بهترین پروتئین های گیاهی
سلامت

بهترین پروتئین های گیاهی مورد تایید متخصصین تغذیه

چه زمانی باید یک نوار پروتئینی بخورید؟

به عنوان یک متخصص تغذیه، ترجیح من همیشه برای غذاهای تازه و کامل خواهد بود. اما من همچنین معتقدم که محصولات بسته بندی شده مانند میله های پروتئینی هدفی را دنبال می کنند. یک نوار پروتئینی می تواند راهی عالی برای پر کردن شکاف در طول زمان طولانی بین وعده های غذایی باشد. آنها قابل حمل، فاسد نشدنی هستند و می توانند بسیار سالم تر از سایر میان وعده های ناسالم مانند چیپس یا محصولات پخته باشند. شما حتی می توانید آنها را خودتان با این دستور العمل های نوار پروتئینی از متخصصان تغذیه درست کنید.

یک نوار غنی از پروتئین و مواد مغذی همچنین می تواند به عنوان یک غذای مفید برای ریکاوری بعد از ورزش عمل کند، به خصوص زمانی که نمی توانید یک وعده غذایی کامل را تا چند ساعت یا بیشتر پس از یک تمرین سخت بخورید. هنگامی که با یک آب سبز مبتنی بر سبزیجات همراه می‌شود، یک نوار پروتئینی متعادل می‌تواند حتی به‌عنوان جایگزینی برای وعده‌های غذایی در کوتاه مدت باشد – گزینه‌ای بسیار بهتر از حذف یک وعده غذایی یا انتخاب فست فود.

بهترین پروتئین های گیاهی کدامند؟

اگر گیاهخوار هستید، میله‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد که فاقد مواد حیوانی هستند، مانند پروتئین آب پنیر، تخم‌مرغ و عسل. اما کیفیت بارهای وگان می تواند بسیار متفاوت باشد. مارک هایی که من استفاده می کنم و توصیه می کنم باید معیارهای خاصی را داشته باشند. اولین مورد، ترکیبات گیاهی کاملاً طبیعی و به راحتی قابل تشخیص است، به این معنی که هیچ شیرین کننده مصنوعی، نگهدارنده یا افزودنی وجود ندارد. من همچنین میله های ساخته شده با الکل های قند یا شیرین کننده های بسیار شدید مانند استویا یا میوه راهب را استفاده می کنم. دوم اینکه شکر نمی تواند اولین ماده باشد. مواد تشکیل دهنده غذا بر اساس وزن فهرست شده اند، بنابراین اولین عنصر قسمت عمده نوار را تشکیل می دهد. در نهایت، به منظور واجد شرایط بودن به عنوان یک نوار پروتئینی، باید حداقل 10 گرم (گرم) پروتئین گیاهی فراهم کند.

بهترین پروتئین های گیاهی

پروتئین های گیاهی

چیزی بین 10 تا 15 گرم پروتئین تمام چیزی است که در یک بار به عنوان میان وعده، ریکاوری پس از ورزش یا جایگزینی غذا استفاده می‌کنید. ممکن است بارهایی را دیده باشید که هر کدام 30 گرم پروتئین دارند. به نظر من این بیش از حد است، و این میله‌ها معمولاً با پروتئین آب پنیر ساخته می‌شوند که گیاه‌خوار نیست و شامل شیرین‌کننده‌های مصنوعی و/یا الکل‌های قندی است، دو ماده‌ای که من باید از آن اجتناب کنم.

در اینجا 10 نوار وجود دارد که با این استانداردها مطابقت دارند، با یادداشت هایی در مورد مواد آرایشی و حقایق تغذیه برای هر کدام. اگر باید از آجیل، دانه‌های کنجد یا سایر مواد غذایی حساسیت‌زا اجتناب کنید، هر بار که می‌خرید، حتماً مواد تشکیل دهنده یک نوار را بررسی کنید، زیرا برندها اغلب محصولات خود را فرموله می‌کنند.

آمریتا

این نوار به نظر من از نظر طعم و بافت بالاست. از میان هشت طعم نوارهای پروتئین آمریتا، نارگیل چیپسی شکلاتی و ماکا شکلاتی مورد علاقه من هستند. مواد اولیه در دومی خرما، پروتئین برنج قهوه ای، انبه، کره تخمه آفتابگردان، دانه چیا، نارگیل خرد شده، همراه با ماکا و برخی طعم های طبیعی است. آنها همچنین پروژه تأیید شده غیر GMO هستند، به این معنی که محصول از نظر ژنتیکی مهندسی نشده است و ترکیبات حاوی ارگانیسم های اصلاح شده ژنتیکی نیستند، که بیشتر به عنوان GMO شناخته می شوند.

شکلات ماکا 17 درصد از ارزش روزانه آهن را به شما می دهد و این می تواند ارزشمند باشد: طبق گفته انستیتوی ملی بهداشت، زنان پیش از یائسگی ممکن است دچار کمبود آهن شوند، یک ماده معدنی کلیدی که به انتقال اکسیژن در سراسر بدن و حمایت از عضلات کمک می کند. متابولیسم و ​​بافت همبند سالم.

یک نوار 15 گرم پروتئین، 30 گرم کربوهیدرات با 4 گرم فیبر فراهم می کند (زیرا فیبر سالم با کربوهیدرات ها محاسبه می شود، به این معنی است که می توانید فیبر گرم را از کل کربوهیدرات کم کنید؛ این نوار دارای 26 گرم کربوهیدرات خالص است). نوار فقط 2 گرم شکر اضافه شده و 8 گرم چربی دارد.

Go Raw

این میله‌های Go Raw که در شکلات تیره و لیمو ترش موجود است، دارای گواهی ارگانیک و غیر GMO پروژه تایید شده توسط USDA هستند. یک ماده اولیه در نسخه شکلاتی، دانه های هندوانه جوانه زده است. اگر از یک میان وعده با طعم خاکی، کاملاً طبیعی و ترکیبی شیرین و ترد لذت می برید، فکر می کنم از این بار لذت خواهید برد. من عاشق گنجاندن دانه‌های هندوانه هستم، که یک پروتئین جدید و غنی از مواد مغذی مهیج در ترکیب دانه‌های معمولی هستند. یک مطالعه در سال 2016 که در مجله بین المللی علوم تغذیه و مواد غذایی منتشر شد، نتیجه می گیرد که دانه های هندوانه علاوه بر پروتئین، مواد معدنی و فیبر، سرشار از آنتی اکسیدان هایی هستند که از سلول ها در برابر آسیب بافتی و پیری محافظت می کنند.

یک بار 12 گرم پروتئین، 23 گرم کربوهیدرات با 3 گرم فیبر (20 گرم کربوهیدرات خالص) و 12 گرم چربی فراهم می کند.
منبع

3/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *