انتخاب لباس عروس مناسب عکاسی
رپورتاژ آگهی

انتخاب لباس عروس مناسب عکاسی

انتخاب لباس عروس مناسب عکاسی، نکات برتر خود را برای انتخاب لباس عروسی که دوربین دوست دارد به اشتراک می گذاریم.

در تجربه ما به عنوان عکاسان عروسی در سراسر ایران و آتلیه عروس در اصفهان ، به راحتی می توانید بگویید که ما یک یا دو چیز در مورد آنچه که یک لباس عروس را برجسته می کند و به خوبی عکاسی می کند، می دانیم. در حالی که هنگام خرید لباس عروس موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما ارزش آن را دارد که عکس های عروسی را در نظر بگیرید. انتخاب لباس عروسی که در دوربین به خوبی کار می کند، اطمینان از گرفتن عکس های عالی در روز را بسیار آسان تر می کند. ما فکر کردیم که برای همه عروس هایمان مفید است که دانش خود را در این زمینه با آنها به اشتراک بگذاریم، به همین دلیل است که امروز، نکات برتر خود را برای انتخاب لباس عروسی که دوربین دوست دارد به اشتراک می گذاریم.

ما در مورد:

1-شناسایی مناسبت

2- توجه به جزئیات

3- تمرکز بر پارچه

4- انواع بدن

5-در نظر گرفتن حجاب

انتخاب لباس عروس مناسب عکاسی

مناسبت را مشخص کنید

اول از همه، لباس مناسب را برای نوع عروسی خود انتخاب کنید. همیشه می گفتیم که چگونه در فرآیند خرید و امتحان کردن تعداد زیادی لباس عروس مختلف، به شما در مورد آنچه دوست دارید آموزش می دهد. غیرعادی نیست که از طرح‌ها و پارچه‌هایی که فکر نمی‌کنید دوست دارید، خوشتان بیاید. با این حال، تا زمانی که تاریخ و مکان عروسی خود را تأیید نکرده اید، برای خرید لباس وسوسه نشوید. برای بهترین عکس‌ها، لباس شما باید از نظر فصلی مناسب باشد و باید محیط شما را حس کند.
برای عروسی در پاییز یا زمستان در یک مکان بزرگ با راه پله های بزرگ و سنگ مرمر زیاد، یک لباس مجلسی انتخاب عالی خواهد بود. با این حال، پوشیدن لباس مجلسی در ساحل، استایل عروسی شما را به بهترین شکل برجسته نمی کند. اگر عروسی در ساحل داشته باشید، از نظر سبک کاملاً برعکس است. لباس عروسی را انتخاب کنید که تا حد امکان سبک باشد و لباسی را انتخاب کنید که بتوانید در شن و ماسه با آن قدم بزنید. این کار باعث می‌شود عکس‌های بادی و بی دردسری از مراسمتان در کنار آب بگیرید. برای یک عروسی در هوای گرم، لباس شما باید سبکی داشته باشد – زمانی که پارچه شما بازتاب محیط شما باشد، بسیار بهتر عمل می کند. شما میتوانید قبل از انتخاب لباس عروس با آتلیه روبان که به عنوان برترین آتلیه اصفهان فعالیت میکند تماس بگیرید و از ما مشاوره رایگان دریافت کنید. از بهترین آتلیه ها در اصفهان میتوان به آتلیه روبان ، آتلیه دیده نگار اشاره نمود.

مراقب جزئیات باشید

انتخاب لباس مجلسی با جزئیات برجسته مانند گلدوزی، منجوق یا توری ، راهی عالی برای اطمینان از اینکه در دوربین عالی به نظر می رسد. جزئیات کوچک و ظریف هنگام گرفتن عکس های عروسی شما به ما یک نقطه تمرکز می دهد، که برای عکس های نزدیک که نشان می دهد چقدر لباس شما منحصر به فرد است، عالی است. علاوه بر این، فراموش نکنید که به پشت لباس خود فکر کنید. هر گونه جزئیات در این زمینه، تصاویر عالی را ایجاد می کند. به طور مشابه، یقه، لبه‌ها و آستین‌ها از دیگر قسمت‌هایی هستند که کمی جزئیات می‌توانند به فاکتور شگفت‌انگیز اضافه کنند. در روز، حتما جزئیات لباس مورد علاقه خود را به عکاس خود گوشزد کنید. به این ترتیب آنها می توانند مطمئن شوند که این جزئیات روی آنها متمرکز شده و ضبط شده است.

موضوع پارچه است

برخی مواد خاص بهتر از سایرین عکس می گیرند. آیا می‌دانستید که لباس‌های عروس ساتن به دلیل پارچه‌ای صاف و براق که در زیر هر نوری شگفت‌انگیز به نظر می‌رسند، یکی از بهترین‌ها برای عکاسی هستند؟
در حالی که برخی از لباس های عروسی ممکن است برای مراسم عالی باشند، اما ممکن است برای پذیرایی عالی عمل نکنند. لباس‌های عروس ساتن برای هر دو عالی هستند، زیرا ساخت ابریشمی است که باعث می‌شود برای اکثر تیپ‌های اندام مناسب باشد و باعث می‌شود عروس نه تنها عالی به نظر برسد، بلکه احساس اعتماد به نفس و راحتی داشته باشد. همچنین پارچه های سبک و شناور، زرق و برق فوری را ارائه می دهند و می توان از آنها برای ایجاد تصاویر زیبا استفاده کرد. حجاب های سبک، قطارهای بلند یا آستین های بادی راه دیگری برای دستیابی به این اثر جادویی هستند. یک امتیاز این است که داشتن چیزی برای نگه داشتن و بازی با آن یک راه عالی برای شکستن یخ در هنگام ژست گرفتن برای عکس است.
وقتی صحبت از رنگ می شود، پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد.

به سبک خود اعتماد کنید

هنگام انتخاب لباس عروس، حس استایل خود را به خاطر بسپارید و اجازه دهید استایل شما در انتخاب لباس ظاهر شود. این باعث می شود در روز عروسی خود اعتماد به نفس داشته باشید و مطمئناً عکس ها را جلب می کند. هیچ راهی برای عروس شدن وجود ندارد. برای خرید لباس عروس به کمک بیشتری نیاز دارید؟

لباس مناسب برای تیپ اندام خود انتخاب کنید

همه چیز مربوط به فیت است. خرید لباس عروس تجربه ای هیجان انگیز و احساسی است که یک بار در طول زندگی انجام می شود. در حالی که ممکن است با سوالاتی که برای مشاور خود دارید، الهام‌بخش پینترست و لباس‌های مورد علاقه در وب‌سایت ما آماده باشید، ممکن است هنوز از خود بپرسید: «چه چیزی در فرم بدن من بهتر به نظر می‌رسد؟ یک لباس مناسب که تیپ بدنی شما را برجسته می کند بهترین عکس را خواهد گرفت. خبر خوب این است که این چیزی است که زودتر از موعد برطرف می‌شود و باعث می‌شود کمتر در آن روز استرس داشته باشید. به صحبت‌های دیگران، بهترین دوستانتان گوش دهید، زمانی که سعی می‌کنید از کسی که به او اعتماد دارید، شما را از همه جهات ببندد، زیرا این بهترین راه برای درک این است که واقعاً چیزی در شما چگونه است.

اگر مستطیل هستید

اگر اندازه های نسبتاً مساوی از سینه، کمر و باسن خود دارید، به احتمال زیاد مستطیل یا مربع شکل هستید. شما انحنای خاصی ندارید، بنابراین به یک شبح نیاز دارید که منحنی های شما را نشان دهد. انتخاب ما برای شما یک سبک غلاف خواهد بود – بدن را در آغوش گرفته اما نه خیلی تنگ، این شبح توهم منحنی های بیشتری را ایجاد می کند. اضافه کردن یک کمربند یا انتخاب یک استایل با کمر مشخص نیز به ایجاد توهم منحنی ها کمک می کند.

اگر ساعت شنی هستید

اگر اندازه باسن و سینه شما تقریباً برابر است و کمر مشخصی دارید، به احتمال زیاد ساعت شنی دارید! انحناهای خود را در یک پری دریایی در آغوش بدن یا با سیلوئت مناسب به نمایش بگذارید،هر دو برای تکمیل تناسب شما عالی هستند.

اگر مثلث معکوس هستید

اشکال سیب (یا مثلث معکوس) شانه ها و سینه بزرگتر از باسن و پاهای باریکشان است. از آنجایی که سنگین‌تر هستید، از استایلی استفاده کنید که نیمه پایینی را متعادل می‌کند، مانند لباس مجلسی یا لاین! یک دامن حجیم تناسبات یکدست تری ایجاد می کند.

اگر اهل ورزش هستید

زنانی که فرم ورزشی دارند معمولاً اندازه شانه و باسن برابر با کمر کمی کوچکتر و شانه های مشخص دارند. خوش شانس شما، دکلته و شانه های خوبی برای نشان دادن دارید ، این کار را به سبک هاتر، پشت مسابقه یا بدون بند انجام دهید. کمر خود را با کمربند کمی مشخص کنید و با یک غلاف باریک یا سیلوئت مناسب و فلر بچسبانید.

لباس عروس مناسب عکاسی

اگر مثلثی هستید

اگر شانه‌ها و سینه‌تان از باسنتان باریک‌تر است، شکل گلابی یا مثلثی دارید. با این کار، می‌خواهید یک مدل لباس مجلسی یا لاین انتخاب کنید که بر کمر و سینه کوچک شما تأکید کند، اما به باسن شما نچسبد و توهم ساعت شنی را ایجاد کند. اگر نیم تنه به خصوص کوچکی دارید، سبکی را با جزئیات بصری در بالا امتحان کنید تا شکل ساعت شنی بیشتری ایجاد کنید، مانند آستین، یقه جالب، منجوق یا توری.

با نزدیک‌تر شدن مراسم عروسی با وجدان همراه باشید و مطمئن شوید که از نحوه نشستن لباس راضی هستید. به یاد داشته باشید ، در روز عروسی شما از همه جهات دیده خواهید شد. دوستی داشته باشید که به آن اعتماد دارید، از هر زاویه ای در هر لباس شما را به تصویر بکشد و سپس عکس ها را مرور کنید. وقتی لباس عروسی می پوشید، همیشه یک تجربه احساسی خواهد بود و ممکن است کمی قضاوت شما را مخدوش کند. شما نباید نگران کشیدن مواد و بی قراری با لباس در روز باشید و دائماً تنظیمات را انجام دهید. این برای لباس‌های بدون بند دو برابر می‌شود . داشتن تناسب مناسب برای جلوگیری از بالا کشیدن مداوم لباس در روز ضروری است. در نهایت، یک لباس خوش‌پوش که جذاب باشد بخش عمده‌ای از فتوژنیک بودن را افزایش می‌دهد: اعتماد به نفس. بنابراین مطمئن شوید که برای انتخاب لباسی که دوست دارید و بهترین ویژگی‌های شما را نشان می‌دهد، وقت می‌گذارید. داشتن منبع عینی عکس‌های آیفون می‌تواند بسیار مفید باشد و به شما کمک کند تا متوجه شوید که عاشق یک یقه‌ی بلند یا بیرون از شانه هستید، بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌کردید.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *