اچ تی سی
متفرقه

ویدیوی جدید اچ تی سی چیزی به عنوان روز معمولی در متاورس

روز گذشته به شما گفتیم که اچ تی سی، شرکتی که با تولید گوشی‌های نمادینی مانند Touch Diamond، Nexus One و HTC One (M8) نامی برای خود دست و پا کرد، اولین پرچمدار جدید خود را در بیش از سه سال آینده معرفی خواهد کرد. به محض ماه آینده آخرین پرچمدار HTC که عرضه شد یک گوشی مرتبط با بلاکچین به نام Exodus 1 بود. انتظار می‌رود گوشی جدید دارای ویژگی‌های مرتبط با متاورس باشد، به این معنی که این گوشی با برنامه‌هایی کار می‌کند که بر واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) تمرکز می‌کنند. . دومی یک محیط مصنوعی ایجاد می کند که کاربر می تواند در آن غوطه ور شود. اولی لایه ای از داده های تولید شده توسط کامپیوتر را در بالای یک تصویر واقعی قرار می دهد. به عینک گوگل به عنوان نمونه خوبی از AR فکر کنید.

ویدیوی HTC آینده ابر جهانی را که Viverse نامیده است، آشکار می کند

در طول MWC، HTC نسخه‌ی متاورس خود را معرفی کرد که هوشمندانه آن را پس از هدست‌های محبوب Vive VR، Viverse نامید. در حالی که ما فقط در اینجا حدس می زنیم، می توانیم برخی از بخش های Vive را در گوشی آینده ادغام شده ببینیم. اچ تی سی باید کاری انجام دهد زیرا هر سه ماهه هر سال جوهر قرمز زیادی می‌ریزد که خواندن اطلاعات مالی این شرکت شما را به یاد صحنه‌های آسانسور در The Shining می‌اندازد. برای تبلیغ Viverse، HTC ویدیویی به نام Viverse-A Day منتشر کرده است. در Metaverse با VR، AR، AI، 5G و NFT.” این کلیپ سه دقیقه ای به اندازه کافی معصومانه با زنی روی تردمیل شروع می شود که ظاهراً در یک باشگاه است. صفحه نمایشی در مقابل زن فشار خون او را کنترل می کند، مدت زمان طولانی.

اچ تی سی

اچ تی سی

متوجه می‌شوید که او یک عینک شیک به چشم می‌زند که به احتمال زیاد عینک هوشمند است. بعداً در خانه، او به عینک خود ضربه می‌زند و به لطف VR او خانه خود را به عینک تبدیل می‌کند. یک کافی شاپ شبیه استارباکس است و به او یادآوری می شود که قرار است به صورت مجازی در یک جلسه سه ماهه که در VR برگزار می شود شرکت کند. بعداً، او یک دعوت مجازی برای یک مهمانی مزه شراب دریافت می کند که او می پذیرد. او دعوت دیگری را برای ملاقات با ناتان می پذیرد. در یک کنسرت رپ شرکت کنید و شرکت کنید مادربزرگش را در یک موزه مجازی گربه هنر می‌شناسد. در موزه، نوه دختری هدیه ای برای مادربزرگش می خرد، یک نقاشی NFT از یک نقاشی گربه به نام میونا لیزا. یک NFT یا توکن غیرقابل تعویض، یک دارایی دیجیتالی است که نشان دهنده یک شی در دنیای واقعی است. خرید و فروش می شوند و گاهی اوقات پول کلانی در میان است. این ویدئو با نگاهی به یک دعوت مجازی برای حضور در نمایشگاه موزه دیگری از سوی نوه‌اش که اتفاقاً لیلی نام دارد، توسط مادربزرگ به پایان می‌رسد. توجه داشته باشید که NFT با استعداد در پس زمینه شناور است.

برای شرکتی که در جوهر قرمز غرق شده است، HTC بسیار جاه طلب است

اچ تی سی در پایان ویدیو می گوید: «هدیه زمان بی نهایت، فضای بی نهایت و عشق بی نهایت در وایورس». فراتر از آنچه اچ تی سی در پایان ویدیو گفت، این شرکت ویدیو را در یوتیوب به این شکل توضیح داد: “اگر با استفاده از هر دستگاهی، بتوانید به طور ایمن و یکپارچه با دیگران در دنیای فیزیکی، دیجیتال و مجازی ارتباط برقرار کنید، چه می‌شود؟” ما برای نگاهی کوتاه به آینده ای که در آن غیرممکن ها ممکن می شود،” HTC می گوید. “محیط نزدیک خود را به میل خود تغییر دهید. با بت خود در یک کنسرت هولوگرافیک ملاقات کنید.” HTC همه چیز را با نوشتن این جمله به پایان می‌رساند: “بعد جدیدی از تجربیات همهجانبه مانند موزه آنلاین “گام به هنر گربه” را کاوش کنید. فناوری‌هایی مانند VR، AR، AI، 5G و blockchain پیوندهای شما به این واقعیت جدید هستند. ما این واقعیت را می‌نامیم. VIVERSE” این برای شرکتی که موجو خود را در دنیای گوشی های هوشمند از دست داده است کاملاً جاه طلبانه است. اگر Vive به یک موفقیت برای HTC تبدیل نمی شد، احتمالاً این شرکت وجود نداشت. اما هنوز هم مشتریانی هستند که گوشی‌هایی مانند One (M8) را به خاطر می‌آورند و می‌خواهند یک فرصت بیشتر به این شرکت بدهند تا یک گوشی پرچم‌دار واقعی را با مشخصات گوشی‌های پرچمدار مرتبط کند. بیایید امیدوار باشیم که این بار اچ‌تی‌سی آن را درست انجام دهد.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *