حسگر 200 مگاپیکسلی موتورولا فرانتیر
متفرقه

حسگر 200 مگاپیکسلی موتورولا فرانتیر فاش شد

اگر فکر می‌کنید دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا دیوانه‌کننده است، پرچم‌دار بعدی موتورولا می‌تواند آن را با دوربینی حتی با وضوح بالاتر یکی کند.

موتورولا Frontier که قبلا بارها فاش شده بود، امروز دوباره در کانون توجه قرار گرفته است، به لطف یک تصویر ادعایی جدید که نگاه دقیق تری به مجموعه دوربین عقب آن ارائه می دهد. ظاهراً موتورولا فرانتیر دارای یک پنل OLED خمیده 6.67 اینچی با نرخ تازه سازی بسیار بالای 144 هرتز است که آن را بالاتر از آیفون 13 پرو مکس اپل و گلکسی اس 22 اولترا قرار می دهد که دارای پنل 120 هرتزی هستند.

مجهز به Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 Plus، نسخه بهبودیافته تراشه پرچمدار فعلی شرکت مستقر در سن دیگو که انتظار می‌رود کمی سریع‌تر و کم مصرف‌تر باشد. این گوشی با 8 یا 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. تصویر جدید نگاه بهتری به دوربین 200 مگاپیکسلی موتورولا فرانتیر ارائه می دهد همانطور که در اواخر سال 2021 شایعه ای گفته بود، Frontier می تواند اولین گوشی هوشمندی باشد که دارای سنسور 200 مگاپیکسلی سامسونگ است.

همانطور که در تصویر فاش شده حسگر 200 مگاپیکسلی موتورولا فرانتیر مشاهده می شود، سنسور بسیار بزرگ است و کمی نامناسب به نظر می رسد. این یک سنسور 1/1.22 اینچی است و سامسونگ می‌گوید که می‌تواند حتی بهترین جزئیات را ثبت کند و حتی در محیط‌های با نور کم نیز عکس‌های روشنی با حداقل نویز ایجاد می‌کند. گوشی بعدی سری S سامسونگ، گلکسی اس 23 نیز احتمالاً به این دوربین مجهز خواهد شد. برگردیم به Frontier، ظاهراً دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با یک سنسور فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی است. این مشخصات می تواند آن را به یکی از بهترین دوربین های گوشی های سال تبدیل کند. تصویری که قبلاً فاش شده بود Frontier همچنین می‌تواند اولین دستگاه موتورولا باشد که از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می‌کند و شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌شود. این دستگاه دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. می توانیم انتظار داشته باشیم که این گوشی را در جولای 2022 ببینیم.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *