تبلت های 2023 سامسونگ
متفرقه

تبلت های 2023 سامسونگ، آیپد ممکن است دارای پنل های OLED باشند

سامسونگ کار بر روی پنل‌های OLED باکیفیت‌تر را آغاز کرده است که ممکن است به تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های آینده این شرکت و همچنین آی‌پدهای اپل راه پیدا کند، طبق یکی از رسانه‌های کره جنوبی Elec. بازوی نمایشگر شرکت کره جنوبی در حال حاضر واحدهای OLED را با ساختار تک پشته و تکرار جدیدی که شرکت اکنون روی آن کار می کند، ساختار پشت سر هم دو پشته ای دارد و ظاهراً این به افزایش دو برابری روشنایی و افزایش طول عمر چهار برابر کمک می کند.

ظاهراً اپل برای پنل هایی با ساختار پشت سر هم دو پشته درخواست کرده بود. برای یک مدل آی‌پد 10 اینچی OLED در سال گذشته، اما کار بر روی آن در سه ماهه سوم متوقف شد زیرا اندازه سفارش به اندازه کافی بزرگ نبود تا هزینه‌های افزایش یافته در آن زمان را توجیه کند.

دلیل پشت نیاز به فناوری جدید این است که مردم آی پد خود را برای مدت طولانی تری نگه می دارند. پنل OLED جدید سری T نامیده می شود و احتمالاً سامسونگ برای اولین بار، شاید در سال 2023، خودش از آن برای Galaxy Tab و Galaxy Book استفاده کند. ظاهراً این شرکت امیدوار است که اپل فناوری اولین iPad OLED را دریافت کند. انتظار می‌رود که در سال 2024 وارد بازار شود.

تبلت های 2023 سامسونگ

تبلت های سامسونگ

بعداً، شاید در سال 2025 یا مدتی پس از آن، ممکن است شاهد استفاده اپل از آن در مک‌بوک‌ها و آی‌مک‌ها نیز باشیم. سامسونگ احتمالاً تنها تامین‌کننده اولین آی‌پد OLED نخواهد بود. رقیب ال‌جی در حال حاضر پنل‌هایی با ساختار دو پشته‌ای اما برای خودرو تولید می‌کند و اوایل امسال گزارش شد که شرکت چینی BOE که سال گذشته به عنوان تامین‌کننده نمایشگر آیفون 13 تایید شده بود، یکی از کارخانه‌های خود را برای ساخت آماده می‌کند.

صفحه‌نمایش‌های OLED برای تبلت‌ها و رایانه‌ها نسل پنجم iPad Air احتمالاً در رویداد Peek Performance در 8 مارس معرفی می‌شود و شایعه شده است که تراشه A15 Bionic، دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی فوق عریض و اتصال 5G را ارائه می‌کند.

منبع

4.7/5 - (4 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *