بازی مرکب
متفرقه

چالش تیک تاکی بازی مرکب تلفات به بار آورد

بروز سوختگی های هولناک در کودکان بر اثر انجام یک چالش تیک تاکی که با الهام از سریال بازی مرکب به راه افتاده پزشکان را به هشدار در اینباره واداشته است.

در یکی از بازی های این سریال پرطرفدار سرویس نتفلیکس شرکت کنندگان سعی می کنند با استفاده از یک سوزن، اشکالی را به طور کامل و سالم، بدون شکستگی، از وسط یک آبنبات شکری بیرون آورند.

سریال بازی مرکب

گروهی ۴۵۶ نفره که هر کدام زندگی ناهمسانی دارند، برای بردن جایزه ۴۵ میلیارد وونی، به شرکت در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه با عواقبی ناگوار دعوت می‌شوند.

در چالش آبنبات شکری که در شبکه اجتماعی تیک تاک به راه افتاده، کاربران باید ابتدا خود در خانه آبنبات را درست کنند و سپس سعی کنند شکلی را از وسط آن بیرون آورند.

اما برای درست کردن این آبنبات باید شکر را با حرارت بسیار زیاد آب کرد تا بتوان به آن ترکیب چسبناک دست پیدا کرد، ترکیبی که مثل چسب به پوست می چسبد.

از زمان انتشار سریال بازی مرکب واحد سوختگی مراکز درمانی انگلیس با سیلی از کودکان ۱۱ تا ۱۵ ساله با جراحات شدید مواجه شده اند.

انجمن سوختگی انگلیس در توییتی نسبت به افزایش مراجعه کنندگان به واحد سوختگی مراکز درمانی به دنبال پخش سریال اسکویید گیم و به راه افتادن چالش آبنبات شکری در شبکه های اجتماعی هشدار داد و اظهار کرد شدت سوختگی در بسیاری از مراجعه کنندگان به قدری است که نیازمند عمل جراحی هستند.

منبع: روزیاتو

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *