بهترین گوشی های کوچک
متفرقه

بهترین گوشی های کوچک و جمع و جور

به گزارش نتگام این همه گوشی هوشمند کوچک کجا رفتند؟ هنگامی که تلفن های جمع و جور بر بازار تسلط یافتند، به آرامی اما پیوسته جای خود را به گوشی های بزرگتری می دهند که به راحتی با هر کسی سازگاری ندارند.

جدای از تلفن جمع و جور گهگاهی که یک بار در ماه آبی اعلام می شود، بازیکنان بزرگی مانند سیب، سامسونگ، سونی و موتورولا بزرگ‌تر از تلفن‌های معمولی عرضه می‌کند و قطعاً برای افرادی که دست‌های کوچک‌تر دارند یا فقط کسانی که تلفن جمع‌وجورتر را ترجیح می‌دهند که به راحتی در جیب قرار می‌گیرد و حمل می‌شود، پاسخ نمی‌دهد.

اما فکر نکنید که گوشی های کوچک راه دودو را می روند. اگرچه کمیاب هستند، اما وجود دارند. در واقع، همین سال گذشته شاهد رنسانس تلفن های جمع و جور بودیم. و اگر می‌خواهید یکی را تهیه کنید، در جای مناسبی هستید، زیرا ما بهترین تلفن‌های کوچکی را که می‌توانید در حال حاضر بخرید گردآوری کرده‌ایم.

بهترین گوشی های هوشمند جمع و جور در سال 2022 کدامند؟ بیایید کاوش کنیم!

در اینجا بهترین گوشی های کوچک/کامپکت برای خرید در سال 2022 آمده است:

 

اپل آیفون 13 مینی

تا همین چندی پیش فکر می کردیم که دوران گوشی های پرچمدار جمع و جور به پایان رسیده است. اما سال گذشته، این دستگاه های جمع و جور بازگشتی غافلگیرکننده داشتند. در iPhone 12 mini تبدیل به کوچکترین آیفونی شد که اپل ارائه می کند و حتی آیفون SE را برای این عنوان شکست داد. و امسال، جانشین آن را گرفتیم – آیفون 13 مینی.
به لطف حاشیه‌های نازک و طراحی لبه‌های مسطح، صفحه نمایش بزرگ‌تری در مقایسه با iPhone SE دریافت می‌کنید، اما در بدنه کوچک‌تری. و حتی بهتر از آن این است که آیفون 13 مینی ارزان ترین از این چهار است مدل‌های آیفون 13، از 699 دلار برای مدل 128 گیگابایتی شروع می‌شود که دو برابر فضای ذخیره‌سازی آیفون 12 مینی سال گذشته است، اما با همان قیمت!

بهترین گوشی های کوچک

گوشی های کوچک

از نظر مشخصات نیز، با مینی آیفون، چیز زیادی را فدا نخواهید کرد. شما همچنان از پردازنده A15 Bionic اپل و همان ویژگی های دوربین جدید فوق العاده مانند سایر مدل های آیفون 13 برخوردار هستید. وقتی صحبت از عملکرد بالا در یک بسته کوچک به میان می‌آید، در حال حاضر هیچ چیز بهتر از iPhone 13 mini نیست و احتمالاً سریع‌ترین تلفن جمع‌وجوری است که می‌توانید تهیه کنید.

Apple iPhone SE (2020)

اپل جدید iPhone SE با چیپست 2019 اپل عرضه می شود اما همان بدنه یکپارچهسازی با آیفون 8 را حفظ می کند. SE جدید نه تنها سریع است، بلکه بسیار جمع و جور و مقرون به صرفه است، اما این به قیمت حاشیه های بزرگتر و طراحی کمی قدیمی تمام می شود.

علیرغم همه اینها، سخت افزار به روز موجود در داخل، آخرین آیفون ها را حداقل برای چند سال آینده مقاوم می کند. اگر قیمت آیفون 12 مینی برای شما خیلی بالاست، اگر به دنبال یک آیفون کوچک هستید، این بهترین گزینه بعدی است.

گوگل پیکسل 4a

Pixel بودجه 2020 یک سورپرایز دلپذیر است. این گوشی از نظر قیمت آیفون SE را پایین می آورد و در حالی که به این اندازه قدرتمند نیست، بسیار جمع و جور است. این دستگاه برخلاف مدل جدید دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی است پیکسل 5a، که در واقع بزرگتر از 6.3 اینچ است.

اما بهترین چیز در مورد Pixel 4a این است که گوگل جادوی عکاسی محاسباتی خود را به آن اضافه کرده است و آن را به یکی از بهترین تلفن های دوربین در رده قیمتی خود تبدیل کرده است. بله، تنها یک دوربین پشتی وجود دارد، اما Pixel 4a باعث می‌شود تا جایی که مهم است، مهم باشد: کیفیت تصویر.

سامسونگ گلکسی اس 22

نمایشگر 6.1 اینچی با اندازه معقول و با نرخ تازه سازی بالا با فناوری AMOLED، جدیدترین گلکسی اس 22 سامسونگ ارزش بررسی دارد.

این کوچکترین در جدیدترین گوشی های سری S این شرکت کره ای است، اما با این وجود، مشخصات پرچمدار مورد نظر شما در سال 2022 را دارد. پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 با 8 گیگابایت رم، اندروید 12 و سه دوربین اصلی ثابت جفت شده است. آیا می خواهید بیشتر بدانید و نمونه ها را ببینید؟ بررسی ما را در لینک زیر بررسی کنید.

سونی اکسپریا 10 II

وقتی صحبت از تلفن های جمع و جور می شود، سونی اغلب ثابت کرده است که می داند چگونه ارائه دهد. این مورد در مورد مقرون به صرفه است سونی اکسپریا 10 II. این گوشی یک میان رده عالی است که دارای صفحه نمایش 6 اینچی OLED، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، اسکنر اثر انگشت و سیستم دوربین سه گانه در پشت است.
در زیر کاپوت، چیپست اسنپدراگون 665 به همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. باتری 3600 میلی آمپر ساعتی دستگاه را تغذیه می کند، که هنوز هم ظرفیت مناسبی است، اگرچه باتری های 4000+ میلی آمپر ساعتی به گزینه ای گسترده در اکثر تلفن های مدرن تبدیل شده اند.

بهترین ویژگی Xperia 10 II قیمت آن است. شما می توانید این گوشی را با قیمتی کمتر از 400 دلار تهیه کنید، که اگر تنها صفحه نمایش OLED شگفت انگیز را در نظر بگیرید، بسیار مقرون به صرفه است.

ایسوس زنفون 8

ایسوس تصمیم گرفت در سال 2021 همه چیز را تغییر دهد و دو دستگاه پرچمدار جداگانه را در سری Zenfone 8 عرضه کرد. Zenfone 8 Flip بزرگ میراث دوربین فلیپ را به ارمغان آورد، اما مدل وانیلی، Zenfone 8، مسیر فشرده را طی کرد. ظاهرا ایسوس یک تقاضا و جایگاه بالقوه در بازار گوشی های هوشمند دید و زنفون 8 متولد شد.

این جواهر کوچک فقط اندازه مناسبی دارد – نه به کوچکی یک آیفون 12 مینی، که به نظر برخی افراد بسیار کوچک است، اما به طور قابل توجهی جمع و جورتر از یک پرچمدار معمولی مدرن است. هر چند این فقط اندازه نیست. Zenfone 8 مجهز به تمام زنگ‌ها و سوت‌هایی است که در گوشی‌های سطح بالا پیدا می‌کنید، و موارد دیگر!

جدیدترین و بهترین چیپست کوالکام – اسنپدراگون 888 – قلب تپنده این جانور کوچک همراه با پنل AMOLED 5.9 اینچی 120 هرتزی ساخت سامسونگ است. ایسوس به نوعی راهی برای حفظ جک 3.5 میلی متری پیدا کرده است و همچنین یک باتری بسیار سنگین در داخل آن وجود دارد. با این حال، بهترین چیز در مورد Zenfone 8 چیست؟ این قیمت است! قیمت آن در اروپا از 499 یورو آغاز می شود و انتظار می رود قیمت آن نیز تمام شود 599 دلار هنگامی که در ایالات متحده عرضه می شود، آن را به یکی از ارزان ترین گوشی های اسنپدراگون 888 تبدیل می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *