پری بیوتیک
سلامت

پری بیوتیک ها در مقابل پروبیوتیک ها

به گزارش وبسایت نتگام ممکن است نام ها تقریباً یکسان به نظر برسند، اما تفاوت زیادی در نحوه عملکرد آنها در بدن شما وجود دارد. برای سلامتی مطلوب، مطمئن شوید که پری بیوتیک ها در مقابل پروبیوتیک ها را درک می کنید.

آشنایی با پری بیوتیک ها در مقابل پروبیوتیک ها

به گفته آلانا کابررو، RD، بنیانگذار و مدیر عامل تغذیه آلانا کابررو در نیویورک، نیویورک، پری بیوتیک ها غذا یا غذای باکتری های خوب در روده شما هستند. از سوی دیگر، پروبیوتیک ها باکتری ها و مخمرهایی هستند که از توانایی بدن ما برای جذب و هضم مواد مغذی پشتیبانی می کنند. آنها همچنین به ایجاد یک سیستم ایمنی سالم از جمله توانایی مبارزه با عفونت کمک می کنند. پری بیوتیک ها، نوعی فیبر، پایداری باکتری های سالم را تشویق می کنند. آنها همراه با پروبیوتیک ها، سلامت روده را بهبود می بخشند. کابررو می‌گوید: «یکی از رازهای سلامت دستگاه گوارش، متعادل کردن باکتری‌های خوب و بد در روده است. او می گوید که این کار را از طریق خوردن غذاهای غنی از پروبیوتیک همراه با فیبر پری بیوتیک انجام می دهد.

پری بیوتیک

پری بیوتیک ها در مقابل پروبیوتیک ها

چرا پروبیوتیک ها مهم هستند

مروری بر تحقیقات روی پری بیوتیک ها و پروبیوتیک ها که در شماره 2017 منتشر شده است مواد مغذی نشان می دهد که این باکتری ها می توانند سیستم ایمنی بدن را قوی نگه دارند و التهاب مزمن را که با بیماری های جدی مانند دیابت، بیماری قلبی و سرطان مرتبط است، کاهش دهند. این باکتری ها همچنین می توانند گوارش و پوست را بهبود بخشند. علاوه بر این، آنها ممکن است به حفظ وزن بدن سالم کمک کنند. کابررو می گوید: روده ما – یا برخی می گویند پنجره سلامت ما – خانه 70 تا 80 درصد کل سیستم ایمنی شما است. بنابراین، “مهم است که آن را راضی نگه دارید.”

4/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *