سامسونگ Galaxy S22 Unpacked
متفرقه

تاریخ بازگردانی سامسونگ Galaxy S22 Unpacked و سری Note تایید شد

به گزارش نتگام اخیرا شایعه شده است که سامسونگ آن را منتشر خواهد کرد سری گلکسی اس 22 در ماه فوریه و اکثر اطلاعات فاش شده معتبر گفته اند که بالاترین مدل، گلکسی اس 22 اولترا، دارای ظاهری شبیه گلکسی نوت 20 و یک اسلات اختصاصی برای ذخیره قلم S Pen خواهد بود. این شایعات اکنون ظاهرا توسط سامسونگ تایید شده است.

حساب توییتر TechInsider، که قبلاً با استفاده از همان حساب کاربری زیر دسته @SnoopyTech پست می کرد، گزارش می دهد که سامسونگ وب سایت خود را برای عرضه گوشی های پرچمدار جدید آماده می کند. متا تگ‌ها – تکه‌های متنی که محتوای یک صفحه وب را توصیف می‌کنند – که اخیراً توسط این شرکت اضافه شده است، نمایی اجمالی از آنچه در آینده خواهد آمد، مانند نسخه جدید سامسونگ و سامسونگ Galaxy S22 Unpacked نشان می‌دهد.

سری یادداشت به هر شکلی که باشد بازخواهد گشت

نکته قابل توجه این است که علاوه بر یک برچسب برای سری گلکسی اس، یک برچسب برای سری نوت نیز وجود دارد. به طور خلاصه شایعه شده بود که گلکسی اس 22 اولترا با نام گلکسی نوت 22 اولترا شناخته می شود و در گزارش بعدی گفته شد که این مدل با نام گلکسی نوت 22 اولترا شناخته می شود. گلکسی اس 22 نوت اما گفته می شود فاش شده است مطالب مطبوعاتی این شایعات را از بین برد.

متا تگ هایی که اخیراً توسط سامسونگ اضافه شده است نشان می دهد که گوشی های جدیدی در راه هستند

سامسونگ Galaxy S22 Unpacked

سامسونگ Galaxy S22

بنابراین، در حالی که ما به اندازه شما در مورد این حماسه نام‌گذاری گیج شده‌ایم، نکته مهمی که در اینجا باید به خاطر بسپاریم این است که صرف‌نظر از نام بازاریابی، مدل برتر یک سری نوت و اس هیبریدی با ظاهر جعبه‌ای خواهد بود. سامسونگ ظاهراً یک محصول جدید را نیز عرضه خواهد کرد، قلم سریعتر S در کنار گوشی برای افزایش جذابیت آن

شارژر 45 واتی Galaxy S22 Plus و Ultra در وب سایت سامسونگ فهرست شده است

وب سایت هلندی بیایید دیجیتال برویم شارژر 45 واتی شایعه شده برای گلکسی اس 22 پلاس و اس 22 اولترا را مشاهده کرده است. وب سایت سامسونگ هلند. این شارژر که با شماره مدل EP-T4510 شناخته می شود، 30 درصد جمع و جورتر از شارژر فعلی EP-TA845 45 واتی سامسونگ است و ایمنی در برابر اضافه ولتاژ، اتصال کوتاه و نوسانات را ارائه می دهد. شارژر USB-C با یک کابل 1.8 متری عرضه می‌شود و ظاهراً 50.82 یورو قیمت خواهد داشت که گران‌تر از EP-TA845 است که با قیمت 35 یورو به فروش می‌رسد.
کد منبع در وب سایت سامسونگ نیز تاریخ ادعایی رونمایی 9 فوریه را تایید کرده است. ظاهراً پیش‌سفارش‌ها از همان روز آغاز می‌شود و گوشی‌ها شروع می‌شوند در 24 فوریه وارد قفسه ها شد. شایعات حاکی از افزایش 100 دلاری قیمت برای همه مدل ها هستند، به این معنی که این سری خواهد شد از 899 دلار شروع می شود. سری گلکسی اس 21 چندان فروش خوبی نداشت، بنابراین افزایش قیمت از سوی سامسونگ جسورانه خواهد بود.

2/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *