خرید اشتراک Flaticon
رپورتاژ آگهی

آشنایی با بهترین راه خرید اشتراک سایت های گرافیک | (Dribbble, Freepik, Flaticon)

آشنایی با بهترین راه خرید اشتراک سایت های گرافیک | (Dribbble, Freepik, Flaticon) امروزه پیدا کردن تصاویر باکیفیت، آیکون‌ها، فایل‌های PSD و وکتورهای مختلف به یک موضوع مهم و اساسی برای طراح…

امروزه پیدا کردن تصاویر باکیفیت، آیکون‌ها، فایل‌های PSD و وکتورهای مختلف به یک موضوع مهم و اساسی برای طراحان گرافیک، طراحان سایت و تولیدکنندگان محتوا تبدیل شده و بسیاری از آن‌ها به خرید اشتراک سایت های گرافیک روی آورده‌اند؛ درواقع استفاده از یک موتور جستجوی قدرتمند در زمینه فایل‌های لایه باز با افزایش سرعت و کیفیت عملکرد کاربران همراه است.

مهم‌ترین سوالی که علاقه‌مندان به گرافیک با آن مواجه می‌شوند این است که کدام موتور جستجو یا وب‌سایت، بهترین خدمات و محصولات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؟ درحال حاضر وب‌سایت‌های زیادی در زمینه اشتراک‌گذاری فایل‌های گرافیکی فعالیت می‌کنند و انتخاب بهترین گزینه به عوامل مختلفی مانند نحوه استفاده و زمینه فعالیت و نیاز شما بستگی دارد؛ در چنین شرایطی خرید اشتراک فلت آیکون، فری پیک و Dribbble می‌تواند تا حد بسیار زیادی موثر باشد، زیرا با توجه به منبع بزرگی که این وب‌سایت‌ها دارند، بیشتر کاربران طرح مورد نظر خود را به راحتی در آن‌ها پیدا کرده و در پروژه‌های خود استفاده می‌کنند.

نگاهی به گرافیک و کاربردهای آن

گرافیک علم بسیار گسترده‌ای است که هر لحظه شاهد افزایش محبوبیت آن هستیم؛ گرافیک می‌تواند در زمینه‌های مختلفی تاثیرگذار باشد، به عنوان مثال اگر قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان را داشته‌باشید، قطعا به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم به خرید اشتراک سایت های گرافیک نیاز پیدا خواهید کرد؛ برخی از کاربردهای گرافیک عبارتند از: طراحی لوگو، تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی و طراحی سایت جذاب. پس اگر قصد خرید اشتراک سایت های گرافیک را دارید، در بخش بعدی با معرفی 3 وب‌سایت پرطرفدار و قدرتمند همراه ما باشید.

لیست بهترین سایت‌های دانلود طراح‌های گرافیکی

سایت‌های زیادی در زمینه ارائه تصاویر گرافیکی وجود دارند اما 3 مورد از آن‌ها رضایت کاربران زیادی را جلب کرده و به‌طور کلی فایل‌های بسیار متنوعی در آن‌ها وجود دارد.

فلت آیکون (Flaticon)

خرید اشتراک Flaticon

سرویس Flaticon فعالیت خود را برای اولین بار در سال 2013 شروع کرد و اکنون از آن به عنوان بزرگ‌ترین وب‌سایت یا موتور جستجوی آیکون‌های رایگان و پریمیوم یاد می‌شود. خالقان سرویس Flaticon با توجه به فری پیک که بزرگ‌ترین منبع گرافیکی در سراسر جهان شناخته می‌شود، متوجه شدند میان طرح‌های گرافیکی، آیکون‌ها دارای بیشترین اهمیت و محبوبیت هستند و به همین دلیل سرویس Flaticon را طراحی کردند؛ همچنین این سرویس در دو طرح رایگان و پرمیوم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تفاوت نسخه پرمیوم و رایگان Flaticon

مهم‌ترین تفاوت میان نسخه رایگان و پرمیوم فلت آیکون این است که در نسخه رایگان تنها امکان دانلود فایل‌ها با فرمت PNG وجود دارد، درحالی که با خرید اشتراک Flaticon می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را با فرمت‌های PSD، EPS، SVG و CSS دانلود کنید. علاوه بر آن تبلیغات، محدودیت دانلود، ویرایش تصاویر و طبقه‌بندی فایل‌ها در نسخه رایگان وجود دارد و اگر نسخه پریمیوم Flaticon را خریداری کرده‌باشید با هیچکدام از این محدودیت‌ها مواجه نخواهید شد.

فری پیک (Freepik)

خرید اشتراک فری پیک

فری پیک به عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجو در زمینه عکس و فایل‌های لایه باز محسوب می‌شود که با توجه با امکانات گسترده‌ای که دارد کاربران زیادی را به خود جذب کرده‌است. این سرویس 3 سال قبل از فلت آیکون یعنی در سال 2010 راه‌اندازی شد و اکنون شاهد بارگزاری ماهانه بیش از 80 هزار فایل متنوع و به‌روز در وب‌سایت فری پیک هستیم. درواقع فری پیک یکی از قدیمی‌ترین و پربارترین موتورهای جستجو است که در راهنمای خرید اشتراک سایت های گرافیک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برخی از طرح‌های گرافیکی که با خرید اشتراک فری پیک به آن‌ها دسترسی خواهید داشت عبارتند از:

  • Logo
  • Mockup
  • کارت‌های ویزیت
  • Brochure
  • بنرهای تبلیغاتی
  • تصاویر بک‌گراند
  • Watercolor
  • Abstract Photos

هزینه خرید اشتراک فری پیک در 2 طرح یک ماهه و یک ساله برای کاربران ارائه می‌شود؛ خرید اشتراک Freepik به ازای 1 ماه، 15 یورو و درصورت خرید یک ساله، 108 یورو معادل 9 یورو در ماه است.

Dribbble

خرید اشتراک Dribbble

سایت Dribbble یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای طراحان در زمینه‌های مختلف ازجمله انیمیشن، UI و موارد دیگر است که فعالیت خود را از سال 2009 با هدف ایجاد یک شبکه اجتماعی مختص طراحان شروع کرد؛ درواقع طراحان نمونه کارهای خود را در این پلتفرم قرار داده و از سایر طراحان بازخورد دریافت می‌کنند. البته شما با خرید اشتراک Dribbble می‌توانید به طرح‌های سایر کاربران دسترسی داشته و آن‌ها را مشاهده کنید اما اگر بخواهید خودتان نیز طرح‌های اختصاصی خود را به اشتراک بگذارید، باید توسط یکی از کاربران فعال Dribbble کارت دعوت دریافت کنید.

راهنمای خرید اشتراک سایت های گرافیک

تاکنون با 3 وب‌سایت معتبر و پرطرفدار در سراسر جهان که در زمینه ارائه فایل‌های گرافیکی فعال هستند آشنا شدیم. امکان خرید اشتراک Dribbble، Flaticon و Freepik برای تمام کاربران بلامانع است اما مشکل بزرگی که در این مورد وجود دارد، تحریم‌های اقتصادی برای کاربران ایرانی است، درواقع کاربران ایرانی در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی با مشکل مواجه می‌شوند چراکه امکان پرداخت با کارت‌های بانکی برای کاربران داخل ایران وجود ندارد. اما این مشکل نیز راه‌حل دارد.

شما می‌توانید برای خرید اشتراک هر یک از وب‌سایت‌های موردنظر خود از طریق فروشگاه‌های آنلاینی که در زمینه ارائه اشتراک سرویس‌های بین‌المللی و خرید اشتراک پرمیوم سایت‌های طراحی گرافیک فعالیت می‌کنند اقدام کنید. به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی سیب کده یکی از فروشگاه‌های فعال و معتبر در زمینه فروش اکانت‌های Freepik، Dribbble، Flaticon و سایر سرویس‌های اشتراکی بین‌المللی است که به صورت کاملا قانونی با دور زدن تحریم‌ها، اشتراک موردنیاز شما را از وب‌سایت رسمی آن خریداری می‌کند.

مجموعه سیب کده مرجعی کامل برای کاربرانی است که خواهان دسترسی به سرویس‌های بین‌المللی مانند، اشتراک‌های اپل، ابزارهای هوش مصنوعی، سرویس‌های استریم موسیقی و فیلم هستند؛ همچنین شما پس از خرید از فروشگاه سیب کده از پشتیبانی 24 ساعته برای اکانت‌های خود برخوردار خواهید شد.

مزایای خرید اشتراک سایت های گرافیک از سیب کده

  • تنوع محصولات و امکان خرید اشتراک فری پیک، فلت آیکون و Dribbble.
  • رضایت بیش از 7 هزار کاربر که تا امروز از خدمات این فروشگاه بهره‌مند شده‌اند.
  • امکان خرید محصولات دیگر مانند اکانت ChatGPT، Spotify، Apple Music و محصولات بسیار متنوع دیگر.
  • مجموعه سیب کده از معدود فروشگاه‌هایی است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی یا همان ای نماد از وزارت صنعت است.
  • هزینه خرید سرویس‌های بین‌المللی در وب‌سایت سیب کده بسیار مقرون به صرفه است، به گونه‌ای که از قیمت رسمی سرویس‌ها نیز مناسب‌تر است.
  • با خرید اشتراک سرویس‌های بین‌المللی از سیب کده، پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه شامل حال شما خواهد شد.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *