بهترین پروبیوتیک ها برای کاهش وزن
سلامت

اینها بهترین پروبیوتیک ها برای کاهش وزن هستند

پروبیوتیک ها تعادل باکتریایی بسیار مهم را در روده ما تنظیم می کنند. اکنون، تحقیقات فزاینده ای نشان می دهد که برخی از پروبیوتیک ها ممکن است به ما کمک کنند تا در نبرد برآمدگی پیروز شویم.

هر محصول تحریریه به طور مستقل انتخاب می‌شود، اگرچه اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است غرامت دریافت کنیم یا کمیسیون وابسته دریافت کنیم. رتبه‌بندی‌ها و قیمت‌ها دقیق هستند و اقلام از زمان انتشار در انبار موجود هستند.

پروبیوتیک ها 101

بسیاری از ما در مورد بهترین پروبیوتیک ها برای کاهش وزن شنیده ایم. آنها به بازگرداندن تعادل باکتری های خوب و بد در سیستم گوارش کمک می کنند. هنگامی که تعادل روده به هم نمی‌خورد، ممکن است احساس نفخ، یبوست، اسهال یا بسیاری از بیماری‌های گوارشی دیگر داشته باشید. تنظیم مجدد تعادل روده با پروبیوتیک ها ممکن است این موارد و بسیاری از جنبه های دیگر سلامت را نیز بهبود بخشد. یک میکروبیوم روده سالم حتی ممکن است سالها به زندگی شما اضافه کند.

پروبیوتیک ها برای کاهش وزن: شواهد افزایش می یابد

اینکه چگونه پروبیوتیک ها می توانند کاهش وزن را تشویق کنند، 100 درصد روشن نیست، اما شواهد در حال ساخت هستند. اسکات کاهان، MD، مدیر مرکز ملی این کشور می‌گوید: شواهد اولیه زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد بیوم روده ما و در نتیجه، دستکاری آن از طریق پروبیوتیک‌ها ممکن است تأثیر مثبتی بر مدیریت وزن داشته باشد. وزن و تندرستی در واشنگتن دی سی. در یک مطالعه جالب روی موش، حیوانات تحت عمل جراحی کاهش وزن یا یک روش ساختگی قرار گرفتند و همانطور که انتظار می رفت، موش هایی که جراحی واقعی را انجام دادند، وزن کم کردند. اما سپس محققان باکتری را از روده گروه جراحی کاهش وزن به روده موش‌هایی که این کار را نکردند پیوند زدند – و سپس آنها نیز وزن کم کردند! دکتر کاهان پیش بینی می کند: «در چند سال آینده، ما چیزهای بیشتری در مورد میکروبیوم روده و نحوه دستکاری آن با پروبیوتیک ها برای کاهش وزن خواهیم دانست.

دو نوع باکتری روده با وزن شما مرتبط است

برای درک تأثیرات بالقوه پروبیوتیک ها بر کاهش وزن، باید با درک عوامل کلیدی شروع کنید. دو خانواده اول باکتری در روده وجود دارد: Bacteroidetes و Firmicutes. ویل بولسیویکز، متخصص گوارش در مانت پلیزانت، اس سی می گوید: «افراد لاغر نسبت بیشتری از باکتری ها از خانواده باکتریودیت ها دارند، در حالی که افراد چاق بیشتر از خانواده Firmicutes دارند. مفهوم این امر این است که با تعدیل فلور روده خود برای به حداکثر رساندن باکتری‌ها و به حداقل رساندن فیرمیکوت‌ها، می‌توانیم برداشت انرژی سالم از غذای خود را بهینه کنیم و مشکل چاقی خود را به حد نهایی برسانیم. او می‌گوید: «اگر ترکیب درستی از باکتری‌ها را انتخاب کنیم، ترازو به نفع ما خواهد شد.

لاکتوباسیلوس رامنوسوس

این عضو از خانواده Bacteroidetes ممکن است بهترین پروبیوتیک برای کاهش وزن باشد. هنگامی که محققان دانشگاه لاوال در کبک، کانادا، 125 مرد و زن دارای اضافه وزن را تحت رژیم کاهش وزن 12 هفته ای قرار دادند و به دنبال آن یک دوره 12 هفته ای با هدف حفظ وزن بدن، زنانی که دو پروبیوتیک از L. rhamnosus مصرف کردند. در مقایسه با همتایان خود که پروبیوتیک مصرف نمی‌کردند، روزانه دو برابر بیشتر وزن از دست دادند. (پروبیوتیک ها بر کاهش وزن در مردان تأثیری نداشتند.) به دنبال L. rhamnosus بر روی برچسب محصولات لبنی یا مکمل ها بگردید – و سپس بهترین راه برای ذخیره پروبیوتیک های خود را بیاموزید.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *