راهنمای رفع مشکلات و ارورهای یخچال هیمالیا
رپورتاژ آگهی

راهنمای رفع مشکلات و ارورهای یخچال هیمالیا

راهنمای رفع مشکلات و ارورهای یخچال هیمالیا، این کد خطا ها و معانی آن ها در مدل های مختلف هیمالیا، تفاوت دارد و شما را از داشتن مشکل آگاه می کنند.

یخچال هیمالیا از برندهای داخلی با قیمت مقرون به صرفه ای که برای نگهداری از آن نکاتی را باید رعایت کنید و نیاز است که از کد خطا و ارورهای صفحه نمایشگر آن مطلع شوید، البته این کد خطا ها و معانی آن ها در مدل های مختلف هیمالیا، تفاوت دارد و شما را از داشتن مشکل آگاه می کنند.

راهنمای رفع مشکلات و ارورهای یخچال هیمالیا

نحوه شناسایی کد خطاهای یخچال هیمالیا

از آنجایی که کد خطاهای یخچال های هیمالیا در مدل های مختلف، متفاوت است، ما به بررسی تمامی آن ها پرداخته ایم پس با ما همراه باشید:

هیمالیا مدل بتا

ارور F1

این کد خطا به معنی خراب شدن سنسور اپراتور یخچال هیمالیا می باشد، برای رفع این مشکل می توانید با بررسی اتصالات و مقاومت سنسور، متوجه این شوید که سنسور به تعمیر نیاز دارد یا تعویض، حتی ممکن است این مشکل با بخش تخلیه یخچال ربط داشته باشد که بهتر است تعمیر و تعویض سنسور را به نمایندگی هیمالیا بسپارید.

ارورF2 و F4

به معنی خراب شدن سنسور کابین فریزر می باشد که به قسمت گرمایش یخچال ربط دارد و خراب شدن یا اتصالی کردن سنسور تبخیرکننده می باشد که مانند ارور F1 پس از بررسی های کامل، در صورت مشکل از سنسور باید تعمیر یا تعویض شود.

ارورF3

این کد خطا به معنی خراب شدن برد کنترل یخچال یا سنسور تبخیرکننده (اواپراتور) می باشد که دمای آب یخچال را تنظیم می کند و پس از اندازه گیری مقاومت آن با اهم متر به تشخیص تعمیرکار ماهر دکتر آچار تعمیر یا تغویض می شود.

ارورE1

این ارور به معنی خراب شدن فن فریزر می باشد که با بررسی های کامل و دقیق، در صورت مشکل از فن باید تعمیر یا تعویض شود و در صورت نبودن مشکل از فن، می تواند از برد اصلی یخچال باشد.

ارورE1

ارورE2

مانند E1 مشکل از فن یخچال می باشد که می تواند به مدار یخچال آسیب برساند و می توانید موتور یخچال را بررسی کنید و با چک کردن فن، متوجه سوختگی یا سالمی آن شوید.

ارورE3

به معنی خراب شدن فن کندانسور یا سیستم تنظیم دمای یخچال می باشد که در صورت متوجه بروز مشکل باید تعمیر یا تعویض شود.

ارورE6

این کد خطا به معنی گرمای بیش از حد یخچال، گاز یخچال فریزر و یخ زدگی دمپر یخچال می باشد.

ارورH1 و H4

این کد خطا ها به معنی خراب شدن هیتر یخچال می باشد.

ارورH2

این ارور نشانه خراب شدن هیتر سینی یخچال می باشد.

ارورH3

این کد خطا به معنی مشکل از هیتر اواپریتور می باشد.

ارور   C1

ارور c1 به معنی خراب شدن کمپرسور یخچال می باشد و بهتر است تعمیر آن را به تعمیرکار متخصص دکتر آچار بسپارید.

ارورC2

این کد خطا به معنی وجود مشکل در دمای یخچال و بالا رفتن آن می باشد که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و بهتر است تعمیر آن را به تعمیرکار متخصص بسپارید.

ارورL2

کد خطای L2 به معنی مشکل از روشنایی یخچال می باشد که برای رفع مشکل باید چراغ یخچال را عوض کنید و به بررسی اتصالات بپردازید.

هیمالیا مدل کمبی 530

ارورF1

این کد خطا به معنی خراب شدن کمپرسور فریزر می باشد و در صورتی که به مدت 20 دقیقه روشن و خاموش می شود و با یک حالت ثابت کار نمی کند، این ارور و کد خطا ظاهر می شود.

ارورf1

ارورF2 وF4

نشان دهنده خراب شدن سنسور اواپریتور است و به معنی دمای بیش از حد یخچال می باشد که باید حتماً بررسی و در صورت نیاز تعمیر اساسی شود.

ارورF3

به معنی خراب شدن سنسور دمای یخچال می باشد که به مدت 20 دقیقه روشن می ماند و 20 دقیقه خاموش می شود.

ارورF5

این کد خطا به معنی کاهش و کمبود سرما در یخچال می باشد که می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و بهتر است آن را به تعمیرکار متخصص بسپارید.

ارورF8

این ارور می تواند به دلیل خراب شدن فن یخچال ظاهر شود و پس از بررسی اتصالات یخچال باید تعمیر شود.

هیمالیا مدل رویال 666

ارورE0

ظاهر شدن این کد خطا به دلیل مشکل از سیستم یخ ساز یا مشکل از مدار الکتریکی می باشد که باید به بررسی سیستم یخ ساز بپردازید.

ارورE3

این ارور به دلیل خراب شدن سیستم اواپریتور یا برد الکتریکی یخچال ظاهر می شود که باید المنت و ترموفیوز آن بررسی شود.

ارورE8

این کد خطا به معنی خراب شدن سنسور محیطی یخچال می باشد و قبل از تصمیم به تعمیر آن باید از سالم بودن مدار برد الکترونیک و ترموفیوز مطمئن شوید.

ارورEE

ظاهر شدن این کد خطا به دلیل خراب شدن سنسور یخ ساز می باشد که باید توسط تعمیرکار ماهر تعمیر شود.

ارورهای یخچال هیمالیا

هیمالیا مدل آاگ

ارورF1

علت ظاهر شدن این کد خطا به دلیل خراب شدن سنسور دمای داخل کابین کمپرسور می باشد که به مدت 20 دقیقه روشن و 20 دقیقه خاموش می شود و به صورت ثابت کار نمی کند.

ارورF2

به معنی خراب شدن یا به دشواری کار کردن سیستم اواپریتور فریزر می باشد.

ارورF3

این کد خطا به معنی خراب شدن سیستم اواپریتور یخچال می باشد.

ارورF4

این کد خطا به معنی مشکل از سنسور یخچال و سیم های ارتباطی می باشد که باید آن ها را تعویض کنید.

ارورF5

این کد خطا به دلیل گرمای زیاد از حد یخچال و کاهش سرمای یخچال ظاهر می شود که پیشنهاد می شود که توسط تعمیرکار ماهر تعمیر شود.

تمامی ارورهای انواع یخچال های هیمالیا به صورت کامل گفته شد و بهتر است به تنهایی به تعمیر هر کدام از مشکلات فنی یخچال خود نپردازید، شما می توانید تعمیر یخچال هیمالیا خود را به تعمیرکار مجرب و متخصص دکتر آچار بسپارید تا در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت مشکل را عیب یابی و تعمیر کند.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *