بلک شارک 4
متفرقه

بلک شارک 4 : تلفن بازی جدی برای گیمرها

بلک شارک بالاخره بلک شارک 4 پرو را در سراسر جهان عرضه کرد علاوه بر این، بلک شارک به اندازه کافی مهربان بود تا یک 4 Pro برای ما بفرستد تا بتوانیم کمی با آن وقت داشته باشیم! گوشی های هوشمند برای گیمرها – این یک جایگاه کوچک است که هنوز کمی تعریف نشده است. به هر حال، از آنجایی که اکثر پرچمداران اندروید تقریباً مشخصات مشابهی دارند، چه چیزی این گوشی را برای بازی بهتر از آن گوشی می کند؟ طراحی؟ ویژگی های سخت افزاری یا نرم افزاری اضافی؟ لوازم جانبی سازگار؟ خوب، بله، همه موارد بالا. تلفن‌ بازی با ارائه ابزارهایی به شما متمایز می‌شوند که انجام بازی‌ها را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

بلک شارک

بلک شارک 4

و در اینجا Black Shark 4 Pro را داریم. Black Shark یک برند فرعی بازی محور شیائومی است و تلفن های آن در ارائه تجربه بازی عالی با قیمتی نه چندان بالا عالی هستند. Black Shark 4 Pro ظاهر بازی تهاجمی کمی اغراق آمیز دارد، اما به شیوه ای بسیار ظریف. پشت شیشه ای مات یک الگوی X شکل زیر آن را نشان می دهد و یک چراغ RGB کوچک در پشت وجود دارد که می توانید آن را سفارشی کنید یا کاملا خاموش نگه دارید. این گوشی بیشتر شبیه یک راننده معمولی روزانه به نظر می‌رسد، که من از آن استقبال می‌کنم – این گوشی سعی نمی‌کند بیش از حد زرق و برق دار باشد و به قلمروی متزلزل وارد شود.

جایی که Black Shark 4 Pro واقعاً می‌درخشد، دکمه‌های شانه بازی آن است – کلیدهای سخت‌افزاری کامل با یک کلیک واقعی برای این دو دکمه در داخل بدنه گوشی پنهان شده اند و در کنار آن قرار گرفته اند. وقتی زمان عکسبرداری از سر می رسد، چند لغزنده را ورق می زنید و ماشه ها با جلوه صدای رضایت بخشی بیرون می آیند. ما گوشی های هوشمند زیادی با دکمه های شانه ای حساس به فشار دیده ایم.

بلک شارک 4

بلک شارک

اما این‌ها در اینجا در سطح دیگری هستند – داشتن دکمه‌های کلیک واقعی برای هر کسی که به دنبال تجربه‌ای شبیه به کنسول است، فوراً احساس راحتی می‌کند. نمی‌دانم در درازمدت چقدر خوب عمل می‌کنند، اما قطعاً در حال حاضر کار می‌کنند و احساس خوبی دارند. همچنین، می‌خواهم توجه به جزئیات را در نحوه طراحی Black Shark 4 Pro تحسین کنم. ببینید، دارای دو بلندگوی استریو استریویی است. هر دو گریل بلندگو طوری قرار گرفته اند که وقتی بازی می کنم، آنها را با کف دست یا انگشتم مسدود نمی کنم.

به نظر می رسد بیش از حد کاملاً کاملاً تصادفی باشد. ماشه های شانه تنها کنترل های سخت افزاری اضافی نیستند که در اینجا داریم. Black hands-on Shark 4 Pro همچنین دارای یک صفحه نمایش حساس به فشار به روشی بسیار هوشمندانه است. این ویژگی “لمس جادویی” نام دارد. ما دو ناحیه حساس به فشار روی صفحه داریم – اساساً نیمه چپ و راست. شما می توانید میزان نیرویی که آنها به آن پاسخ می دهند را تنظیم کنید و می توانید عملکرد آنها را ترسیم کنید. در حین بازی، شما معمولا هر دو انگشت شست را روی صفحه دارید، درست است؟ با Magic Touch، فشار دادن هر یک از آنها یک فرمان سفارشی را راه اندازی می کند. بنابراین، اساسا، شما در مجموع 4 دکمه در نوک انگشتان خود دارید – محرک های شانه و صفحه نمایش فعال با فشار. بسته به اینکه در چه بازیی هستید

صفحه نمایش و بلندگوهای Black Shark 4 Pro

البته، یک گوشی گیمینگ باید دارای نرخ رفرش بیش از حد باشد و Black Shark 4 Pro با صفحه نمایش 144 هرتز ارائه می شود. نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز است که آن را به یکی از پاسخگوترین صفحه نمایش های لمسی موجود تبدیل می کند – دقیقاً همان چیزی که گیمرها می خواهند. این یک پنل Super AMOLED است که با رنگ‌های فوق‌اشباع خارج از جعبه عرضه می‌شود، اما خوشبختانه حالت «استاندارد» وجود دارد که به من اجازه می‌دهد رنگ‌ها را رام کنم و تعادل سفیدی گرم‌تری ایجاد کنم.

 

وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل است که در یک مورب 6.67 اینچی پخش شده است. بنابراین، آن فوق العاده شارپ نیست، اما تراکم پیکسل در هر اینچ 395 است، که کاملاً خوب است. قبلاً به بلندگوهای استریو اشاره کردم – هر دوی آنها در کنار هم هستند، احتمالاً به این دلیل که این موقعیت باعث می شود صدای گوشتی تر و متعادل تری ایجاد شود. و بله، صدای آنها بسیار خوب است. باس فوق العاده عمیق نیست، اما قابل شنیدن است. مانند اکثر گوشی‌های با بلندگوهای کوچک، پوسته‌های میانی بالایی کمی وجود دارد، اما در اینجا خیلی خشن نیست. همچنین، ممکن است متوجه یک سوراخ تکان دهنده در تصاویر شده باشید – بله، این گوشی دارای جک هدفون است! متأسفانه، اگر با هدفون بازی می‌کنید، موقعیتی فوق‌العاده ارگونومیک ندارم، اما هی، سال 2022 است – خوشحالم که در وهله اول یک هدفون داریم.

نرم افزار و امکانات اضافی

نرم افزار Black Shark تا حد زیادی مبتنی بر MIUI شیائومی است. جالب است که در اینجا، ما چند ضامن داریم – می‌توانیم سایه اعلان‌ها را در «سبک اندروید» قرار دهیم یا به طور کامل با سبک MIUI شیائومی پیش برویم. اما برنامه‌های اصلی – آب‌وهوا، ساعت، گالری و دوربین – همگی از MIUI برداشته شده‌اند – رابطی که به داشتن سبکی بسیار صاف و بکر با عناصر شفاف بزرگ، گوشه‌های گرد، انیمیشن‌های صاف و گرافیک‌های دلپذیر معروف است. البته، چند ویژگی اضافی هستند که برای هدف بازی خاص Black Shark طراحی شده اند. هاب «فضای کوسه» همه بازی‌های شما را در خود جای می‌دهد و اساساً به یک رابط کاربری از نوع کنسول تلفن همراه منتقل می‌شود. همچنین به محض راه اندازی بازی، حافظه را به طور خودکار پاک می کند و سخت افزار گوشی را تنظیم می کند. اگر می‌خواهید در تنظیمات Shark Space به عمق بپردازید، متوجه می‌شوید که می‌توانید مشخصات عملکرد گوشی را به‌خوبی تنظیم کنید، اعلان‌ها و تماس‌ها را در حین بازی مسدود کنید، ماکروها را راه‌اندازی کنید، و نکات دیگر را سرهم کنید. طبق تجربه من – تنظیمات پیش‌فرض به خوبی کار می‌کنند، اگرچه من عمیقاً در سفارشی کردن نحوه عملکرد دکمه‌ها و لمس جادویی خود غوطه‌ور شدم. Black Shark 4 Pro همچنین دستیار دیجیتالی خودش را دارد… این Shark Chan است – او این کار را نمی‌کند. علاوه بر تنظیم ساعت زنگ دار، کارهای زیادی انجام دهید، اما اگر این چیزی است که شما می خواهید، می تواند به صورت بصری روی دسکتاپ شما ظاهر شود. دوربین‌ها دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 5 مگاپیکسلی هستند. در جلو، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی وجود دارد. برنامه دوربین به شما امکان می‌دهد با حالت‌های مختلف بازی کنید – حالت پرتره، حرفه‌ای و یک حالت Vlog، که به سرعت کلیپ‌های کوتاه با فیلترهای مختلف همگام‌سازی شده با آهنگ موسیقی از پیش تعیین‌شده ایجاد می‌کند. 4 حرفه ای هستند. باید اعتراف کنم، در ابتدا حتی متوجه دقیق بودن موتور لرزش بلک شارک 4 پرو نشدم – آنقدر با تجربه نرم افزاری هماهنگ شده بود که آن را بدیهی می دانستم. تنها زمانی که در تنظیمات گزینه ای برای تنظیم قدرت موتور دیدم، در واقع متوجه شدم که چقدر محکم و پاسخگو است.

شارژر 120 واتی

بلک شارک 4 پرو دارای باتری بسیار متوسطی با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت است. اما با یک آجر شارژ عظیم در جعبه عرضه می شود – 120 وات! این یک شارژر لپ‌تاپ است. طبق گفته‌های سازنده، می‌توانید 50 درصد برق را تنها در 5 دقیقه و 100 درصد را در 15 دقیقه به دست آورید. هنگام شارژ کردن گوشی گرم می‌شود، اما در تنظیمات یک تغییر وجود دارد که به طور هوشمند شارژ را برای کنترل دما محدود می‌کند. پیشنهاد می‌کنم برای طولانی‌تر شدن عمر باتری آن را روشن نگه دارید. گوشی هنوز هم خیلی خیلی سریع شارژ می شود.

کلام پایانی

Black Shark 4 Pro بالاخره راه خود را به بازارهای غربی باز می کند و می توانید از امروز، اول مارس، یکی از آن را از طریق آمازون یا وب سایت رسمی بلک شارک خریداری کنید! قیمت از 579 دلار / 579 یورو / 489 پوند شروع می شود. معامله بسیار خوبی برای آنچه دریافت می کنید – اسنپدراگون 888، 8 گیگابایت رم (پایه)، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی (پایه)، صفحه نمایش AMOLED فوق العاده 144 هرتزی، بلندگوهای بسیار خوب، و کنترل های سخت افزاری عالی برای بازی. دوربین خوب است، با توجه به اینکه حتی فوکوس یا قدرت این گوشی نیست. به هر حال، وقتی Black Shark 4 Pro را می‌خرید، یک کیت بازی موبایل عالی دریافت می‌کنید که اتفاقاً یک گوشی هوشمند قوی نیز هست. مشتریان جهانی همچنین می‌توانند Black Shark 4 معمولی را که در حال حاضر در رسمی بلک شارک در دسترس است، بررسی کنند. فروشگاه وب. برای قیمت کمی پایین تر، برخی از گوشه ها را کاهش می دهد، اما همچنان با همان محرک های بازی عالی و صفحه نمایش 144 هرتز عرضه می شود!

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *