تخم مرغ
سلامت

ترکیب های مقوی با تخم مرغ

این ترکیب ها ممکن است با ذائقه ما ایرانی ها سازگار نباشد.
تخم مرغ ها به طرز شگفت انگیزی سالم هستند، اما خوردن آن ها با این غذاهای مفید برای شما فواید بیشتری برای استخوان ها، مغز، سطح انرژی و موارد دیگر باز می کند.

تخم مرغ + اسفناج

چرا سالم است: سلامت استخوان ها را تقویت کنید
یک فنجان اسفناج پخته شده حاوی بیش از 1000 درصد ویتامین K توصیه شده روزانه شماست که برای سلامت استخوان ها مهم است. ویتامین K محلول در چربی است، به این معنی که بدن شما آن را با غذاهای دیگری که حاوی کمی چربی هستند، مانند آنچه در تخم مرغ وجود دارد، بهتر جذب می کند. اسفناج همچنین منبع عالی سایر مواد مغذی حمایت کننده استخوان مانند کلسیم و منیزیم است.

تخم مرغ + طالبی

تخم مرغ + طالبی

تخم مرغ و طالبی

چرا سالم است: سطح انرژی را افزایش دهید
این غذاها را در وعده صبحانه با هم گروه بندی کنید و می توانید سطح انرژی خود را تا ناهار بالا نگه دارید. پروتئین تخم‌مرغ جذب کربوهیدرات را در طالبی کاهش می‌دهد، استیسی کندی، متخصص تغذیه از موسسه سرطان دانا فاربر می‌گوید. کندی می‌گوید: «این هم‌افزایی با به حداقل رساندن افزایش انسولین و قند خون، که به دنبال آن سقوط می‌کند و انرژی را از بین می‌برد، کمک می‌کند. سطح بالای انسولین با التهاب، دیابت، سرطان و سایر بیماری ها مرتبط است. با کاهش سرعت جذب گلوکز، بدن شما بهتر می تواند نشانه های سیری را بخواند. این به جلوگیری از همه چیز از پرخوری تا سوء هاضمه کمک می کند.

با هم از آنها لذت ببرید: یک تخم مرغ سرخ شده را با طالبی ورقه شده به عنوان بخشی از وعده غذایی صبح خود جفت کنید، یا یک تخم مرغ آب پز و توپ های طالبی را برای میان وعده بعد از ظهر میل کنید.

تخم مرغ + پنیر

چرا سالم است: PMS را کاهش دهید

احتمالاً همیشه این ترکیب را دوست داشته‌اید، اما این دو ترکیب قدرتمندی را ارائه می‌کنند.ویتامین D موجود در زرده تخم مرغ به بدن شما کمک می کند تا کلسیم پنیر را که از استخوان ها و محافظت از قلب محافظت می کند، جذب کند. تحقیقات نشان می دهد که کلسیم و ویتامین D با هم ممکن است باعث شود زنان در آن زمان از ماه احساس بهتری داشته باشند. زنانی که بیشترین دریافت هر دو ماده مغذی را داشتند نسبت به آنهایی که کمتر غذا خوردند علائم PMS به طور قابل توجهی کمتر داشتند.

تخم مرغ + موز

چرا سالم است: به بدن خود کمک کنید بعد از تمرین بازیابی شود

پس از یک جلسه عرق سخت، جایگزینی کربوهیدرات ها، پتاسیم و سایر مواد مغذی که در طول ورزش از دست می دهید بسیار مهم است. همچنین ممکن است برای کمک به ریکاوری عضلات به پروتئین نیاز داشته باشید. ترکیب موز و تخم مرغ این را ساده می کند: موز مقدار زیادی کربوهیدرات و پتاسیم را تامین می کند و پروتئین تخم مرغ می تواند به ترمیم ماهیچه ها کمک کند و در عین حال از افزایش قند خون از کربوهیدرات ها جلوگیری کند.

از آنها با هم لذت ببرید: یک تخم مرغ آب پز و یک موز را برای بعد از تمرین خود در بسته بندی کنید. یک گزینه خوشمزه دیگر: با تخم مرغ، موز، زغال اخته و شیر بادام اسموتی درست کنید.
منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *