پیکسل 6
متفرقه

اندروید 13 به پیکسل 6 اجازه می دهد تا روی ویندوز اجرا شود

این به روز رسانی دارای یک ماشین مجازی مبتنی بر هسته (KVM) است که به هسته اجازه می دهد به عنوان یک Hypervisor اجرا شود تا ویندوز 11 بتواند به CPU، حافظه، فضای ذخیره سازی و یک شبکه تلفن دسترسی داشته باشد. با وجود عدم شتاب گرافیکی، توسعه دهنده گفت که ویندوز 11 “واقعا قابل استفاده” است و گزارش می دهد که او توانسته است “Doom” را با استفاده از ویندوز VM بازی کند.

XDA پس‌زمینه فنی پیچیده‌ای را ارسال کرده است که توضیح می‌دهد چرا این کار می‌کند. بوت کردن ویندوز، ورود به سیستم، استفاده از آن کمی راه حلی که بسیار پیچیده است. اگر از داشتن نوعی سیستم عامل ویندوز بر روی گوشی خود غافل شده‌اید، می‌توانید چندین واحد قبلی را در eBay با قیمت کمتر از 10.20 دلار بررسی کنید. اگر کاملاً عاشق HTC HD2 بودید، گوشی هوشمند مجهز به ویندوز موبایل قبلاً با 512 مگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 40 دلار در دسترس است.

پیکسل 6

گوگل پیکسل 6

در همین حال، برای اکثر کاربران پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو، این واقعیت که با Android 13 DP1 نصب شده توسط یک توسعه دهنده آگاه که بتواند ویندوز 11 را روی گوشی خود نصب کند، برای آنها اهمیتی ندارد. اما چیزی در اولین پیش‌نمایش توسعه‌دهنده اندروید 13 وجود دارد که ممکن است مورد توجه بیشتر طرفداران پیکسل و علاقه‌مندان به گوشی‌های تاشو باشد.

Google Pixel 6 یا Pixel 6 Pro را انتخاب کنید

به گفته یانگ، تولید پنل های تاشو پیکسل در سه ماهه سوم سال جاری آغاز می شود و انتظار می رود این دستگاه در سه ماهه چهارم عرضه شود.

XDA بیان می کند که لانچر پیکسل در اندروید 13 DP1 از دو طرح بندی مختلف صفحه اصلی پشتیبانی می کند. این ممکن است نشانه ای باشد که گوگل به دنبال عرضه یک گوشی تاشو پیکسل در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری است. اوایل امروز صبح، توییتی از مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DCSS)، راس یانگ، به اشتراک گذاشتیم که جزئیاتی را در مورد نوت پد پیکسل به اشتراک گذاشت.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *