مانیتورهای قابل حمل Innocn
تکنولوژی

مانیتورهای قابل حمل Innocn

ما در زمانی زندگی می کنیم که کاربران خواهان حمل و نقل بیشتر و بیشتری هستند. گوشی‌ هوشمند ما را از این طریق خراب کرده‌اند – ما آنقدر به داشتن ابررایانه‌ها در جیب خود عادت کرده‌ایم که گاهی اوقات از اینکه نمی‌توانیم پلی‌استیشن‌هایمان را با خود ببریم، احساس ناراحتی می‌کنیم.
با این حال، نوع جدیدی از محصول در حال حاضر در حال افزایش است که زندگی یک عشایر دیجیتال را بیش از پیش افزایش می دهد – مانیتورهای قابل حمل!
در اینجا ما Innocn N1F-Pro را داریم – صفحه نمایشی که آنقدر نازک و سبک است که ممکن است فکر کنید یک پایه است. اما در واقع این دستگاه بسیار کاربردی، راحت، کم مصرف و قابل حمل است که می‌تواند زندگی شما را بسیار آسان‌تر کند – چه در حال حرکت باشید یا یک گوشه کاری کوچک در خانه ایجاد کنید.

N1F-Pro پیشنهاد قیمتی از Innocn است، اما این شرکت همچنین صفحه‌ نمایش‌های قابل حملی را ارائه می‌کند که با باتری‌های خود و وضوح بسیار واضح‌تر عرضه می‌شوند! حتماً آنها را در زیر بررسی کنید و از کدهایی که Innocn با مهربانی ارائه کرده است برای تخفیف های عالی استفاده کنید!

مانیتورهای قابل حمل Innocn

طراحی و مشخصات

Innocn N1F-Pro تنها 0.24 اینچ نازک است و تنها 2 پوند وزن دارد. بسیار آسان است که آن را در هر چمدان، کیف لپ تاپ، کوله پشتی یا هر نوع کیف فناوری دیگری قرار دهید. به شرطی که باید از قبل برنامه ریزی کنید و در حین حمل و نقل آن را در محفظه ای از ضربه ها و خمیدگی ها نگهداری کنید.

صفحه نمایش آن یک پنل لمسی LCD 15.6 اینچی با وضوح 1920 در 1080 و نرخ تجدید 60 هرتز است. در زیر آن صفحه، یک جفت بلندگوی استریو وجود دارد، بنابراین اگر فشار بیاورید – همیشه یک منبع صوتی روی مانیتور قابل حمل دارید.

در سمت راست، می‌توانید همه دوشاخه‌هایی را که مانیتور ارائه می‌دهد ببینید – یک USB نوع C برای برق، یکی برای اتصال ویدیو، یک پورت Mini HDMI و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری. در سمت چپ، 3 دکمه سخت افزاری وجود دارد که به شما امکان می دهد تنظیمات مانیتور مانند روشنایی، تعادل رنگ، حجم صدا را ویرایش کنید.

کیفیت تصویر Innocn N1F-Pro و سناریوهای استفاده

Innocn N1F-Pro دارای چند پیش تنظیم رنگ برای انتخاب است، اما همچنین یک تنظیمات کاربر برای تنظیم دقیق صفحه نمایش به شما امکان می دهد. من دومی را انتخاب کردم و به سرعت تعادلی پیدا کردم که دقیقاً مطابق با سلیقه من کار می کند – رنگ های کمی گرم، رنگ های نه خیلی اشباع و بالغ. اما، مطمئن باشید که اگر این اشباع را افزایش دهید، در صورت نیاز می توانید رنگ های بسیار تند دریافت کنید!
بخش صفحه نمایش لمسی به این صورت عمل می کند – وقتی روی صفحه ضربه می زنید، بلافاصله کلیک چپ را در آن نقطه “شبیه سازی” می کند. سلام، به آن نگاه کنید، من صفحه نمایش لمسی در MacOS دریافت کردم! برای پیمایش در صفحات، از دو انگشت استفاده می‌کنید، و کاملاً پایدار و بدون بریدگی یا اسکرول شبح کار می‌کند.

صفحه‌نمایش لمسی با آی‌پد پروی که من آن را امتحان کردم به خوبی کار نمی‌کرد – فقط می‌توانم تصور کنم این به این دلیل است که iPadOS با پیام‌های ماوس به‌طور متفاوتی رفتار می‌کند. سپس دوباره، iPadOS برای نمایشگرهای خارجی نیز به شدت محدود است زیرا فقط صفحه اصلی را منعکس می کند. شاید اپل روزی این مشکل را برطرف کند.

با نگاه کردن به Innocn N1F-Pro در یک بازو – قطعاً می توانید متوجه شوید که پیکسل ها خیلی متراکم نیستند، به خصوص اگر چشمان شما توسط صفحه نمایش مک بوک رتینا خراب شده باشد. با این حال، Innocn N1F-Pro با صرفه جویی در مصرف انرژی و وزن بدنی سبک آن را جبران می کند.

ببینید، اگر مانیتور را فقط از طریق پورت USB ویدئویی به دستگاه اصلی خود وصل کنید، Innocn N1F-Pro همچنان روشن می شود و از لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند شما برق می گیرد. این یک مورد استفاده فوق‌العاده راحت است، برای مواقعی که فقط باید برای مدت کوتاهی به برق متصل شوید و نمی‌خواهید با انبوهی از کابل‌ها سروکار داشته باشید. توجه داشته باشید که N1F-Pro نمی‌تواند در این حالت به اوج روشنایی خود برسد – در حدود 70 درصد کاهش می‌یابد، زیرا دستگاه تلفن همراه شما نمی‌تواند قدرت کافی برای ادامه کار را فراهم کند.

از سوی دیگر، اگر در حال راه اندازی یک میز کار هستید، Innocn N1F-Pro به عنوان یک مینی هاب عمل می کند. اگر منبع تغذیه آن را به آن وصل کنید، می‌تواند دستگاه اصلی شما را از طریق اتصال USB C دوم تغذیه کند. بنابراین، می‌توانید با N1F-Pro یک محل کار دائمی راه‌اندازی کنید و همیشه مطمئن باشید که دستگاه شما در حین کار شارژ می‌شود.

وقتی صحبت از صرفه جویی در مصرف انرژی شد، شوکه ام را تصور کنید وقتی فهمیدم می توانم Innocn N1F-Pro را از طریق خروجی های USB پلی استیشن 4 خود تغذیه کنم. در تصویر زیر، من فقط از دو کابل استفاده می کنم – یک کابل HDMI به Mini HDMI ( در جعبه موجود است) برای اتصال PS4 به مانیتور و یک USB B به USB C از جلو برای تامین انرژی N1F-Pro. من نیازی به مشکل وصل کردن مانیتور به پریز برق خود نداشتم.

بنابراین، این بلافاصله گزینه های مختلفی را برای گیمرهای مسافرتی یا برای شرکت در جلسات بازی خود در گوشه های آرام خانه باز می کند. ناگفته نماند، این با Steam Deck Valve یا سوئیچ نینتندو و داک عالی کار خواهد کرد. در نهایت، بیایید حالت DeX سامسونگ را فراموش نکنیم – اکنون از طریق اتصال USB C برای همه پرچمداران سامسونگ در دسترس است. ما به طور مداوم سعی کرده‌ایم DeX را به روش‌هایی ترکیب کنیم، و یک مانیتور قابل حمل در اینجا منطقی است. تصور کنید که فقط یک صفحه کلید بلوتوث کوچک، این مانیتور نازک و تلفن معمولی سامسونگ خود را حمل می کنید. در یک اتاق هتل قرار دهید و یک میز کار دارید.

Innocn N1F-Pro می تواند یک هدیه عالی برای متخصصانی باشد که دائماً به دنبال راه های جدیدی برای استفاده از ابزارهای خود در مکان ها و سناریوهای مختلف هستند. مدل بعدی – PF15-Pro ​​- با یک باتری یکپارچه 5000 میلی‌آمپر ساعتی و یک پوشش فلیپ ارائه می‌شود که به طور موثری نمایشگر را به راحتی حمل و نقل یک تبلت می‌کند.

هر کدام را که انتخاب کنید، برای افرادی که به دنبال راه اندازی یک گوشه فناوری در خانه خود هستند که فضای زیادی را اشغال نمی کند یا به پریزهای برق زیادی نیاز دارد، گزینه های قابل حمل بسیار خوبی هستند. یا کسی که برای یک ماه می رود و ترجیح می دهد پلی استیشن خود را با خود ببرد.

یا، می‌توانید برای خود یک سیستم مک ارزان بسازید – فقط یک مک مینی تهیه کنید و آن را به مانیتور قابل حمل Innocn متصل کنید. این مزیت این است که حمل و نقل فوق العاده آسان است، بنابراین به نوعی یک iMac قابل حمل است که ضرری ندارد.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *