گلکسی اس 22
متفرقه

گوشی گلکسی اس 22 اولترا Galaxy S22 Ultra S22 Note

در اواخر سپتامبر، زمانی که اولین رندر گوشی گلکسی اس 22 اولترا ظاهر شد، شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ این دستگاه را با نام گلکسی نوت 22 اولترا. این شایعه دوباره به گوش می رسد، اما یک پیچ وجود دارد.

گلکسی اس 22

رندرهای لو رفته و به نظر می رسد تصاویر واقعی از بالاترین پرچمدار آینده سامسونگ که فکر می کردیم Galaxy S22 Ultra نامیده می شود، جانشین گلکسی نوت را به نمایش بگذارد. این دستگاه ظاهری جعبه ای دارد و ظاهراً یک شکاف برای ذخیره قلم S Pen ارائه می دهد. همچنین از دو مدل دیگر متمایز است.
برای مدتی شایعه شده بود که این مدل با سیلو قلم S با نام گلکسی نوت 22 اولترا به بازار عرضه می شود، نسخه ای که در حال حاضر با نام گلکسی اس 22 پلاس می شناسیم، گلکسی اس 22 پرو و ​​مدل پایه آن معروف به گلکسی اس 22.
لیکر ترون اکنون این شایعه را دوباره برانگیخته است و ادعا می کند که گلکسی اس 22 اولترا وجود ندارد و در عوض می توانیم منتظر گلکسی اس 22 نوت باشیم.
با توجه به گزارش‌های اخیر، بلکه با توجه به گزارش‌های نزدیک به سه سال پیش که می‌گفتند سامسونگ این کار را انجام خواهد داد، این ادعا چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. محدوده گلکسی نوت و اس را با هم ترکیب کنید. نام تجاری Note می تواند به سامسونگ کمک کند تا فروش خود را افزایش دهد و مدل Ultra را به یکی از آن ها تبدیل کند بهترین گوشی های 2022
هر نامی که باشد، انتظار داریم که گوشی ممتاز سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی 120 هرتزی، راه اندازی دوربین چهارگانه، سلول 5000 میلی آمپر ساعتی و چیپست پرچمدار باشد. در گوشی‌های جدید احتمالاً در ماه فوریه معرفی خواهند شد قیمتی برابر با نسخه های قبلی خود دارند.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *