چیپست Google Tensor 2
متفرقه

چیپست Google Tensor 2 توسط سامسونگ ساخته می شود

نام دنباله اولین تراشه Tensor خانگی گوگل چیست؟ بدون شک این شرکت هزاران سند و صفحه تجزیه و تحلیل آماری برای بررسی داشت.

تکان دهنده است اما دنباله چیپست تنسور را می توان تنسور 2 نامید

پس از ساعت ها مکالمه پر تنش که فقط برای ادامه دور بعدی مسابقات قهرمانی فوتبال شرکت گوگل در سراسر شرکت قطع شد، خوب، به نوعی تصمیم گرفته شد. دنباله تراشه Google Tensor که احتمالاً برای اولین بار در سری پیکسل 7 عرضه می‌شود، احتمالاً چیپست Google Tensor 2 نامیده می‌شود. بله، تمام آن سلول‌های مغزی با حداکثر سرعت شلیک می‌کردند تا یک نام آزمایشی نیمه تمام را برای این دستگاه به نمایش بگذارند. تراشه تانسور نسل دوم Pixel 7 Pro در سمت چپ، Pixel 6 Pro در سمت راست اکنون نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که این دقیقاً همان چیزی است که در Googleplex آن روز اتفاق افتاد، اما طبق گفته نتگام، انتظار می‌رود که گوگل بار دیگر با سامسونگ همکاری کند.

در نسل دوم چیپست Tensor که توسط سامسونگ با استفاده از گره فرآیند 4 نانومتری خود تولید خواهد شد. معمولاً هرچه گره فرآیند کمتر باشد، اندازه ترانزیستورهای مورد استفاده در یک تراشه کوچکتر است. این امر به ترانزیستورهای بیشتری اجازه می‌دهد تا در داخل کفش‌ها قرار گرفته و تراشه قدرتمندتر و کارآمدتر شود. گره فرآیند 4 نانومتری LPE که انتظار می‌رود برای تولید Tensor 2 مورد استفاده قرار گیرد، قبلاً توسط کارخانه ریخته‌گری برای ساخت چیپست Exynos 2200 استفاده شده است.

خط Galaxy S22 در اکثر نقاط جهان. سامسونگ همچنین از همان گره فرآیندی برای ساخت چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده کرد. نسل دوم تراشه Tensor باید با ارتقای واحد پردازش تنسور (TPU) تراشه ارائه شود که قابلیت‌های هوش مصنوعی تراشه را با پردازش صدا و تصویر ترکیب می‌کند. این به Google اجازه می‌دهد تا ویژگی‌هایی مانند پاک‌کن جادویی، پردازش عکس شگفت‌انگیز پیکسل، و ترجمه بلادرنگ زبان که با قابلیت ترجمه زنده در دسترس است را به سری پیکسل 6 ارائه کند.

Pixel 6 یا Pixel 6 Pro را بردارید

چیپست گوگل تنسور 2

چیپست Google Tensor 2

Magic Eraser یکی از ویژگی های مورد بحث در سری پیکسل 6 است. این به کاربر اجازه می دهد تا افراد، اقلام و اشیاء ناخواسته و حواس پرتی را بدون استفاده از نرم افزارهای شخص ثالث گران قیمت از عکس حذف کند. حالت مترجم Live Translate به Google Assistant اجازه می دهد تا به عنوان یک مترجم دیجیتال عمل کند.

جمله‌ای را که به‌تازگی به زبان مادری‌تان گفته‌اید، به زبان فردی که در کنار شما نشسته است، ترجمه می‌کند. وقتی فرد به زبان خودش پاسخ می‌دهد، «دستیار» آن را به انگلیسی ترجمه می‌کند و با صدای بلند می‌گوید. شخصاً، آن و Magic Eraser دو ویژگی بودند که این نویسنده را در طول رونمایی از سری پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در سال گذشته تحت تأثیر قرار دادند و باعث شدند که شما واقعاً از iPhone 11 Pro Max به پیکسل برگردید. برای فعال کردن حالت، Google Assistant را باز کنید و از Google بخواهید مترجم شما باشد.

Pixel Quarterly Feature Drop باید در تاریخ 6 ژوئن منتشر شود

وقتی صحبت از پیکسل شد، فردا 6 ژوئن است که اولین دوشنبه ماه است. این نه تنها به این معنی است که مدل‌های پیکسل سازگار به‌روزرسانی امنیتی ماهانه اندروید را دریافت می‌کنند، بلکه به این معنی است که مدل‌های پیکسل 4 و بالاتر می‌توانند به‌روزرسانی‌های کاربردی برای از بین بردن باگ‌ها دریافت کنند. و همچنین انتظار می‌رود گنجینه به‌روزرسانی‌های فردا شامل افت ویژگی‌های پیکسل در ماه ژوئن باشد.

اگر در کشوری عاری از پیکسل زندگی نکرده باشید، احتمالاً می‌دانید که کاربران Pixel 6 Pro می‌توانند پس از نصب به‌روزرسانی نرم‌افزار جدید روی تلفن خود، گوشی خود را با سیستم تشخیص چهره Face unlock در تلفن خود بیابند. فردا در طول روز در بالای صفحه حضور خواهد داشت، بنابراین همینجا به بررسی خود ادامه دهید. در طول روز، می‌توانید برنامه تنظیمات را در Pixel خود باز کنید و به به‌روزرسانی سیستم بروید. اگر به‌روزرسانی آماده است، از شما خواسته می‌شود که روی دکمه مناسب ضربه بزنید تا فرآیند به‌روزرسانی آغاز شود. در اینجا امیدواریم که ویژگی‌های جدید جالبی برای پیکسل‌ها و اضافه شدن قفل با چهره برای پیکسل 6 پرو داشته باشیم.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *