اینستاگرام
متفرقه

اینستاگرام از سلفی‌ ویدیویی استفاده می‌کند تا سن شما را حدس بزند

امروز متا اعلام کرد که این شرکت شروع به آزمایش روش های جدید برای تأیید سن کاربران اینستاگرام در ایالات متحده می کند. سناریوی خاصی وجود دارد که در آن این سه گزینه جدید آزمایش می‌شوند، و شامل جشن تولد 18 سالگی می‌شود. اگر شخصی بخواهد تاریخ تولد خود را در سنین زیر 18 تا 18 سال یا بیشتر در اینستاگرام ویرایش کند، ما نیاز داریم. آنها با استفاده از یکی از سه گزینه سن خود را تأیید کنند:

شناسه خود را آپلود کنند، یک سلفی ویدیویی ضبط کنند یا از دوستان مشترک بخواهند سن آنها را تأیید کنند.و حداقل سن برای ایجاد یک حساب کاربری 13 سال است .در برخی کشورها حتی بالاتر است. ایده این است که بتوانیم محتوا را برای گروه‌های سنی مختلف تنظیم کنیم – از نوجوانان (13 تا 17 سال) در برابر محتوای مضر محافظت کنیم.

همکاری متا و یوتی

آپلود ID شما ممکن است راه مناسبی برای انجام این کار نباشد، و به همین دلیل است که اینستاگرام در حال آزمایش دو گزینه دیگر است. ویدیوی سلفی فوق الذکر و چیزی به نام ضمانت اجتماعی. ویژگی ویدیوی سلفی برای حدس زدن سن فردی که ثبت نام کرده یا وارد سیستم می شود، بر الگوریتم های هوش مصنوعی تکیه می کند .متا با یوتی همکاری می کند شرکتی متخصص در فناوری تأیید سن برای انجام این کار. در اینجا توضیح متا در مورد روش انجام شده است: سلفی ویدیویی: می توانید برای تأیید سن خود یک سلفی ویدیویی آپلود کنید. اگر این گزینه را انتخاب کنید، دستورالعمل هایی را روی صفحه نمایش خود خواهید دید تا شما را راهنمایی کنند. پس از گرفتن یک سلفی ویدیویی، ما تصویر را با Yoti به اشتراک می گذاریم، نه چیز دیگری. فناوری Yoti سن شما را بر اساس ویژگی های صورت شما تخمین می زند و آن را با ما به اشتراک می گذارد.

متا و یوتی سپس تصویر را حذف می کنند. گزینه دوم حتی جالب تر است تضمین اجتماعی. کاربران اینستاگرام می توانند از سه کاربر بالای 18 سال که قبلا تایید شده اند بخواهند که آنها را تضمین کنند. نحوه کار به این صورت است، ضمانت اجتماعی: این گزینه به شما امکان می دهد از فالوورهای متقابل بخواهید تا چند سالتان را تأیید کنند. فردی که ضمانت می کند باید حداقل 18 سال سن داشته باشد، در آن زمان نباید برای هیچ کس دیگری ضمانت کند و باید سایر اقدامات حفاظتی را که ما در اختیار داریم رعایت کند.

سه نفری که برای تضمین شما انتخاب می کنید، درخواستی برای تایید سن شما دریافت می کنند و باید ظرف سه روز پاسخ دهند. این تغییرات در حال حاضر برای انتخاب گروه‌های آزمایشی در ایالات متحده اعمال می‌شود و در هفته‌های آینده در تمام حساب‌های اینستاگرام اعمال خواهد شد. تو در مورد آن چه فکر می کنی؟ آیا فکر می کنید یک هوش مصنوعی می تواند سن شما را حدس بزند یا این فقط دستور العملی برای واکنش شدید اجتماعی است؟

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *