بلندگوهای بلوتوث
متفرقه

بهترین بلندگوهای بلوتوث قابل حمل

بلندگوهای بلوتوث دستگاه های شگفت انگیزی هستند! آنها در اندازه‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و قیمت‌ها بسیار متنوع هستند، و مگر اینکه یکی از تلفن‌های دارای بهترین بلندگوهای موجود را در اختیار داشته باشید، حتی کوچک‌ترین بلندگوی بلوتوث می‌تواند نسبت به صدایی که از تلفن هوشمندتان دریافت می‌کنید پیشرفت چشمگیری داشته باشد. با باتری‌هایی که بلندگوهای بلوتوث برای ساعت‌ها دوام دارند، بلندگوهای بلوتوث می‌توانند برای یک سفر کمپینگ یا فقط برای لذت بردن از موسیقی در حیاط خلوت بسیار ارزشمند باشند. بازار مملو از مدل‌های بی‌شماری است، بنابراین انتخاب بهترین یکی از آن‌ها بسیار دشوار است. به همین دلیل است که ما بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل موجود در حال حاضر را انتخاب کرده و آنها را به سه دسته قیمتی تفکیک کرده ایم. از بلندگوهای ریز ارزان قیمتی که نسبت به اندازه‌شان عملکرد خوبی دارند، تا بلندگوهایی که به سختی قابل حمل هستند اما کامل‌ترین و قوی‌ترین صدا را ارائه می‌دهند، در اینجا آنها را داریم. بنابراین، کدام بلندگوی بلوتوث برای شما بهترین است؟ بیایید بهترین گزینه های بلندگوی بلوتوث 2022 را بررسی کنیم و دریابیم.

بلندگوهای بلوتوث

بلندگوهای بلوتوثی

بلندگوهای بلوتوث 100 دلار یا کمتر

کلیپ JBL 4

عمر باتری: تا 10 ساعت JBL Clip 4 بخشی از بخش بلندگوهای بلوتوث فوق قابل حمل است. این به اندازه کافی برای یک مهمانی خانگی قدرتمند نیست، اما اغلب آن را از کوله پشتی افرادی که در حال اسنوبورد سواری یا اسنوبرد هستند آویزان می کنند. IP67 ضد گرد و غبار و ضد آب، کوچک، و دارای یک کارابین داخلی است که آن را به همراهی عالی برای فعالیت های خارج از منزل تبدیل می کند. حمل آن آسان است و تقریباً بر روی هر چیزی گیره می شود. با وجود بدنه جمع و جور و قیمت مقرون به صرفه، این اسپیکر همچنان یک اسپیکر JBL است، پس انتظار داشته باشید که با شنیدن آن برای اولین بار شگفت زده شوید.

UE Wonderboom 2

عمر باتری: تا 13 ساعت شاید بیشتر از هر چیزی Ultimate Ears Wonderboom 2 با قابلیت اطمینان خود را تحت تاثیر قرار می دهد. می‌تواند تا ارتفاع پنج فوتی دوام بیاورد، به‌جای فرو رفتن در ته استخر، با خیال راحت شناور می‌شود، و ویژگی‌هایی مانند حالت چند بلندگوی آن همیشه به راحتی در دسترس هستند، بدون اینکه کاربران مجبور به دانلود یک برنامه اضافی شوند. شما فقط آن را با خود ببرید و موسیقی دنبال می شود. به علاوه، آن را فقط زیبا به نظر می رسد!

Bose SoundLink Micro

عمر باتری: تا 6 ساعت Bose با SoundLink Micro خود به اسپیکرهای بلوتوث کوچک می‌پیوندد، که درست مانند JBL Clip 4 در بالا برای نصب بر روی دوچرخه یا کوله‌پشتی شما عالی است. SoundLink Micro همچنین دارای رتبه IPX7 برای مقاومت در برابر آب است و مجدداً به اندازه کافی سبک است که تقریباً به هر چیزی متصل می شود. با این حال، در مقایسه با دو بلندگوی قبلی، عمر باتری کمی کوتاه است و ممکن است شما را از یک روز پیاده روی عبور نکند. با این حال، این یک انتخاب خوب برای یک اسپیکر بلوتوث فشرده از یک برند بسیار معتبر است.

Anker Soundcore Flare 2

عمر باتری: تا 12 ساعت زمان برای چیزی مقرون به صرفه که می تواند صدای کمی قدرتمندتر ارائه دهد. برخلاف بلندگوهای کوچک، این اسپیکر با در نظر گرفتن مهمانی های خانگی طراحی شده است. صدایی 360 درجه ارائه می‌کند، قابلیت‌های باس بهبود یافته و حتی برخی از جلوه‌های نور در پایه دارد. می توانید ده ها بلندگوی Flare 2 را با هم جفت کنید تا یک تجربه صوتی فراگیر ایجاد کنید. وقتی صحبت از بلندگوهای بلوتوثی با آن اندازه به میان می‌آید، عمر باتری کمتر است، اما شما را بدون مشکل در طول شب سپری می‌کند.

بلندگوهای بلوتوث از 100 دلار تا 200 دلار

UE Boom 3

عمر باتری: تا 15 ساعت UE Boom 3 گزینه عالی دیگری است که ضد آب و ضد ضربه است. UE اسپیکرهای خود را در آزمایش های دقیق قرار می دهد تا بتوانید بدون نگرانی UE Boom 3 را به هر جایی ببرید. در حالی که قبلاً اسپیکرهای UE Boom از دستیار صوتی الکسای آمازون پشتیبانی می کردند، اما اکنون لغو شده است و این فقط یک بلندگوی معمولی است که بر کیفیت صدای عالی تمرکز دارد، بدون دستورات دستیار هوشمند. از نظر کیفیت صدا، UE Boom 3 عالی است. با اوج ها و میانه های واضح، و در کل صدایی شگفت آور قدرتمند نسبت به اندازه آن.

JBL Flip 6

عمر باتری: تا 12 ساعت جانشین جدید JBL Flip 5 بسیار محبوب، JBL Flip 6 جایی است که کیفیت صدای عالی، طراحی جالب و قیمت مقرون به صرفه را به هم می رسانند. این اسپیکر از نوع اسپیکرهایی است که می‌توانید از کوله پشتی خود بیرون بیاورید و برای دوستانتان موسیقی پخش کنید، زیرا نام آن در جامعه علاقه‌مندان به بلندگوهای بلوتوث وزن زیادی دارد. Flip 6 دارای یک درگاه شارژ Type C است که به این معنی است. شما نیازی به حمل کابل اضافی ندارید و می توانید از شارژر گوشی خود استفاده کنید (البته مگر اینکه آیفون باشد). همچنین با مقاومت IP67 ضد آب و ضد گرد و غبار، مانند بهترین آنها بادوام است.

Beats Pill+

عمر باتری: تا 12 ساعت در حال حاضر چیزی برای کاربران آیفون در جهان است. البته، Beats Pill+ را می‌توان با گوشی‌های اندرویدی نیز جفت کرد، اما از طریق کابل لایتنینگ شارژ می‌شود که آن را برای کسانی که به اکوسیستم اپل علاقه‌مند هستند، بسیار راحت‌تر می‌کند. Pill+ علیرغم آنچه طراحی آن ممکن است نشان دهد، بسیار خوب است. بهتر از همه، شما مجبور نیستید حق بیمه سنگینی برای این محصول Beats بپردازید، زیرا قیمت Pill+ با سایر محصولات هم رده خود مطابقت دارد.

Bose SoundLink Mini II

عمر باتری: تا 12 ساعت Bose SoundLink Mini 2 ممکن است قدیمی‌ترین ظاهر را در بین همه آنها داشته باشد، اما کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای دارد که JBL Charge 3 و UE Boom 3 را با یک شات طولانی شکست می‌دهد. دارای صحنه صدای بازتر، با صدای بسیار بهتر تعریف شده در هر دو ارتفاع و پایین، و دارای حجم کافی برای پر کردن یک اتاق به خوبی است. به نظر عالی به نظر می رسد، به خصوص با توجه به اندازه نسبتاً کوچک آن. متأسفانه، این بهترین شریک برای فعالیت های خارج از منزل شما نیست زیرا فاقد رتبه IP است، اما اگر به ظاهر کلاسیک آن علاقه دارید و قصد ندارید از آن در ساحل یا ساحل استفاده کنید. در نزدیکی استخر، ارزش در نظر گرفتن را دارد.

UE Megaboom 3

عمر باتری: تا 20 ساعت UE Megaboom 3 احتمالاً محبوب‌ترین اسپیکر بلوتوث بزرگ موجود در بازار است و دلیل خوبی هم دارد: صدای قدرتمند 360 درجه پخش می‌کند، به جفت کردن دو بلندگو اجازه می‌دهد تا بوم بیشتری داشته باشید و اتصال محکمی دارد. اگر Boom 3 معمولی به اندازه کافی برای اهداف شما خوب نیست، Megaboom 3 مطمئناً قادر به ارائه خواهد بود.

بلندگوهای بلوتوث بیش از 200 دلار

مارشال کیلبرن دوم

Marshall Kilburn با ظاهر شیک در هر خانه ای با طراحی قابل تشخیص مارشال عالی به نظر می رسد. اما این فقط در مورد جذابیت بصری نیست، زیرا خروجی صدای بسیار واضح و بلندی نیز دارد که قطعاً علاقه مندان به موسیقی را راضی خواهد کرد. و در حالی که بزرگ‌تر و سنگین‌تر از سایر بلندگوهای موجود در لیست است، دارای بند برای حمل آن است تا بتوانید تجربه موسیقی ممتاز خود را در هر جایی ببرید و بیش از 20 ساعت از آن لذت ببرید. برچسب قیمت یک پله بالاتر از چیزی است که ما تاکنون به آن نگاه کرده ایم، اما اگر در حد بودجه شما باشد، از خرید Kilburn II پشیمان نخواهید شد.

JBL Boombox 2

عمر باتری: تا 24 ساعت با بیس قوی و کیفیت کلی صدای چشمگیر، JBL Boombox 2 با اندازه بزرگ یکی دیگر از بلندگوهای بزرگ بلوتوث است. همه بلندگوهای موجود در این لیست را می توان برای یک مهمانی در فضای باز استفاده کرد، اما Boombox 2 احتمالاً تنها بلندگوی است که می تواند بدون هیچ گونه خطری این کار را انجام دهد. برای تکمیل آن، می توانید از باتری 10000 میلی آمپری این اسپیکر نیز به عنوان پاوربانک برای شارژ استفاده کنید. گوشی شما در حال حرکت و این طراحی کلاسیک بوم باکس می تواند یک مزیت بزرگ برای نوع مناسب افراد باشد.

Sonos Move

عمر باتری: تا 10 ساعت Sonos Move اتاق یا حتی باغ شما را با صدای بلند و متعادلی پر می کند که مهمانان شما را تحت تاثیر قرار می دهد. سنت های این شرکت در زمینه فناوری صوتی به خوبی به این اسپیکر بلوتوث ممتاز ترجمه شده است و در حالی که قیمت بالایی دارد، چیزهای زیادی برای ارائه دارد. طراحی تمیز به خوبی با هر اتاق نشیمن معاصر مطابقت دارد و اگر به آن در جای دیگری نیاز دارید، کافی است آن را از پایه شارژ بردارید و در هر کجا که دوست دارید قرار دهید.

بهترین اسپیکر بلوتوث را پیدا کردید؟

در اینجا ما آنها را داریم، بهترین اسپیکرهای بلوتوث بی‌سیم قابل حملی که می‌توانید در سال 2022 بخرید، چه به دنبال بلندگوهای بی‌سیم برای کمپینگ باشید، چه زمانی که دوچرخه‌سواری می‌کنید، یا حتی برای مهمانی بعدی خود در فضای باز یا سرپوشیده! امیدواریم بهترین بلندگوی بی‌سیم را برای خود پیدا کرده باشید.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *