع: phonearena

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *