گارمین
متفرقه

رقیب بزرگ بعدی اپل واچ

اگرچه گارمین معمولاً مانند اپل، سامسونگ یا حتی فیت‌بیت توجه رسانه‌ها را به خود جلب نمی‌کند، اما گارمین یک فروشنده بسیار موفق ساعت‌های هوشمند است که در رتبه پنجم قرار دارد. به عنوان مثال، محموله های جهانی در طول سه ماهه دوم 2021.

گارمین

در حالی که این شرکت شاید بیشتر برای پذیرایی از ورزشکاران حرفه‌ای و معتادان در فضای باز با دستگاه‌های ممتاز «مولتی اسپورت» که معمولاً با قیمت‌های فوق‌العاده بیش از 500 یا 600 دلار در دسترس هستند، شناخته شده است، خانواده Venu شامل مجموعه‌ای از ساعت‌های هوشمند ارزان‌تر است که دقیقاً هدفشان رقابت بیشتر است. خط‌های «جریان اصلی» اپل واچ یا سامسونگ گلکسی واچ.
تنها هشت ماه پس از اعلام این خبر گارمین، قهرمانان عمر باتری Venu 2 و 2S، ظاهراً به دنبال رونمایی از مدل Venu 2 Plus در آینده ای نزدیک است.

همانطور که از نام آن پیداست، Garmin Venu 2 Plus قرار است به‌جای ارائه یک طراحی مجدد اساسی یا فهرستی طولانی از تغییرات معنی‌دار، Venu 2 “معمولی” را به تدریج ارتقا دهد. به نظر می‌رسد که تنها اضافه‌شده آشکار به طراحی Venu 2، دکمه سوم نصب‌شده در کناره‌ای باشد که انتظار می‌رود از عملکرد میکروفون برای برقراری و دریافت تماس‌های صوتی روی مچ دست شما (احتمالاً همراه با یک تلفن هوشمند متصل) پشتیبانی کند.

این تقریباً به این معنی است که Venu 2 Plus دارای یک بلندگوی داخلی نیز خواهد بود و شاید مهمتر از آن، انتظار می‌رود که یک دستیار صوتی مرموز نیز در آن حضور داشته باشد و به شما در انجام کارهای مختلف کمک کند.
به خاطر داشته باشید که ساعت‌های هوشمند گارمین به جای Wear OS دارای یک پلتفرم نرم‌افزاری اختصاصی هستند که به این معنی است که پشتیبانی از دستیار Google برای Venu 2 Plus بعید است.

تنها جزئیات دیگری که در اینجا فاش شده است شامل GPS و فناوری multi-GNSS برای ردیابی فوق‌العاده دقیق کاربران آینده، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، مصالح ساختمانی فولاد ضد زنگ و قطر کیس 43 میلی‌متری است که کاملاً بین 41 و 41 فشرده می‌شود. اندازه های 45 میلی متری Venu 2S و Venu 2 به ترتیب.

باید دید دقیقاً چه زمانی Garmin Venu 2 Plus عرضه خواهد شد و قیمت آن چقدر خواهد بود، اگرچه احتمالاً می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که قیمت اولیه آن از مرز 400 دلار عبور می‌کند، بنابراین مستقیماً با این رقیب رقابت می‌کند. اپل واچ سری 7.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *