دی سی در مقابل خون آشام ها
متفرقه

جنگ تمام عیار دی سی در مقابل خون آشام ها

خون‌آشام‌ها بر جهان غلبه کرده‌اند، زمین را با خون سرخ کرده‌اند و آسمان را با دود تاریک کرده‌اند، و به آنها پوشش داده‌اند تا با مصونیت مطلق به راهپیمایی بروند. به جای اردوگاه های سنتی قهرمانان و تبهکاران، مجموعه دی سی در برابر خون آشام ها جامعه فرا انسان را به خون آشام ها و انسان ها تقسیم می کند و شر تشنه به خون را در برابر روح انعطاف پذیر فانی ها قرار می دهد. این عنوان چندین اسپین آف تک شات و یک مینی سریال در حال انجام از دی سی را ایجاد کرده است که دومی یک خط داستانی موازی درباره گروهی از مقاومت در برابر انشعاب را به تصویر می کشد که به طور ناخواسته راز درمان خون آشام را کشف کرده اند. با نتگام همراه باشید.

دی سی در مقابل خون آشام ها

جنگ تمام عیار دی سی در مقابل خون آشام ها

دی سی در برابر خون آشام ها جنگ همه جانبه شماره 2 اوضاع را برای تیم راگتاگ از بد به بدتر می برد.
هنگامی که یک گرانت امرسون، با نام مستعار دمیج، در داخل پایگاه مقاومت منفجر می شود، صدها شورشی جان خود را از دست می دهند. با یادگیری دث استروک در مورد پتانسیل چاله های لازاروس برای درمان خون آشام، جان کنستانتین بقیه اعضای تیم را به پایگاه لیگ آف اسسین در شیکاگو می برد. کنستانتین تلاش می‌کند تا از تالیا الغول درخواست کند تا دیگر مکان‌های لازاروس را رها کند. اما همه چیز زمانی تغییر می کند که خون آشام ها به رهبری واندر وومن یک حمله غافلگیرکننده با استفاده از فاضلاب انجام می دهند. داستان پشتیبان، تولد تاریک، برای اولین بار داستان منشا پادشاه خون آشام را بیان می کند.

این کمیک با صحنه‌های مرگ و ویرانی در همه جا شروع می‌شود و به خوانندگان درباره ماهیت خشونت‌آمیز داستانی که قرار است بخوانند هشدار می‌دهد. اما فراتر از آن می رود و درام و تعلیق را در هم می آمیزد تا لذت یک داستان کلیشه ای را تقویت کند. تضاد فزاینده پیشروی را بالا می‌برد و داستان را از طریق پیچ و تاب‌های هیجان‌انگیز پیش می‌برد که سرعت را تسریع می‌کند و پیشرفت را به سمت تحولات بزرگ‌تر و بدتر می‌کند. کنستانتین نقش اصلی را بازی می کند. از طریق او، خوانندگان با نکات داستانی جدید آشنا می شوند، زیرا او شخصیت های جدیدی را وارد مجموعه می کند و به روز رسانی هایی را در مورد آنهایی که هنوز زنده هستند ارائه می دهد. الکس پاکنادل و متیو روزنبرگ، نویسندگان، به این اکشن اجازه می‌دهند تا بیشتر کارهای سنگین را انجام دهد و در عین حال ماهرانه در لحظات احساسی که به کتاب عمق می‌دهد بدون دخالت در نتایج غیرقابل پیش‌بینی، قاچاق می‌کنند.
همچنین در نتگام بخوانید : دیگر دی سی کمیک های نتگام

سبک خون و سایه ها

دی سی در برابر خون آشام ها

خطوط پیچیده ترسیم شده کاراکترها را در اطراف پانل ها به سبکی فراگیر قاب می کند، برخی از آنها عمیقاً در فکر هستند، در حالی که دیگران از خونریزی لذت می برند و تمایل آنها به شر را نشان می دهد. سایه ها نقشی حیاتی در بیرون کشیدن ناامیدی و جنون دارند و آوار و خون بر روی پانل ها می پاشند. زنگ های قرمز چشمگیر در هوا پخش می شوند و با ذوق خون به حواس حمله می کنند.

دی سی در مقابل خون آشام ها یک سواری وحشیانه از ابتدا تا انتها است که با آخرین اکشن دیوانه وارش داستان را داغ می کند و همه چیز را با صدای بلند به پایان می رساند. علیرغم صحنه های آشفته، هر شخصیت فرصتی برای درخشش پیدا می کند زیرا پاکنادل و روزنبرگ فضا را برای شنیدن صدای همه باز می کنند. در حالی که دیدن مری که ارتش خون آشام را با معصومیت ذاتی یک کودک نابود می کند هیجان انگیز است، نزاع درونی عزرائیل به دلیل شکستش در فرونشاندن عطش خون آشام خود لایه دیگری به موضوعی مملو از مبارزات شخصی می افزاید.

منبع : نتگام، سایت cbr

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *