ترفند کاربردی خرید ساعت مچی
ترفند دخترانه

ترفند کاربردی خرید ساعت مچی

ساعت مچی، کاربردی‌ترین اکسسوری در تمام دنیایت. نگاهتان به ویترین فروشگاه اینترنتی زدتایمر گره خورده و انتخاب و خرید ساعت مچی هر دقیقه برایتان سخت‌تر می‌شود! واقعاً چطور می‌توان قید خرید ساعت جی شاک مقاوم و زیبای کاسیو را زد و به سراغ انتخاب دیگری رفت؛ اما ساعت‌های بند چرم و ساعت‌های شیک دیگر زدتایمر را هم نمی‌شود دست کم گرفت.

ترفند کاربردی خرید ساعت مچی

ترفند اول: انتخاب ساعت مچی سازگار با شخصیتتان
ترفند اول انتخاب ساعت مچی در کمد لباس‌های شما پنهان‌شده! قبل از اینکه دست به خرید شوید، اول کمد لباس‌هایتان را باز کنید و چند دقیقه لباس‌هایی که معمولاً در طول هفته می‌پوشید را مرور کنید. آیا تیشرت و شلوار جین لباس مورد علاقه‌تان است و بیشتر روزهای عمرتان را با پوشیدن لباس‌های اسپرت سپری می‌کنید؟ ساعت جی شاک کاسیو دقیقاً برای شما ساخته‌شده.

ساعت‌های برند سیکو، اینگرسول، رومانسون و هم به فکر اسپورت دوستان بوده‌اند و رد پای آن را می‌توانید در زدتایمر ببینید.

ترفند دوم: تعیین قیمت ساعت مچی
دیگر زمان قدیم نیست که ساعت‌فروشی‌های سطح شهر را بگردید و یک ساعت مچی که سال‌ها است پشت ویترین مانده و خریداری نداشته را انتخاب کنید. این روزها خرید آنلاین ساعت مچی امکان انتخاب و خرید بهترین و به­ روزترین ساعت‌های مچی دنیا را برایتان فراهم کرده؛ اما محدودیت همیشگی خرید ساعت مچی همچنان پابرجا است. قیمت ساعت مچی! این عدد با توجه به امکاناتی که برای ساعت در نظر گرفته شده و برند تولید کننده آن تعیین می‌شود.

اگر مدیر یک کسب‌وکار هستید یا تمام لباس‌هایتان را از برندهای معروف تهیه می‌کنید، قطعاً در انتخاب ساعت مچی هم باید این موضوع را مد نظر داشته باشید. نوع استفاده از ساعت مچی هم مهم است. در صورتی که قصد دارید این محصول را به‌عنوان هدیه تهیه کنید، باید به گیرنده آن توجه داشته باشید. قطعاً ساعت مچی که برای همسرتان می‌خرید با ساعت مچی مناسب روز پدر یا ساعت مچی که برای فردی نوجوان یا مدیر یک سازمان می‌خرید متفاوت است؛ بنابراین ابتدا باید گیرنده هدیه مشخص شود، سپس بودجه خرید ساعت مشخص شود و درنهایت ساعت‌های مچی مختلف را بررسی کنید و دکمه ثبت سفارش زدتایمر را برای خرید بزنید.

گاهی ارزش هر چیزی که داریم به بهایی نیست که برایش می‌پردازیم. بلکه به دقایقی است که همراه لحظه‌هایشان می‌شود. دقایقی که فقط عقربه‌های یک ساعت مچی قدر آن را می‌دانند. چرا؟ چون فقط ساعت مچی است که با شما قدم در خیابان، محل کارتان، سر قرارهای گاه‌وبیگ گاهتان و حتی هم‌سفر سفرهایتان می‌شود و تک‌تک دقایق کنار شماست و هر لحظه با شما زندگی را آن‌ گونه که هست تجربه می‌کند.

ترفند سوم: توجه به بند ساعت مچی
خرید ساعت مچی فقط به امکانات و قیمت آن محدود نمی‌شود. گاهی مواقع تنها بند ساعت مچی است که تعیین‌کننده تصمیم شما برای خرید آن است. در روزهای اول ساخت ساعت مچی ابتدا بندهای فلزی دور صفحه دایره، بیضی یا مستطیل شکل آن‌ را در بر گرفته بود. کمی بعدتر با توجه به اینکه عده‌ای نسبت به فلزها حساسیت داشتند، بندهای چرمی جایگزین بندهای فلزی طلایی و نقره‌ای ساعت‌های مچی شدند.

ورود بندهای چرمی دستاورد تنوع در زمینه تولید این اکسسوری جذاب بود تا اینکه، امروزها ساعت‌های مچی برندهای سرشناسی مانند کاسیو، مرزهای تنوع را در تولید انواع ساعت مچی زنانه و مردانه جابجا کرده‌اند. ساعت‌های با بندهای فلزی چند رنگ که دور آن‌ها نگین کار شده و ساعت‌هایی که بند چرمی دارند اما رنگ‌بندی جذاب صفحه‌نمایش آن‌ها باعث شده که ساعت مچی از حالت خشک و رسمی خارج شود، تنها چند نمونه از تولیدات کاسیو هستند.

البته سایر برندهای مطرح ساعت مچی مانند سیکو و رومانسون هم دست روی دست نگذاشته‌اند. این روزها تنوع ساعت‌های مچی چه در بند و چه در ظاهر به‌اندازه‌ای است که هر کسی با هر سلیقه‌ای محدودیتی برای خرید ساعت مچی دلخواهش ندارد.

ترفند چهارم: توجه به عمر ساعت مچی
ساعت یک‌بار مصرف قطعاً مورد پسند کسی نیست! ساعت مچی آمده که بماند و هم پای روزها و لحظه‌هایی باشد که کسی نمی‌تواند در آن‌ها شریک شود. آمده تا، خاطرات مهمانی و جشن و تعطیلات را زنده کند، قرارهای مهمی که داشته‌اید و توانسته‌اید با موفقیت آن‌ها را سپری کنید به یادتان بیاورد و لحظاتی را که لبخند به لب داشته‌اید طولانی‌تر ثبت کند.

به‌راستی گذر زمان با در دست داشتن یک ساعت مچی زدتایمر به‌گونه‌ای دیگر اتفاق می‌افتد. چه بسا روزهای خوشحالی‌تان به اندازه یک سال طولانی‌تر شوند و روزهای غم به اندازه یک چشم بر هم زدن به پایان برسند و فراموششان کنید.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *