راهنمای خرید پیرسینگ گوش
رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید پیرسینگ گوش و پیرسینگ بینی

راهنمای خرید پیرسینگ گوش و پیرسینگ بینی، در بین مردم کشورمان نیز پیرسینگ بینی گوش و لب به صورت موقت و دائم در بین زنان و دختران رایج است و با بکار بردن آن قصد زیباتر نشان دادن چهره خود را دارند.

پیرسینگ گوش به معنی سوراخ نمودن گوش و به کار بردن بدلیجات و زینت آلات در نقطه سوراخ شده برای افزایش زیبایی است البته در برخی از موارد پیرسینگ گوش به برخی از زیورآلاتی اشاره دارد که بدون سوراخ در نقطه ای از بدن قرار می گیرد. در واقع خرید پیرسینگ گوش و این نوع از به کار بردن زیورآلات که بیشتر در قسمت لب و بینی مورد استفاده قرار می گیرد پیرسینگ فیک نام دارد. در پیرسینگ فیک در زمان به کار بردن زیورآلات، هیچ سوراخی در بدن ایجاد نمی شود البته ظاهر آن بیشتر شبیه پیرسینگ اصلی و واقعی می باشد.

راهنمای خرید پیرسینگ گوش

البته تاریخ پیدایش پیرسینگ فیک (مصنوعی) و دائم مربوط به سالهای خیلی دور است و با این وجود هم با اینکه سالهای زیادی از پیدایش آن می گذرد باز هم انجام آن در بین مردم سراسر دنیا رایج است. در بین مردم کشورمان نیز پیرسینگ بینی گوش و لب به صورت موقت و دائم در بین زنان و دختران رایج است و با بکار بردن آن قصد زیباتر نشان دادن چهره خود را دارند. البته برخی نیز پیرسینگ گوش به کار می برند که این شیوه بیشتر در کشورهای غربی و بین آقایان شایع تر است.

پیرسینگ موقت

پیرسینگ موقت


پیرسینگ دارای دو نوع موقت و دائم می باشد البته روش پیرسینگ موقت به عنوان یکی از تکنیک های زیبایی بیشتر مورد پسند زنان و دختران است. در روش پیرسینگ موقت انجام آن بدون آسیب رساندن و سوراخ کردن گوش انجام می شود. البته روش دائمی پیرسینگ مستلزم ریسک پذیری و جسارت بالا است به همین خاطر اغلب دختران و زنان جوان مایل هستند روش موقت آن را امتحان کنند.

یکی از مزایای اصلی پیرسینگ موقت این است که برای انجام آن نیاز به سوراخ کردن بدن نیست در نهایت انجام آن بدون آسیب رساندن و سوراخ کردن نقطه ای از بدن انجام می شود. البته اینترنت به عنوان یک رسانه عالی این قابلیت را دارد که شما مدل های متنوعی از پیرسینگ موقت را مشاهده کنید و هر کدام را که مایل بودید سفارش دهید.

پیرسینگ موقت چگونه است؟


به طور کلی فرآیند سوراخ کردن بدن که به واسطه آن، نقطه سوراخ شده بدن به وسیله جواهرات یا بدلیجات پوشانده می شود، پیرسینگ نامیده می شود. در اصطلاح پیرسینگ می تواند گاهی اوقات به استفاده از زینت آلاتی اشاره کند که منجر به سوراخ کاری بدن نمی شود.پیرسینگ دارای دو نوع موقت و دائم می باشد البته روش پیرسینگ موقت به عنوان یکی از تکنیک های زیبایی بیشتر مورد پسند زنان و دختران است. در روش پیرسینگ موقت انجام آن بدون آسیب رساندن و سوراخ کردن گوش انجام می شود. البته روش دائمی پیرسینگ مستلزم ریسک پذیری و جسارت بالا است به همین خاطر اغلب دختران و زنان جوان مایل هستند روش موقت آن را امتحان کنند.

یکی از مزایای اصلی پیرسینگ موقت این است که برای انجام آن نیاز به سوراخ کردن بدن نیست در نهایت انجام آن بدون آسیب رساندن و سوراخ کردن نقطه ای از بدن انجام می شود. البته اینترنت به عنوان یک رسانه عالی این قابلیت را دارد که شما مدل های متنوعی از پیرسینگ موقت را مشاهده کنید و هر کدام را که مایل بودید سفارش دهید.

تاریخچه پیرسینگ گوش


طبق تحقیقات باستان شناسان مشخص شد که تاریخچه پیرسینگ گوش مربوط به 5000سال قبل در زمان مومیایی هایی است که در رشته کوه های آلپ زندگی می کردند. طبق تحقیقات انجام شده توسط باستان شناسان بر روی گوش برخی از اجساد مومیایی ها آثار سوراخ گوش پیداست. بنابراین پیرسینگ گوش قدمت چندین هزار ساله دارد و با گذشت چندین سال از پیدایش آن هنوز هم که هست این روش به عنوان زینت بدن در سراسر کره زمین در بین مردم رواج دارد.

تاریخچه

عوامل موثر بر هزینه پیرسینگ گوش


به طور دقیق نمی توان قیمت مشخصی برای پیرسینگ گوش بیان کرد بلکه هزینه پرداختی  پیرسینگ گوش به ناحیه مورد نظر و نوع سوراخ کردن بستگی دارد. البته سوراخ کردن ناحیه غضروفی گوش نسبت به نرمه گوش هزینه بیشتری دارد. با توجه به اینکه برخی از خانم ها دوست دارند ناحیه های مختلف گوش را سوراخ کنند و از بدلیجات و جواهرات در آن نواحی استفاده کنند می توان بیان کرد که هر ناحیه ای از گوش با توجه به غضروفی بودن دارای هزینه متفاوتی خواهد بود.

البته یکی از نکات مهم و قابل توجه در پیرسینگ گوش این است که  همیشه به کیفیت کار توجه کنید و تنها ملاک شما قیمت پایین کار نباشد. از طرفی پیرسینگ گوش را تنها توسط افراد حرفه ای و با تجربه در محیط کاملا استریل شده انجام دهید. البته با توجه به حساسیت گوش نسبت به انجام پیرسینگ باید توجه داشته باشید که بعد از انجام پیرسینگ از گوشتان به خوبی مراقبت کنید تا دچار زخم و عفونت در ناحیه سوراخ شده نشود.

 

خرید پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی چیست ؟  عوارض پیرسینگ بینی چیست ؟ پیرسینگ بینی نشانه چیست ؟ اگر شما میخواهید پیرسینگ بینی استفاده کنید میتوانید اطلاعاتی کامل در زمینه پیرسینگ بینی و سوالاتی در زمینه پیرسینگ را در این مطلب بخوانید. و ما در این مطلب به آن ها پاسخ خواهیم داد .پیرسینگ صورت فرایند جسورانه ای دارد و به ویژه پیرسینگ بینی برای هر جنسیتی بسیار محبوب است. قبل از انجام تعهدات، حتماً خود را در مورد خطرات و چالش ها آماده کنید. امیدوارم تجربیات و نکات شخصی ما به تصمیم گیری شما کمک کند.

پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی چیست ؟‌

پیرسینگ بینی یکی از انواع پیرسینگ ها  است که زیبایی و جلوه خاصی به صورت می دهد و سبک های مختلفی در جامعه ی مدرن و امروزی ما وجود دارند که با انجام آن ها می توانیم طوری که می خواهیم باشیم ،

پیرسینگ بینی یکی از انواع پیرسینگ ها  است که زیبایی و جلوه خاصی به صورت می دهد و سبک های مختلفی در جامعه ی مدرن و امروزی ما وجود دارند که با انجام آن ها می توانیم طوری که می خواهیم باشیم ،  پیرسینگ بینی همیشه در عکس ‌ها نشان داده نمی ‌شود، مگر اینکه از نمای نزدیک فوق ‌العاده بگیرید، در این صورت، برای بررسی دقیق بینی خود آماده باشید. وقتی برای اولین بار پیرسینگ خود را انجام دادیم، یک عکس گرفتیم و آن را در صفحه فیس بوک خود قرار دادیم. فکر می کردیم خیلی واضح باشد، اما اینطور نبود. تصویر اولیه بسیار کوچک بود، و زیبا و براق بود، اما، در یک تصویر ساده از راه دور، بلافاصله مشخص نیست پیرسینگ بینی نقره را با استفاده از ساچمه نقره می سازند.

سوراخ کردن بینی برای کمک به بهبود و جلوگیری از عفونت نیاز به تمیز کردن منظم و کامل دارد. مراقبت های بعدی پیرسینگ باید از روزی که فرد پیرسینگ جدیدی انجام می دهد شروع شود و تا بهبودی کامل ادامه یابد. دانستن نحوه تمیز کردن سوراخ ‌های بینی بسیار مهم است، زیرا تمیز کردن از عفونت و سایر عوارض مانند ضربه به بینی، برآمدگی‌ های بینی، مشکل در تنفس و ایجاد زخم جلوگیری می‌کند. در اینجا همه چیزهایی را که یک فرد باید در مورد نحوه تمیز کردن پیرسینگ بینی بداند تا سریعتر بهبود یابد را توضیح می دهد.

درباره پیرسینگ بینی

بعد از پیرسینگ گوش، پیرسینگ بینی شاید معمول‌ترین و پرمخاطب‌ترین پیرسینگ است. پیرسینگ بینی در واقع با ایجاد یک سوراخ یا یک برش در غضروف بینی، در جاهای مختلف بینی همراه است. محل‌های متفاوتی برای قرار‌دادن پیرسینگ بینی وجود دارد که عبارت‌اند از پیرسینگ سپتوم، پیرسینگ پره بینی، پل بینی و غیره. با سوراخ کردن بینی و قراردادن یک زیور زیبای ظریف در آن، به زیبایی و خاص بوده چهره افزوده می‌شود.

نقاش معروف و زبردست لئوناردو داوینچی بیان کرده‌است که بینی از قوی‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های صورت انسان است و این را کسانی که بینی خود را سوراخ می‌کنند، می‌دانند. پیرسینگ بینی می‌تواند بینی را زیباتر نشان‌دهد و توجه را بیشتر به آن جلب کند. از بین پیرسینگ‌هایی که در محل‌های مختلفی از بینی انجام می‌شوند، سوراخ کردن پره‌ی بینی از همه معروف‌تر و محبوب‌تر است.بعد از پیرسینگ گوش، پیرسینگ بینی معمول‌ترین و پرمخاطب‌ترین پیرسینگ است.

پیرسینگ بینی معمولاً از سوراخ کردن جاهای دیگر صورت بیشتر مورد قبول واقع می‌شود. این خودآرایی خاص، از زمان‌های بسیار قدیم در فرهنگ و سنت ملل مختلف جای داشته‌است. اخیراً بسیاری از جوانان کم سن و سال و افراد دنباله رو مد و فشن، از این آرایش استقبال خوبی به عمل آورده‌اند. انسان‌ها حدود چهار هزار سال است که در حال سوراخ کردن بینی خود هستند. پیرسینگ بینی نشان‌دهنده‌ی پیام‌های مختلف در فرهنگ‌‌های مختلف بوده‌است. حتی از پیرسینگ بینی در انجیل هم نام برده شده‌است؛ بنابراین حتی اگر تمایلی به سوراخ کردن بینی خود ندارید، بد نیست راجع به آن بدانید.

امروزه در جوامع غربی پیرسینگ بینی یکی از معمول‌ترین و محبوب‌ترین زینت‌هاست. اگر برنامه دارید که بینی خود را سوراخ کنید، راجع به فرایند سوراخ کردن، عوارض آن، مراقبت‌هایی که باید انجام دهید و قیمت پیرسینگ بینی در این مطلب بخوانید و سپس برای خرید پیرسینگ بینی اقدام کنید.پیرسینگ بینی بعد از پیرسینگ گوش، از متداول‌ترین انواع پیرس در جهان است.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *