اوج ابری
رپورتاژ آگهی

اوج ابری، محصول جدید شرکت داده‌پردازی آموت

اوج ابری، محصول جدید شرکت داده‌پردازی آموت، اوج ابری، محصول جدید شرکت داده‌پردازی آموت شرکت نرم‌افزاری آموت نامی آشنا در حوزه‌ی تکنولوژی و و مجموعه‌ای پیشرو در صنعت خدمات نرم‌افزاری ست.

اوج ابری، محصول جدید شرکت داده‌پردازی آموت شرکت نرم‌افزاری آموت نامی آشنا در حوزه‌ی تکنولوژی و و مجموعه‌ای پیشرو در صنعت خدمات نرم‌افزاری ست که با حدود دو دهه تجربه‌ی حضور در بازار، به ارائه‌ی محصولات متنوع ارتباطی و مدیریتی خود به مشاغل مختلف مشغول است. بهبود مشتری‌مداری و مدیریت امور از جمله اهداف واضح اوج ابری، محصول جدید شرکت داده‌پردازی آموت

شرکت نرمافزاری آموت نامی آشنا در حوزه‌ی تکنولوژی و و مجموعه‌ای پیشرو در صنعت خدمات نرم‌افزاری ست که با حدود دو دهه تجربه‌ی حضور در بازار، به ارائه‌ی محصولات متنوع ارتباطی و مدیریتی خود به مشاغل مختلف مشغول است. بهبود مشتری‌مداری و مدیریت امور از جمله اهداف واضح و ارزشمندی است که آموت در مسیر دستیابی به آن‌ها‌، محصولات خود را تولید و ارائه می‌کند. این مجموعه با ایجاد تحول در نگرش کسب و کارها نسبت به مشتریان، توسعه ارتباطات و در نتیجه کمک به رشد و افزایش درآمد کسب و کارهای داخلی است.

اوج ابری

سرمایه‌ی‌ها‌ی انسانی، سازمانی و اطلاعاتی آموت در راستای ارائه‌ی ارزش به مشتریان از طریق راه حل‌ها‌یی مثل سفارشی‌سازی راهکارها، بهبود تجربه سفر مشتری، توسعه سبد محصولات و…هماهنگ و هم‌سو شده‌اند.

پس از تجربه‌ها‌ی موفق و کسب افتخارات پر شمار، آموت این بار در حوزه‌ی مدیریت کسب و کار و ارتقا تعاملات گامی بزرگ و تاثیرگذار برداشته و با ارائه‌ی محصول CRM خود بر بستر خدمات ابری بیش از پیش به رشد مشاغل مختلف کمک کرده است.

CRM چیست؟

به طور کلی نرم‌افزار CRM یا Customer Relationship Management یک ابزار مدیریتی است که اطلاعات مربوط به مشتریان را مدیریت می‌کند، فرآیندهای فروش و خدمات پس از فروش را بهبود می‌بخشد و ارتباطات با مشتریان را تسهیل می‌کند. هدف اصلی از استفاده از نرم‌افزار CRM، بهبود تجربه مشتریان و افزایش کارایی در روابط تجاری با آن‌ها است.

CRM اوج ابری

اوج ابری اولین پلتفرم دانش‌بنیان مدیریت ارتباط با مشتریان است که به شما اجازه می‌دهد با تعیین بازار هدف، پیگیری مشتریان و ارتقا تعاملات بر مهم ترین عنصر حیاتی کسب و کار یعنی مشتری تمرکز کنید. CRM اوج تیم‌ها‌ی بازاریابی، فروش، خدمات و پستیبانی شما را در تمام مراحل همکاری تیمی حمایت می‌کند.

مهم‌ترین ویژگی‌ها‌ی اوج ابری که به کسب و کار شما کمک خواهد کرد عبارت‌اند از:

  • مدیریت تماس مشتریان
  • مدیریت یکپارچه داده‌ها‌
  • اتوماسیون فروش
  • مدیریت سرنخ‌ها‌ و فرصت‌ها‌ی فروش
  • بازاریابی هدفمند
  • خدمات مشتری و پشتیبانی
  • داشبوردها و گزارشات

آشنایی با مزایای سی ار ام اوج ابری

همگام با تکنولوژی: نرم‌افزار CRM با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، ارتباط با مشتریان را بهبود می‌بخشد، کارآیی کسب و کار را ارتقا می‌دهد، و امکان دسترسی آسان به اطلاعات را در هر زمان و مکانی فراهم می‌کند. همچنین، با استفاده از امنیت بالا، این نرم‌افزار به حفاظت از اطلاعات مشتریان می‌پردازد و امکان هماهنگی مؤثر بین تیم‌ها را ایجاد می‌کند.

راهکارهای رشد: فرقی نمی‌کند کسب و کار شما در چه اندازه‌ای است یا در کدام قسمت بازار فعالیت می‌کند؛ این نرم‌افزار به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد، در همه‌ی صنایع و بخش‌های کسب‌وکاری نقش خود را ایفا کرده و با بیش از ۱۰۰ راهکار رشد، تضمین می‌کند که شما از مزایای اوج ابری در هر بخش از فرآیندهای سازمانی خود بهره‌مند خواهید شد.

افزایش فروش: اوج ابری با استفاده از شناسایی فرصت‌ها‌ی فروش و اولویت‌بندی‌، پیگیری موثرتر مشتریان، درک بهتر نیازها و ترجیحات مشتریان با تحلیل اطلاعات و ارائه‌ی محصولات و خدمات مناسب‌تر، بهبود استراتژی‌ها‌ی فروش با استفاده از گزارش‌ها‌ و امکان به اشتراک‌گذاری اطلاعات در جهت تسهیل همکاری درون سازمانی، به شما کمک می‌کند زمان و منابع بیشتری بر روی مشتریانی که احتمال موفقیت بالایی دارند صرف کنید و با ارتقا تعاملات، اجرای برنامه‌ها‌ی وفاداری و تصمیم‌گیری‌ها‌ی داده‌محور فروش خود را افزایش دهید.

بهبود عملکرد کارکنان: با استفاده از CRM اوج ابری، داده‌ها بدون خطا در سراسر سازمان به اشتراک گذاشته می‌شوند و با امکان دسترسی به اطلاعات دقیق در مورد مشتریان و تاریخچه تعاملات با آن‌ها، کارکنان می‌توانند به بهترین شکل وظایف خود را مدیریت کنند، فرصت‌ها‌ی فروش را به موفقیت برسانند، به بهبود خدمات مشتریان بپردازند و با تیم‌های دیگر همکاری کنند. در واقع با دسترسی آسان به اطلاعات و ابزارهای مناسب در کنار پایش عملکرد افراد، سرعت انجام امور مختلف افزایش یافته و بهره‌وری بالاتر می‌رود.

یکپارچه‌سازی: یکپارچه‌سازی به معنای کاهش نیاز به ورود دستی اطلاعات و انجام دادن کارهای تکراری است که به صرفه‌جویی در زمان و هزینه منجر می‌شود. یکپارچه‌سازی با اتوماسیون‌ها‌ی داخلی یا نرم‌افزار‌ها‌ی حسابداری کمک می‌کند نیازها و علاقه‌مندی‌ها‌ی مشتریان را بهتر تشخیص داده، تصمیم‌گیری‌ها‌ی صحیح‌تری انجام دهید و مسائل مختلف را به بهترین نحو پیگیری کنید.

بهبود گردش کار: با استفاده از پیاده‌سازی فرآیندهای استاندارد برای تعامل با مشتریان و مدیریت اطلاعات توسط CRM ابری اوج، می‌توان به بهترین شکل و در سریع‌ترین زمان درخواست‌ها‌ی مشتریان را انجام داد. همچنین از طریق تحلیل داده‌ها‌ی جمع‌آوری شده توسط اوج ابری، داشبوردها و گزارش‌های مدیریتی ایجاد شده و کنترل برنامه‌ها و عملکردهای سازمان به بهترین نحو در اختیار مدیران سازمان قرار خواهد گرفت.

مقرون به‌صرفه‌ترین CRM ایرانی

کل سیستم CRM اوج ابری بر پایه‌ی مدیریت هزینه‌ها و کاهش هدررفت منابع مالی و غیر مالی سازمان طراحی شده، اوج با بهره‌مندی از بستر ابری برای ارائه‌ی خدمات، هزینه‌های نصب، نگهداری و هزینه‌های مربوط به سیستم‌های تحت وب را از روی دوش شما خواهد برداشت. همچنین با انتخاب ساختار پرداختی pay as you go یا پرداخت به میزان مصرف، احتیاجی به شارژ دوره‎ای یا هزینه‌ها‌ی بالا نیست و خصوصا کسب و کارهای کوچک یا متوسط با بودجه محدود نیازی به پرداخت هزینه‌های ابتدایی گزاف و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ ندارند.

زیرساخت اوج ابری

در اوج ابری با توزیع داده‌ها به صورت موازی در سه دیتاسنتر مخلتف، سرعت دسترسی و امنیت اطلاعات شما تضمین می‌شود. همچنین استفاده از OpenEBS و Kubernetes به افزایش پایداری و امنیت اطلاعات کمک می‌کند.

اهمیت CRM در بخش‌ها‌ی مختلف یک سازمان

بخش‌ها‌ی مختلف کسب و کار چگونه از مزایای CRM اوج ابری بهره‌مند خواهند شد؟

  • بخش فروش و بازاریابی: ردیابی لیدها، بهبود ارتباط با مشتریان، بهبود فرآیندهای فروش، افزایش فروش و جذب مشتریان جدید.
  • بخش پشتیبانی: ارتقا ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهتر، ردیابی مشکلات مشتریان و ارتقاء رضایت آن‌ها.
  • بخش مدیریت مشتریان: به مدیریت دقیق اطلاعات مشتریان، تحلیل داده‌ها و الگوهای رفتاری آن‌ها برای بهبود روابط و تجربه مشتری.
  • بخش تحلیل و استراتژی: تحلیل داده‌ها، ارائه گزارشات تجاری مفید و استفاده از اطلاعات برای تصمیم‌گیری‌های استراتژیک برای رشد و بهبود کسب و کار.

محصولی برای تمام ساز و کارهای سازمان شما

توانایی ارائه خدمات یکپارچه و جامع در زمینه‌های مالی، منابع انسانی، محصولات، و گزارش‌دهی از جمله مهم‌ترین عواملی است که نرم‌افزار CRM اوج ابری را به یک سیستم همه جانبه مدیریت ERP نزدیک می‌کند. این نرم‌افزار با قابلیت اتصال و یکپارچه‌سازی با سایر سیستم‌ها و بخش‌های سازمان داده‌ها را به‌طور موثر در تمام فرآیندهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند. اوج ابری می‌تواند ارتباطات، بازاریابی، فروش، سفارشات، تأمین کنندگان، کارکنان، خدمات و پروژه‌ها‌ را مدیریت کند و به بهبود عملکرد کلی سازمان و رفع تمام نیازهای آن کمک کند.

منبع: https://dmboard.media/reportage/owj-crm/

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *