درب اتوماتیک شیشه ای
رپورتاژ آگهی

بزرگترین تولید کننده “درب اتوماتیک شیشه ای” ایران

بزرگترین تولید کننده “درب اتوماتیک شیشه ای” ایران، شرکت آماج صنعت آذر، برند مطرح و شناخته‌شده‌ای است که همواره در بین همگان مورد اطمینان است.

شرکت آماج دُر همراه با داشتن تکنسین های حرفه ای در این چند دهه با انجام پروژه هایی قوی، توانسته نام خود را بر سر زبان ها قرار دهد. مجموعه با وجود فناوری هایی پیشرفته تلاش می کند محصولاتی با کیفیت بالا و خدماتی عالی با قیمتی مناسب برای مصرف کنندگان درب اتوماتیک فراهم کند. نياز و سليقه هاى متفاوت مصرف كنندگان در مورد استفاده از درب شيشه اى اتوماتيك و لحاظ نمودن اين امر در تدوين استراتژى شركت باعث به وجود آمدن مجموعه اى كامل و منحصر به فرد به لحاظ تنوع محصول و تنوع قيمت در زمينه درب اتوماتیک شيشه اى و انواع درب اتوماتیک صنعتی و گردان جهت بالا بردن حق انتخاب براى مشتريان محترم ما شده است.

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت آماج صنعت آذر، برند مطرح و شناخته‌شده‌ای است که همواره در بین همگان مورد اطمینان است. برای محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای، شما می بایست متراژ پروژه، نوع فریم (رنگ پودری، آنادایز و روکش استیل) نوع پکیج و تعداد درب را از طریق تماس با شماره شرکت

44273600 – 021 اعلام نمایید. سپس طبق اطلاعات درخواستی شما، محاسبه توسط کارشناسان انجام می گردد. بر اساس محاسبه هرگونه سوالی برایتان پیش آمد، می توانید از دکمه واتساپی موجود در سایت شرکت آماج صنعت آذر، با کارشناسان ما در ارتباط باشید. توصیه می‌کنیم برای اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره رایگان حتما با ما تماس بگیرید.

محاسبه قیمت درب اتوماتیک، با توجه به موارد زیر محاسبه می گردد:

شیشه سکوریت

نوع فریم ( رنگ الکترواستاتیک یا آنادایز)

نوع پکیج درب اتوماتیک

شاسی کشی و حمل به طبقات، به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان آماج صنعت آذر شماره 4813-021 تماس حاصل نمایید. همچنین برای مشاوره حضوری به آدرس تهران، اشرفی اصفهانی، بزرگراه جلال آل احمد، جنب داروخانه دکتر علمی، پلاک 174، طبقه دوم، واحد 8 مراجعه نمایید.

شرکت آماج صنعت

کمترین قیمت درب اتوماتیک توسط چه شرکتی ارائه می شود؟

یکی از مسائل بسیار مهمی که خریداران حساسیت بسیار بالایی هنگام خرید درب اتوماتیک شیشه‌ ای دارند، قیمت آن است و اصولا دنبال مقرون به صرفه بودن آن هستند، اما همواره توجه داشته باشید که قیمت پایین می تواند موجب کاهش کیفیت درب اتوماتیک شیشه‌ ای شود و همچنین قیمت بسیار بالا دلیلی بر کیفیت آن نیست. درب های شیشه ای اتوماتیک آماج دُر با کیفیت بسیار بالایی آماده عرضه است؛ تمامی اجناس به کار رفته در آماده سازی محصول وارداتی و با کمترین قیمت برای شما عزیزان فراهم گردیده است. بنابراین بهترین انتخاب در ایران استفاده از درب اتوماتیک آماج صنعت آذر است.

نحوه کار درب اتوماتیک چگونه است؟

اجزای تشکیل دهنده درب اتوماتیک

  • موتور
  • برد
  • ریموت
  • حسگرها – چشمی ها
  • تجهیزات امنیتی
  • چرخ دنده و گیربکس
  • فلاشر
  • قفل برقی و مکانیکی درب اتوماتیک

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

شرکت آماج صنعت آذر، درب شیشه ای را در تنوع بالا و کیفیت بسیار مطلوب تولید می نماید تا بتواند نیاز متقاضیان را تأمین کند.

درب اتوماتیک شیشه ای در سه مدل

  1. تلسکوپی
  2. سوئینگ
  3. اسلایدینگ

عرضه می گردد. وجود تنوع در مدل درب اتوماتیک به دلیل کاربرد های متفاوت آن می باشد. با توجه به وجود تفاوت ظاهری و عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای در مدل های مختلف آن، تفاوت قیمت نیز در مدل های مختلف آن وجود دارد.

اگر قصد خرید درب اتوماتیک از شرکت آماج دُر را دارید، باید پیش از هر چیزی نسبت به انواع درب اتوماتیک شیشه ای شناخت و آگاهی داشته باشید.

1. درب اتوماتیک تلسکوپی: برای فضاهایی با پهنای زیاد کاربرد دارد.

2. درب اتوماتیک اسلایدی یا کشویی: برای محیط های پررفت و آمد توصیه می شوند.

3. درب اتوماتیک تاشو یا لولایی: هم برای مغازه و بناهایی که در گوشه قرار گرفته کاربردی عالی دارند.

4. درب اتوماتیک نیم گرد: برای بیمارستان ها، بانک ها، آزمایشگاه ها و… قابل استفاده خواهند بود.

بزرگترین تولید کننده درب اتوماتیک شیشه ای

نحوه ارزیابی قیمت تمام شده درب اتوماتیک

فاکتورهای زیادی ازجمله ابعاد، نوع شیشه در درب های اتوماتیک شیشه ای و اجرت نصب، بر قیمت تمام شده درب های اتوماتیک نقش دارند. سخت افزارهای استفاده شده در ساختمان درب و کیفیت قطعات درب اتوماتیک نیز می تواند تاثیر مستقیمی در قیمت آن داشته باشد. در همه درب های اتوماتیک مانند دربهای پارکینگ یا درب هایی که برای مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد از تیغه هایی استفاده می شود که باید کیفیت بالایی داشته باشد.

درآمد شغل نصب درب اتوماتیک چقدر است؟

افزایش استفاده از درب اتوماتیک در جامعه امروز، بازار کار نصاب درب اتوماتیک را زیاد است. تا جایی که حتی صاحبان ساختمان های قدیمی نیز از درب اتوماتیک برای ورودی یا پارکینگ استفاده می کنند. درب های اتوماتیک ایمن هستند و کار رانندگان را تا حد زیادی تسهیل می کنند و با این حال نصب درب اتوماتیک کاری است که افراد عادی بدون آموزش نمی توانند آن را انجام دهند، بنابراین مردم همیشه به نصاب جک برقی متخصص نیاز دارند. این شغل را می توان یکی از پردرآمدترین مشاغل فنی ایران دانست زیرا یک نصاب حرفه ای می تواند در سال 1403 ماهیانه تا 60 میلیون تومان درآمد داشته باشد. شما می توانید بعد از شرکت در کارگاه به استخدام شرکت آماج صنعت آذر به عنوان بزرگترین شرکت تولیدی درب اتوماتیک ایران درآیید و یا با تعدادی از نمایندگی های درب اتوماتیک و جک برقی همکاری کنید تا خریداران درب یا جک برقی را به شما معرفی کنند و در نتیجه بر تعداد مشتریان خود بیفزایید.


آماج صنعت آذر ارائه دهنده دوره های آموزشی- تجربی نصب انواع درب اتوماتیک برای آموزش کارجویان به کسب مهارتی پردرآمد در صنعت درب اتوماتیک

 

آینده شغلی و بازار کار نصب درب اتوماتیک چگونه است؟

به طور کلی امنیت بالای استفاده از درب های اتوماتیک باعث شده که شغل نصب درب اتوماتیک از بازار کار خوبی برخوردار باشد. امروزه مردم به دلیل امنیت بالای این درب ها، بیشتر از آن استفاده می کنند و در بیشتر ساختمان های تجاری و مسکونی، شاهد خودنمایی درب های اتوماتیک هستیم. در این دوره های آموزشی معرفی اجزایی که برای نصب درب اتوماتیک لازم است، انجام می‌شود و نحوه محاسبات ارتفاع جک ها آموزش داده می شود. همچنین سیم کشی موتورها و ست کردن ریموت کنترل از دیگر کارهایی است که می توانید در این دوره ها بیاموزید. در مورد بازارکار نصاب درب اتوماتیک می توان گفت که به طور طبیعی استفاده از کرکره برقی در آینده نیز ادامه خواهد داشت و حتی انواع جدیدتر و پیچیده تری وارد بازار خواهد شد که فقط توسط متخصص قابل نصب و تعمیر هستند. ساختمان ها روز به روز مدرن تر می شوند و در آینده حتی ساختمان های معمولی نیز از درب های اتوماتیک استفاده خواهند کرد. از طرفی اکثر شهرهای ایران در حال گسترش هستند و ساخت و ساز در آنها رواج دارد. ساختمان های نوساز مجهز به انواع سیستم های جدید و پیشرفته هستند و درب اتوماتیک یکی از این امکانات است. بنابراین برای نصب جک برقی بر روی درب تمامی ساختمان های نوساز به یک نصاب درب اتوماتیک حرفه ای نیاز خواهیم داشت و لذا بازار کار نصاب درب اتوماتیک بسیار عالی خواهد بود. البته فراموش نکنید که اگر خواهان موفقیت بیشتر هستید، باید همیشه اطلاعات خود را به روز نگه دارید و به محض ورود جک برقی جدید به بازار، با مکانیزم آن آشنا شوید تا بتوانید با قدرت به کار خود ادامه دهید.

نصاب درب اتوماتیک

اگر به اندازه اجاره یک مغازه کوچک سرمایه در اختیار دارید، می توانید در محله ای شلوغ و پر رفت و آمد مغازه ای اجاره کنید تا مشتریان شما بتوانند به صورت تلفنی یا حضوری با شما ارتباط برقرار کنند. اما اگر این سرمایه اولیه را ندارید و نمی خواهید به عنوان شاگرد یا زیر دست استادکار دیگری کار کنید، می توانید بدون داشتن مغازه و فقط با انجام تبلیغات کار خود را پیش ببرید.

شما باید برای خود کارت تهیه کنید و روی آن شماره تماس خود را بنویسید، سپس با تعدادی از فروشندگان جک برقی و درب های اتوماتیک همکاری کنید تا آن ها با ارائه کارت شما را به مشتریان خود معرفی کنند. بسته به توافقی که با فروشنده صورت گرفته است درصدی از درآمد مربوط به این مشتریان به او تعلق می گیرد.

چطور می‌توان درب‌  اتوماتیک صنعتی را سفارش داد؟

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت شرکت آماج صنعت آذر، انواع مدل‌ها و طرح‌های گوناگون درب ‌های اتوماتیک را انتخاب نموده و برای خرید، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

پیشنهاد میشود از متخصصین شرکت آماج صنعت آذر مشاوره کاملا رایگان بگیرید. انجام موفق و رضایتمندی بالای مشتریان در بیش از 30 هزار پروژه در سطح کشور افتخار ماست.

متاسفانه انواع تقلبی و بی کیفیتی از درب اتوماتیک در بازار ایران موجود است و لزوم دقت در خرید این محصول از ارائه کننده معتبر آن ضروری به نظر می رسد. شرکت آماج صنعت آذر به عنوان بزرگترین تولیدکننده درب اتوماتیک ایران، شیشه سربی ، کرکره اتوماتیک و انواع یراق آلات درب اتوماتیک و گیت کنترل تردد و راهبند را ارائه می نماید.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *