ریلز اینستاگرام
متفرقه

متا ابزارهای بیشتری را به ریلز اینستاگرام اضافه می کند

طبق گفته نتگام، استفاده از ریلز اینستاگرام می تواند تعداد فالوورهای شما را در این پلتفرم به میزان قابل توجهی افزایش دهد. رسانه‌های اجتماعی می‌گویند که در طول یک دوره ۶۰ روزه، حساب‌های عمومی با بیش از ۱۰۰۰۰ دنبال‌کننده که حداقل ۵ حلقه را آپلود کرده‌اند، نسبت به کسانی که در همان دسته هستند که اصلاً Reels ارسال نکرده‌اند، دنبال‌کنندگان بیشتری داشته‌اند و برای کمک به شما در ساخت ویدیوهای کوتاه شگفت‌انگیزتر، اینستاگرام اعلام کرد که ویژگی‌های جدیدی را به حلقه‌های خود اضافه می‌کند.

اکنون می‌توانید جلوه‌های صوتی را به ویدیوهای کوتاه اینستاگرام خود اضافه کنید. همانطور که رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اند، می‌توانید از مجموعه تازه‌شده جلوه‌های صوتی آن برای «تزریق طنز» به یک حلقه یا «کمک به مخاطبان خود برای درک احساسات خود در حین تماشای آن» استفاده کنید. علاوه بر این، اگر ویدیو حداقل پنج ثانیه باشد، اکنون می توانید صدای خود را ضبط کنید و ضبط را به حلقه خود اضافه کنید.

با این حال، اینستاگرام هشدار می دهد که دیگران نیز می توانند از صدای بایت استفاده کنند، بنابراین اگر تصمیم به ضبط صدای خود دارید، این را در نظر داشته باشید. رسانه های اجتماعی همچنین اعلام کردند که اکنون می توانید از برخی از استیکرهای Stories در حلقه های خود استفاده کنید. اکنون می توانید اضافه کنید:

  • نظرسنجی هایی که به دنبال کنندگان شما اجازه می دهد در مورد یک موضوع رای دهند
  • امتحانی که همانطور که اینستاگرام گفت به شما امکان می‌دهد مهارت‌های مخاطبان خود را آزمایش کنید.
  • اسلایدر ایموجی که به فالوورهای شما اجازه می‌دهد احساس خود را نسبت به چیزی نشان دهند

اینستاگرام با این آپدیت مدت زمان ویدیوهای کوتاه خود را نیز افزایش داده است. اکنون می توانید “داستان های عمیق تر را با حلقه های 90 ثانیه ای تعریف کنید.” و برای اینکه پر کردن این 90 ثانیه را برای شما آسان‌تر کند، اینستاگرام اکنون به شما امکان می‌دهد از قالب‌هایی برای ایجاد یک حلقه با استفاده از یکی دیگر استفاده کنید. این برنامه، مکان‌هایی را از قبل بارگیری می‌کند، و تنها کاری که باید انجام دهید این است که کلیپ‌های منحصربه‌فرد خود را اضافه و برش دهید و به بهترین شکل از ریلز اینستاگرام استفاده نمایید.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *