آب نبات
سلامت

آب نبات برای شما بهتر از چیزی است که فکر می کردید

آب نبات سالم؟ شرط می‌بندید؟ ببینید که چگونه خوردنی آشغال مورد علاقه‌تان می‌تواند به کاهش استرس و موارد دیگر کمک کند.

شکلات تلخ: داروی شگفت انگیز؟

مطالعات نشان می دهد که شکلات تلخ واقعاً برای سلامتی شما کارهای بزرگی انجام می دهد. از آنجایی که این یک آنتی اکسیدان است، یعنی به مبارزه با مولکول های بد کمک می کند شکلات تلخ به پیشگیری از بیماری قلبی کمک می کند، خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و حتی می تواند از پوست شما در برابر اشعه های مضر UV محافظت کند. فقط به یاد داشته باشید: هنوز هم شیرینی است، بنابراین سعی کنید بیش از 30 گرم در روز نخورید.

آدامس جویدن: استرس را تسکین می دهد

یک مطالعه اخیر نشان می دهد که آدامس می تواند هوشیاری شما را افزایش داده و استرس را کاهش دهد. شرکت‌کنندگانی که در حین انجام چند کار در شرایط استرس‌زا آدامس می‌جویدند نیز کاهش اضطراب را گزارش کردند.

شکر: قدرت اراده را بهبود می بخشد

دکتر کلی مک گونیگال می گوید خوردن مقداری آب نبات سفت می تواند به کارکردن مغز کمک کند: مطالعات نشان می دهد که وقتی قند خون شما کاهش می یابد، مغز شما کمتر قادر به تمرکز و کنترل تکانه های شما است. اما یک میان وعده کوچک که قند خون را افزایش می دهد به مغز کمک می کند تا به حالت خودکنترلی بازگردد. در حالت ایده‌آل، می‌توانید میان وعده‌ای حاوی پروتئین و فیبر بخرید، اما در کم‌تر، آب نبات می‌تواند اثر مشابهی داشته باشد.

کشمش با پوشش شکلاتی: آنتی اکسیدان ها و فیبر را تقویت می کند

اگر چیزی از قبل برای شما خوب است، وقتی با شکلات پوشانده می شود، هنوز فوایدی دارد. البته فقط مراقب بخش های خود باشید. مجله تناسب اندام اشاره می کند که آب نبات های کشمشی با روکش شکلاتی مانند کشمش های مورد علاقه سینما آنتی اکسیدان ها و فیبر را برای بدن شما فراهم می کند.

پشمک: رگ های خونی را ترمیم می کند

بر اساس گزارشی که منتشر شده، پشمک ها ، هنگام خوردن آن کار زیادی برای شما انجام نمی‌دهند، اما محققان می‌توانند از آن در آزمایشگاه‌ها برای ایجاد رگ‌های خونی مصنوعی استفاده کنند.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *