بازی Street Fighter 6
متفرقه

بررسی بازی Street Fighter 6

بر کسی پوشیده نیست که Street Fighter شروع فاجعه‌باری داشت و علیرغم سال‌ها اصلاح، پایه معیوب آن بازگشت را دشوار کرد. در مقابل، بازی Street Fighter 6 پاسخی کامل به شکست های قبلی خود است، پیشنهادات تک نفره فوق العاده، و مجموعه ای از تصمیمات هوشمندانه تعریف شده است که باعث ایجاد یک پانچ باز قدرتمند می شود.

کسانی که در درجه اول علاقه مند به رقابت با سایر بازیکنان هستند، باید منتظر آنها باشند. بین حرکت سریع و ثروت گزینه های استراتژیک، بازی لذت بخش است. بزرگ‌ترین افزوده، سیستم درایو جدید است که به زیبایی چندین مکانیک مانند حملات ویژه، لغو، و مانورهای دفاعی را تحت یک منبع مشترک ترکیب می‌کند.

پیشرفت زیاد بازی Street Fighter 6

سرعت بازی نسبت به Street Fighter V واقعی به نظر می‌رسد، و تبادلات رفت و برگشتی ارزشمند را ایجاد می‌کند و به عناصر مغزی بیشتری اجازه می‌دهد تا بدرخشند. به طور خاص، دامنه گسترده حملات معمولی باعث می‌شود که نبردهای هجومی دقیق‌تر رایج‌تر شوند، و حملات در صورت مسدود شدن سود کمتری دارند، به این معنی که متجاوزان نمی‌توانند یکسره حمله خود را انجام دهند و برنده باشند.
فهرست 18 کاراکتری که ترکیبی از موارد دلخواه بازگشتی با تازه واردان هوشمندانه طراحی شده برای ارائه طیف گسترده ای از سبک های بازی و درجه های پیچیدگی است. هر کدام یک مجموعه حرکت قوی دارند و تقریباً هر مبارزی یک ترفند منحصر به فرد دارد که می تواند مسابقه را متحول کند.

برای کسانی که علاقه کمتری به بازی با دیگران دارند، قابل توجه ترین حالت تور جهانی است. این داستان تک نفره طولانی به شما امکان می‌دهد یک مترو سیتی نیمه باز پر از افراد عجیب و غریب مشتاق، ماموریت‌های جانبی و پیشرفت RPG-lite را کشف کنید. علاوه بر اینکه یک ماجراجویی عجیب و لذت بخش است، برخی از سیستم های عمیق تر بازی را با موفقیت معرفی و آموزش می دهد و در عین حال مجموعه ای از نزاع های رضایت بخش را ارائه می دهد.

نظرات گیمرها

بازی Street Fighter 6 با نقدهای کاملاً درخشان وارد شده است، نمره 92 متااسکور از 59 بررسی را دریافت کرده است.

از دیسپلی گرفته تا شخصیت‌ها و حتی شکوفایی بصری که هر حمله را زینت می‌دهد، Street Fighter 6 یک بازی شگفت انگیز مبارزه است. این یک جنگنده سنتی و زمینی است که به لطف Drive Gauge و همه چیزهایی که اطراف آن را احاطه کرده است، کاملاً مدرن و تازه است. همه چیز در Street Figher 6 به نقطه خوبی رسیده است. این بهترین بازی مبارزه ای سال 2023 و شاید حتی نسل بعد خواهد بود.

نظر گیمر با امتیاز 90 از 100

تور جهانی جذابیت تک نفره در دسترس و غنی است که این ژانر منتظر آن بوده و روند یادگیری یک بازی مبارزه ای را کاملاً گیمی کرده است. Battle Hub یکی از جذاب‌ترین لابی‌های بازی‌های مبارزه‌ای تا کنون است که تنوعی را به نام سرگرمی معرفی می‌کند. Fighting Ground شکاف های باقی مانده از حالت های دیگر را پر می کند و در عین حال بر گیم پلی سنتی و مکانیک های جدید SF6 مانند Drive System تأکید دارد. این حالت‌ها به راحتی مخاطبان مورد نظر خود را جذب می‌کنند و به نظر می‌رسد Street Fighter 6 جایگاه خود را در صدر دنیای بازی‌های مبارزه بازپس گرفته است.

نظر گیمر با امتیاز 96

بازی Street Fighter 6 جشنی باورنکردنی از نسخه های قبلی و گامی مطمئن به سوی آینده است. سیستم درایو جدید لایه‌های زیادی را برای مبارزه با مبارزه اضافه می‌کند تا مبارزات را به بهترین شکل ممکن تبدیل کند. رویکرد جدید Capcom به محتوای تک نفره با تور جهانی عجیب و شگفت‌انگیز است حتی اگر کمی تکراری شود. رویکرد جامعه محور به بازی آنلاین یک پله بالاتر از رقبای خود است و میزان محتوا دیوانه کننده است. Street Fighter 6 نه تنها دنباله‌ای ارزشمند است، بلکه بهترین جنگنده تا به امروز است.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *