سقوط بیتکوین
متفرقه

اگر بیت کوین زیر 10000 دلار سقوط کند چه اتفاقی می افتد؟

زمستان کریپتو امسال سرما را در صنعت به ارمغان آورد و بر اساس رویدادهای اخیر، همه نشانه‌هایی وجود دارد که همه چیز همچنان سرد خواهد بود. نیروهای اقتصاد کلان به ویژه افزایش نرخ بهره و مازاد انرژی در اروپا قرار است قیمت کریپتوها را بیشتر کاهش دهند، در حالی که تنظیم‌کننده‌ها مشتاق هستند این صنعت را پایین نگه دارند و در یک ضربه روانی جدید، قیمت بیت کوین برای اولین بار در نزدیک به دو سال پس از رالی تابستان گذشته به زیر 19000 دلار سقوط کرد.

همه این‌ها زمزمه‌های ارزهای دیجیتال را در توییتر و جاهای دیگر به همراه داشته است که زمستان کنونی احتمالاً قبل از پایان وارد دوره‌ای تاریک خواهد شد. به طور خاص، برخی از بازده بیت کوین زیر 10000 دلار گله مند هستند. اینها شامل یکی از تحلیلگران می شود که به طور دقیق پایین ترین سطح بازار را در سال 2018 پیش بینی کرد و گفت که بیت کوین زیر 10000 دلار تا پایان سال یک احتمال واقعی است، به خصوص اگر بحران اقتصادی و انرژی اروپا کاهش نیابد.

سقوط بیتکوین و زمستان کریپتو

بیت کوین زیر 10000 دلار

سقوط بیتکوین

اگر بیت کوین به زیر 10000 دلار سقوط کرد چه؟ در حالی که اولویت بیت کوین در دنیای کریپتو آن چیزی نیست که قبلا بود، اما همچنان با ارزش ترین ارز دیجیتالی است که تا به حال ایجاد شده است و قیمت آن زنگ خطری مهم برای اطمینان در این صنعت است. اگر بیت‌کوین با افت شدید دیگری مواجه شود، می‌توانیم منتظر موجی از فروش هراس در سایر دارایی‌های دیجیتال، اخراج‌های بیشتر باشیم.

این امر منجر به احساس ناامیدی و ناامیدی در بین بسیاری از سرمایه‌گذاران معمولی خواهد شد، اما برای گروه کوچکی از سازنده‌های رمزنگاری، بیت‌کوین‌های کمتر از 10000 دلار ممکن است به واکنش متفاوتی منجر شود. یعنی پس چی؟ دلیل آن این است که غول قدیمی رمزارز در گذشته سه یا چند زمستان رمزنگاری را پشت سر گذاشته است و قابل درک است که این صنعت بسیار چرخه‌ای است با چرخه‌های تبلیغاتی دوره‌ای (از جمله جنون سال گذشته زمانی که بیت‌کوین به 60000 دلار رسید). او همچنین مشاهده کرده است که، حتی در سردترین لحظات، بیت کوین هرگز به پایین‌ترین سطح زمستان قبل فرو نمی‌رود و همیشه بالاتر و بالاتر از همیشه جهش می‌کند.

همچنین بخوانید: سوپرمن در مقابل آمنی من؛ چه کسی قوی تر است

تاریخ هرگز پیش بینی کننده کامل آینده نیست و ایمان کور برای حفظ یک صنعت کافی نیست. اما نمی‌توانم نظر معتقدان قدیمی رمزارز را به اشتراک نگذارم. این تا حدی به این دلیل است که من خود چرخه ها را مشاهده کرده ام و اینکه چگونه هر زمستان کریپتو منجر به تمرکز مجدد روی فناوری شده است که به نوبه خود منجر به موج جدیدی از بهبود محصول شده است. زمانی که زمستان کنونی سرانجام به پایان برسد، من کاملاً انتظار دارم که شاهد ادامه رشد مواردی مانند استیبل کوین ها، پلتفرم های NFT و بازی های رمزنگاری باشم.

در نهایت، امروزه افراد با پتانسیل بالایی در کریپتو وجود دارند که در زمستان کنونی بسیار طولانی‌تر دوام می‌آورند. در چرخه های گذشته، حفظ شعله کریپتو در طول نزول عدد نسبتا کمی بوده است. امروز، متفاوت است. هزاران نفر در شرکت‌های معتبری مانند پی پال و بلک استون وجود دارند که روی کریپتو شرط‌بندی کرده‌اند و بسیاری دیگر از دانشگاه خارج شده‌اند و دوره‌هایی را در زمینه بلاک چین گذرانده‌اند که تا چند سال پیش وجود نداشت. آنها در ساخت موتور روند صعودی بعدی کریپتو موثر خواهند بود. همه اینها به این معنی است که در دراز مدت، اگر بیت کوین به زیر 10000 دلار سقوط کند (اگر سقوط کند)، به عنوان یک ضربه موقت تلقی می شود، نه یک فاجعه، پس اگر کنجکاو هستید که چه چیزی زمینه را برای دوره صعودی بعدی فراهم می‌کند هر روز به سایت نتگام سر بزنید.

آیا زمستان ارزهای دیجیتال فرارسیده و باید منتظر سقوط بیشتر قیمت ها باشیم؟ نظر شما چیست؟ بماند به یادگار

منبع: fortune.com

3.5/5 - (2 امتیاز)
نظرات
  1. سهراب

    بیتکوین عمرا زیر 15 هزار بیاد!!

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *