گلکسی A51
متفرقه

سامسونگ بالاخره اندروید 12 را به گلکسی A51 می آورد

مدت‌هاست که شمار همه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی که سامسونگ در ماه‌های اخیر به آخرین نسخه اندروید به‌روزرسانی کرده است را از دست داده‌ایم و احتمالاً گزارش‌دهی در مورد چند دستگاه قدیمی‌تر و/یا کمتر جالب را از دست داده‌ایم، اما گلکسی A51 گوشی‌ای است که هرگز نمی‌توانست آن را تولید کند.

از رادار ما فرار کرد و دومین ارتقاء سیستم عامل اصلی خود را تا به امروز دریافت کرد. تقریباً دو سال و نیم پیش به صورت تجاری منتشر شد، این گوشی میان رده 6.5 اینچی طبیعتاً دیگر در بین بهترین تلفن های سامسونگ که با پول می توان خریداری کرد رتبه بندی نمی شود و در لیست جایگزین شده است.

گلکسی A52 5G به اوایل سال 2021 بازگشت. اما زمانی (نه چندان دور) بود که گلکسی A51 بدون شک عنوان میلیون‌ها لیست خرید در سراسر جهان را به خود اختصاص داد و در رتبه دوم فروش جهانی در شش ماهه اول سال 2020 قرار گرفت. آیفون 11 “استاندارد” اپل. گلکسی A52 در واقع هرگز به محبوبیت نسل قبلی خود نزدیک نشد و نتوانست لیست 10 مدل گوشی هوشمند پرفروش در سراسر جهان را در سال 2021 بشکند.

به زبان ساده، ما دلایل زیادی داریم که باور کنیم بسیاری از مردم هنوز به A51 اهمیت می‌دهند… و از شنیدن اینکه آپدیت رسمی اندروید 12 آن‌ها در حال حاضر فعال است یا به زودی منتشر می‌شود، خوشحال خواهند شد. این یکی از میان رده های بسیار محبوب سامسونگ است.

در حال حاضر، تایید شده است که عرضه خارج از هوا در کشورهایی مانند ویتنام، امارات متحده عربی و روسیه برای واحدهای فقط 4G LTE آغاز شده است، با مناطق بیشتر و مدل‌های مجهز به 5G که بدیهی است که این روش را دنبال می‌کنند. در عرض چند روز یا حتی چند ساعت. خبرهای خوب برای دارندگان صبور گلکسی A51 به همین جا ختم نمی‌شود، آنها می‌توانند پس از اجرای اولیه اندروید 10، از نسخه جدید 4.1 رابط کاربری One UI سامسونگ در بالای اندروید 12 لذت ببرند.

مبتنی بر One UI 2.0. این یک نرم افزار تقریباً بی رقیب برای یک دستگاه متوقف شده است که برای شروع هرگز بسیار گران نبود، و باور کنید یا نه، سامسونگ به طور کامل قصد دارد این مورد را در سال آینده نیز در تحویل اندروید 13 این شرکت قرار دهد. در سنت اخیر، گلکسی A51 همچنین در جهش به اندروید 12 باثبات جلوتر از برنامه است و جایگاه سازنده خود را به عنوان قهرمان سنگین وزن جهانی در زمینه به روز رسانی نرم افزار برجسته می کند.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *