OnePlus 10
متفرقه

تصویر احتمالی OnePlus 10 وانیلی به صورت آنلاین ظاهر می شود

OnePlus 10 Pro انتظار می‌رود OnePlus 10 Pro پس از عرضه انحصاری در چین، در ماه مارس راهی بازار جهانی شود. در حالی که منتظر عرضه این گوشی پرچمدار به بازار جهانی هستیم، LetsGoDigitial تصویری از مدل پایه OnePlus 10 پیدا کرده است که بسیاری در مورد آن تعجب کرده بودند. بیایید ببینیم چه شکلی می تواند باشد!

آیا این می تواند مدل پایه OnePlus 10 باشد؟

اینکه آیا وان پلاس 9 جانشینی خواهد داشت یا نه، هنوز یک سوال معتبر است و اطلاعات کمی یا بدون اطلاعات آنلاین در مورد یک گوشی احتمالی وان پلاس 10 وجود دارد. با این حال، عکسی که در وب‌سایت رسانه اجتماعی چینی به بیرون درز کرده است، پنل پشتی OnePlus 10 ادعایی را نشان می‌دهد. به خاطر داشته باشید که در حال حاضر مشخص نیست که آیا این عکس OnePlus 10 را نشان می‌دهد یا خیر، بنابراین این عکس را با دقت ببینید.

OnePlus 10

OnePlus

. همانطور که می بینید، به نظر می رسد که این یک گوشی رده بالای OnePlus است که هنوز رونمایی نشده است، بنابراین منطقی است که باور کنیم این می تواند جانشین OnePlus 9 وانیلی باشد. نکته اصلی در مورد این گوشی که برجسته می شود دوربین آن است. ، که به نظر می رسد طراحی کاملاً متفاوتی در مقایسه با مدل Pro دارد. این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید نمایش داده می شود. جزیره دوربین در گوشه سمت چپ بالا و در موقعیتی شبیه به سری وان پلاس 9 قرار دارد، اما کاملاً متفاوت از وان پلاس 10 پرو است. با این حال، این تنها چیز عجیب در طراحی جزیره دوربین نیست.

ما می توانیم یک سنسور دوربین بزرگ را ببینیم که می تواند دوربین اصلی باشد، اما وضوح آن در حال حاضر نامشخص است. یک فلاش LED وجود دارد که فوراً قابل تشخیص است و حداقل دو یا حتی سه دوربین کوچکتر وجود دارد که می توانیم روی تصویر ببینیم. برای مرجع، وان پلاس 9 با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تک رنگ 2 مگاپیکسلی برای عکس های خلاقانه عرضه می شود. از سوی دیگر، OnePlus 10 Pro یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری نیز دارد. اگر این واقعاً مدل پایه وان پلاس 10 است، می‌توان انتظار داشت که مانند مدل پرو دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام باشد. احتمالاً دارای 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که بسیار استاندارد است.

با این حال، نمی‌توانیم انتظار کاهش رتبه‌ای از نسل قبلی خود داشته باشیم، بنابراین می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که صفحه نمایش یک پنل AMOLED با نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش سریع ۱۲۰ هرتز خواهد بود. به احتمال زیاد، این گوشی از اندروید 12 خارج از جعبه و با Oxygen OS 12 در بالا استفاده خواهد کرد. با این حال، همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، اطلاعات کمی در مورد وانیل احتمالی OnePlus 10 وجود دارد. ما نمی دانیم که تا کنون چه زمانی به طور رسمی معرفی خواهد شد. همچنین می دانیم که به نظر می رسد این شرکت قصد دارد یک OnePlus 10 Ultra را نیز عرضه کند، اما مشخص نیست که آیا OnePlus 10 و Ultra همزمان معرفی می شوند یا خیر. فقط زمان مشخص خواهد کرد، بنابراین منتظر اطلاعات جدید باشید زیرا ما مطمئن خواهیم شد که از اخبار OnePlus 10 هنگامی که ظاهر می شوند به روز هستید!

منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *