شیائومی 12 اولترا
متفرقه

تاریخ معرفی شیائومی 12 اولترا به صورت آنلاین مشخص شد

گفته می شود شیائومی 12 اولترا بهترین مدل از سری شیائومی 12 است که اخیراً معرفی شده و از نظر دوربین و پردازنده از 12 پرو پیشی می گیرد. شما می توانید همه چیزهایی را که باید در مورد قیمت، تجهیزات و عرضه بدانید در اینجا پیدا کنید.

شیائومی 12 اولترا خود را در اوایل سال جاری عرضه کرد، اما یک حذف آشکار از خط تولید وجود داشت Xiaomi 12 Ultra. این گوشی در حال شکل گیری یکی از موردانتظارترین دستگاه های حال حاضر است و اکنون تاریخ احتمالی معرفی رسمی آن را داریم. طبق گفته نتگام، شیائومی از 28 ژوئن شروع به کار کردن با این گوشی خواهد کرد. اعلامیه در تاریخ 5 جولای انجام خواهد شد. اکنون، این سایت منبع اطلاعاتی ناشناس چینی را نقل می کند، بنابراین ما مطمئن نیستیم که این اطلاعات واقعاً چقدر دقیق است. از سوی دیگر، شیائومی و لایکا چند هفته پیش همکاری رسمی خود را اعلام کردند و گفتند که اولین دستگاه به حاصل این همکاری در ماه جولای راه اندازی خواهد شد. ما باید این شایعه را با دانه های سالم نمک بپذیریم، اما این احتمال وجود دارد که درست از آب در بیاید.

مشخصات شیائومی 12 اولترا

شایعات حاکی از آن است که شیائومی 12 اولترا به صفحه نمایش 6.6 اینچی AMOLED خمیده با نرخ رفرش 120 هرتز، رزولوشن 1440 در 3220 و نسبت تصویر 20:9 مجهز خواهد شد. با قضاوت از رندرهای فاش شده، باید منتظر یک برآمدگی دایره ای بزرگ در پشت گوشی باشیم که شامل یک دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی، یک لنز زاویه باز 48 مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ 48 مگاپیکسلی برای دوربین تلسکوپی است. در قسمت جلویی ما انتظار داریم یک دوربین سلفی سوراخ‌دار در مرکز بالایی صفحه نمایش قرار گیرد و یک سنسور 20 مگاپیکسلی در زیر آن قرار گیرد. وضعیت سخت افزاری باید کاملاً واضح باشد.

حالا که شیائومی 12 پس از مدتی وارد بازار جهانی شده است، توجه طرفداران شیائومی به طور کامل بر روی شیائومی 12 اولترا متمرکز شده است. درست است، زیرا مدتی است که تصاویری ظاهر می شود که نشان می دهد تلفن همراه یک “هیولا دوربین” واقعی است. علاوه بر این، طبق شایعات، این گوشی هوشمند به اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز نخواهد شد، بلکه به 8 نسل 1 پلاس که هنوز عرضه نشده است، مجهز خواهد شد.

شیائومی 12 اولترا چه زمانی عرضه می شود؟

تاریخ عرضه Xiaomi 12 Ultra هنوز مشخص نیست. با توجه به نشت تصویر جدید، با این حال، ممکن است در 21 ژوئن اجرا شود. بنابراین عرضه در بازار داخلی چین ممکن است در ماه جولای انجام شود.

این دوره مصادف است با اطلاعاتی که در وبلاگ طرفداران ظاهر شد. بر اساس یک ورودی IMEI، آنها ادعا می کنند که متوجه شده اند که تلفن همراه همچنان طبق برنامه ریزی تا ژوئن در حال توسعه است. پس از آن، یعنی در تیرماه منتشر خواهد شد. با این حال، تا کنون اطلاعات بیشتری برای اثبات این ظن وجود ندارد.

چه نسخه هایی از Xiaomi 12 Ultra وجود خواهد داشت؟

انتظار می رود شیائومی 12 اولترا بهترین مدل از خانواده شیائومی 12 باشد. هنوز 12، 12X و 12 Pro وجود دارد. هنوز مشخص نیست که کدام مدل از Xiaomi 12 Ultra ظاهر خواهد شد.

قیمت Xiaomi 12 Ultra چقدر خواهد بود؟

به عنوان مدل برتر جدید، انتظار می‌رود که شیائومی 12 اولترا از نظر قیمت از شیائومی 12 پرو بهتر عمل کند. این در آلمان در نسخه برتر با قیمت 1150 یورو موجود است. بنابراین قیمت بالاتر بسیار ممکن است، همانطور که نشت قبلاً نشان داده است.

Xiaomi 12 Ultra چه نوآوری هایی را به همراه خواهد داشت؟
گفته می شود شیائومی 12 اولترا با تکامل اسنپدراگون 8 نسل 1 و مجموعه دوربین قدرتمندی که با همکاری لایکا ساخته شده است عرضه می شود.

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *