دیانا و روما
متفرقه

دیانا و روما که هستند؟ نام واقعی، کشور و ویدیوهای جدید دیانا

به گزارش سایت نتگام: دیانا و روما دو یوتیوبر اوکراینی هستند که در حال حاضر در میامی آمریکا زندگی می کنند. نام واقعی او Eva Diana Kidisyuk اوا دیانا کیدیسیوک است و در در 31 مارس 2014 به دنیا آمده برادرش روما نیز متولد 22 اکتبر 2012 است، آنها همچنین یک برادر کوچکتر به نام الیور کیدیسیوک متولد 2021 دارند. او به همراه برادرش روما و والدینش ولدیمیر و اولنا، میزبان چندین کانال یوتیوب هستند که محتوای کودکانه تولید می کنند و درآمد آنها از یوتیوب بالغ بر 100 میلیون دلار می باشد. آنها در 3 سال گذشته در دبی زندگی می کنند.

کانال اصلی دیانا و روما ششمین کانال پربازدید یوتیوب در جهان است. تعداد کل بازدیدهای ایجاد شده توسط همه کانال های او بیش از 133 میلیارد است.

شروع به کار

دیانا روما و فنقل خان

دیانا و روما در کنار برادر کوچکترشان

این خانواده وقتی روما به دنیا آمد، شروع به ساختن ویدیوهای یوتیوب به عنوان سرگرمی کردند. دیانا که در کیف، اوکراین به دنیا آمد برای اولین بار در یک ویدیو در سال 2015 ظاهر شد، زمانی که النا کانالی در یوتیوب راه اندازی کرد تا ویدیوهای دیانا را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارد. این کانال به سرعت رشد کرد و در کمتر از یک سال به 1 میلیون مشترک رسید. در سال 2017، والدین هر دو شغل خود را ترک کردند تا تمام وقت روی کانال یوتیوب خود تمرکز کنند و بعداً به میامی، فلوریدا نقل مکان کردند.

همچنین بخوانید: زمان پخش انیمیشن میراکلس بیداری

حقایق کمتر گفته شده در مورد دیانا

والدین او فکر نمی کردند که دیانا در اینترنت تا این حد محبوب شود. آنها کانال را راه اندازی کردند تا خاطرات بچه های در حال رشد خود را حفظ کنند و آنها را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارند.
او یکی از پرمشترک ترین کاربران یوتیوب در سراسر جهان است.
محتوای کانال او به چندین زبان دیگر از جمله ژاپنی، هندی، روسی، اسپانیایی، اندونزیایی، آلمانی و پرتغالی دوبله شده است.
معمولاً ساعت 9 صبح از خواب بیدار می شود. یکی از عروسک های مورد علاقه او یک اسب شاخدار صورتی بزرگ است. او عاشق خمیر بازی است.

ممکن است دیگر ویدیو نسازند!

همانطور که دیانا و روما بزرگ می شوند، ایده های محتوایی بیشتری را پیشنهاد می کنند که با سن آنها مرتبط است. وقتی آنها بزرگسال می شوند، والدین برای هر انتخابی در مورد شغل آینده خود باز هستند. چه بخواهند به عنوان یوتیوبر بزرگسال ادامه دهند یا در یک حرفه جدید تسلط پیدا کنند. پدر دیانا می گوید: ما همیشه به ایده های کودکان گوش می دهیم و پذیرای پیشنهادات آنها هستیم. آرزوهای خودشان همیشه در وهله اول است. ما هرگز آنها را مجبور به فیلمبرداری نمی کنیم و وقتی بزرگ شدند آماده هر تصمیمی هستیم. اگر آنها بخواهند کار دیگری انجام دهند و کار خود را به عنوان یوتیوبر به پایان برسانند، ما مشکلی نخواهیم داشت.

اولین ویدیو کانال دیانا و روما

اولین ویدیو در کانال Kids Diana Show در سال 2015 ظاهر شد. دیانا یک ساله در کالسکه نشسته بود در حالی که مادرش دختر را در پشت صحنه به مخاطبان معرفی می کرد و می گفت ولاگ به نوزاد اختصاص خواهد یافت.

 

کانال دیانا و روما به 100 میلیون مشترک دست یافت

 

دیانا

دیانا 100 میلیونی شد

در تاریخ 5 سپتامبر 2022 یا 14 شهریور 1401 کانال دیانا و روما به 100 میلیون سابسکرایبر در یوتیوب دست یافت. و اولین ولاگ کودکانی است که به چنین نتیجه قابل توجهی رسیده است. تنها کاربران یوتیوبی که قبلاً توانستند به همین تعداد مشترک دست یابند MrBeast و PewDiePie بودند. دیانا در ویدیوهایش ماجراهای جذاب و بازیگوشی را با والدینش به اشتراک می گذارد. محتوای او شامل ولاگ، سرگرمی آموزشی، نقش آفرینی و آهنگ های کودکانه است.

همه چیز به عنوان یک سرگرمی شروع شد. ما از بچه هایمان ویدیو ساختیم تا خاطرات لحظات ارزشمند دوران کودکی آنها را حفظ کنیم. یوتیوب بهترین انتخاب برای آپلود ویدیوها و اطمینان از گم نشدن آنها بود. سپس ما متوجه ویدیوهای پرطرفدار سایر بچه ها در پلتفرم شدیم و سعی کردیم محتوای خود را برای جذاب تر کردن بیشتر تطبیق دهیم. پس از شش ماه، تیم AIR Media Tech کانال را کشف کرد و به خانواده برای توسعه بیشتر کمک کرد. کانال Kids Diana Show خیلی سریع شروع به رشد کرد.

جزئیات بیشتر از زندگی دیانا

ویدیوها بسیار مثبت هستند زیرا کودکان به طور طبیعی رفتار می کنند و هرگز متن را یاد نمی گیرند یا از قبل آماده نمی شوند. فیلمبرداری 2 بار در هفته و چند ساعت طول می کشد. بقیه اوقات دیانا و روما زندگی منظمی دارند، به مدرسه می روند، ورزش و تفریح ​​می کنند. آنها فیلمبرداری را به‌جای کار به‌عنوان سرگرمی در نظر می‌گیرند و بنابراین سالها از انجام آن لذت می برند. مادر دیانا توضیح داد: دیانا به شهرت خود پی می برد، اما تاثیر بدی روی او نمی گذارد. بچه های دیگر او و برادرش روما را در خیابان می شناسند و حتی برای گرفتن عکس با هم صف می کشند. اما با همه اینها، کودکان متواضع می مانند، آن را به عنوان یک بازی درک می کنند، به یک مدرسه خصوصی در دبی می روند و مانند بچه های معمولی با دیگران ارتباط برقرار می کنند.

سرگرمی های دیانا چیست؟

مادرش می گوید در روزهای هفته، دیانا آواز و موسیقی مطالعه می کند و انگلیسی می آموزد. او همچنین کاردستی های مختلفی انجام می دهد، بازی های رومیزی انجام می دهد، به کتاب های صوتی گوش می دهد و با تمام خانواده فیلم تماشا می کند. دیانا عاشق نقاشی است و اغلب ما را با نقاشی های جالب غافلگیر می کند، در حالی که روما عاشق بازی با توپ ها و ماشین ها است. ما همچنین دوست داریم آنها را به مکان های جالب ببریم، از پارک های تفریحی، پارک های آبی، زمین های بازی و همچنین مکان های معمولی مانند سوپرمارکت بازدید کنیم.

غذای مورد علاقه او چیست؟

او عاشق شیرینی، بستنی و کیک است، اما سوپ، میوه، سبزیجات، سالاد و ماهی نیز می خورد. اگرچه او شیرینی بیشتر دوست دارد!

آیا دیانا سایر کانال های یوتیوب کودکان را نیز تماشا می کند؟

بله، در واقع همه ما کانال های دیگران را تماشا می کنیم تا ببینیم چه چیز جالب و جدیدی است. دیانا و روما همچنین عاشق فیلم‌های خوب، کارتون ها، قصه کودکانه، فیلم های آموزشی، ویدیوهای مربوط به حیوانات و ترفندهای جادویی هستند.

یک ویدیو سرگرم کننده از دیانا که ندیده اید

 

پیج اینستاگرام دیانا
کانال یوتیوب دیانا

 

این مطلب برای اولین بار در ایران توسط سایت نتگام تهیه و تنظیم شد، امیدوارم لذت برده و با نتگام همراه باشید.

منبع: سایت نتگام

4.9/5 - (7 امتیاز)
نظرات
  1. وحیده منصوری

    وای من عاشق دیانا هستم

  2. مهسا

    هنوز دیانا زنده هست سوال دارم

    • mrady

      وقتی روما الان ۱۱ سالشه و دیانا ۹ سالشه چطور میپرسی؟

  3. یگانه

    چه جالب بود
    لطفا ناستیا و ولاد رو هم معرفی کنید

  4. ولاد

    میشه بقیه برنامه کودک هایی مثل دیانا و استیسی رو هم معرفی کنید

  5. خانم مبینی

    سلام و تشکر فراوان بابت معرفی دیانا و روما لطفا بقیه بچه ها رو هم معرفی کنید

  6. ندا

    ساشا و مکس رو میشه معرفی کنید؟

  7. نرگس

    خوش به حالش واقعا

  8. محمد پارسا

    عالی بود توضیحاتتون

  9. ندا اسدی

    عالی ای کاش من جای دیانا بودم خیلی هم خوشگله من اشقه دیانا هستم وقتی بچه بوده چه ناز بوده😁😁

  10. ندا اسدی

    عالی هستید شما دیانا و رما ای کاش جای دیانا بودم

  11. نازنین

    من دیانا روما را خیلی خیلی دوست دارم آرزو دارم از نزدیک ببینمشون من خودم ۹سال و نیممه من حتی بعضی شبا خوابشونم می بینم بیشتر آهنگاشونم حفظم

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *