گلکسی اس 22
متفرقه

رندرهای رسمی سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس فاش شد

روز رونمایی رسمی از سری سامسونگ گلکسی S22 اکنون نزدیک است و همانطور که بسیاری از شما ممکن است بدانید، در هفته‌های گذشته (و اگر نه ماه‌ها) اطلاعاتی در مورد این سه پرچمدار در سراسر اینترنت ظاهر شده است و جزئیات بیشتر و بیشتری در مورد آنچه که می‌توانیم از این سه گوشی انتظار داشته باشیم توضیح می‌دهد. گوشی های پریمیوم اکنون، 91Mobiles در مورد رندرهای لو رفته از Galaxy S22+ گزارش می دهد و اطلاعات کلیدی بیشتری در مورد “برادر وسط” این سه به ما می دهد.

رندرهای رسمی Galaxy S22+ فاش شد، گزارش‌های پشتیبانی از باتری و شارژ سریع تأیید شد

فاش های زیادی نشان می دهد که چه چیزی از هیولای گلکسی اس 22 اولترا انتظار می رود، اما اکنون، اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی اس 22 پلاس و همچنین رندرهایی از دستگاه که طراحی آن را به نمایش می گذارد، به دست می آوریم. ابتدا، بیایید رندرهای گلکسی اس 22 پلاس را بررسی کنیم، با حسن نیت 91Mobiles و افشاگر و افشاگر معتبر.

همانطور که می بینید، گلکسی اس 22 پلاس دارای یک دوربین سلفی سوراخ دار در مرکز نمایشگر است که با حاشیه های یکنواخت اطراف آن تکمیل می شود. همانطور که انتظار می رفت دکمه پاور و دکمه های کنترل صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند.

بر اساس گزارش ها، گلکسی اس 22 پلاس دارای یک شاسی فلزی خواهد بود (این اطلاعات بر اساس لیست آنتن هایی است که در کناره های گوشی قابل مشاهده است). در پشت، تلفن مجهز به یک دوربین سه گانه و فلاش LED است که در سمت راست ماژول دوربین قرار دارد. در پایین پشت گوشی، لوگوی ظریف سامسونگ را می بینیم.

علاوه بر این، ایشان آگاروال در مورد مشخصات دستگاه ها نیز چیزی برای گفتن دارد. او می گوید که بر خلاف برخی شایعات، Galaxy S22+ با Exynos 2200 در بریتانیا عرضه می شود (بر این باور بود که مدل های زیادی با تراشه Exynos خود سامسونگ در سال جاری عرضه نمی شوند). به خاطر داشته باشید که هنوز هیچ چیز رسمی نیست، بنابراین ما توصیه می کنیم ذهن خود را باز نگه دارید که Galaxy S22+ چه تراشه ای در کدام بازار خواهد داشت.

انتظار می‌رود که گلکسی اس 22 پلاس دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض به عنوان سنسور اصلی خود باشد که با فناوری پیکسل تطبیقی ​​تکمیل شده است (بر اساس گزارش‌ها، گلکسی اس 22 وانیلی نیز این ویژگی را خواهد داشت). طبق گزارش‌ها، فناوری پیکسل تطبیقی ​​دو حالت برای گرفتن عکس دارد: یک حالت 108 مگاپیکسلی (حالت remosiac) و یک حالت 12 مگاپیکسلی (غیربینینگ). علاوه بر این، گزارش شده است که تصاویر در فرمت 12 بیتی گرفته خواهند شد.

اکنون بیایید در مورد سایر مشخصات گلکسی S22+ که در این افشاگری فاش شده اند صحبت کنیم. اول، برخی شایعات اولیه در مورد حداکثر روشنایی گلکسی S22+ هستند که امروز تایید می شوند. انتظار می‌رود این گوشی بتواند حداکثر روشنایی 1700 نیت را در صفحه نمایش نرخ تازه‌سازی تطبیقی ​​خود داشته باشد، که می‌تواند تماشای راحت را حتی در شرایط روشن بیرون تضمین کند.

از نظر وزن، انتظار می‌رود که گلکسی اس 22 پلاس در مقایسه با گلکسی اس 22 کمی سنگین‌تر باشد و وزن آن 195 گرم باشد، در حالی که S22 وانیلی 167 گرم است. کاملاً قابل درک است که سنگین ترین این سه گوشی گلکسی اس 22 اولترا خواهد بود که گمان می رود وزن آن 228 گرم باشد.

و در آخر، این فاش شدن شایعات قبلی مبنی بر اینکه گلکسی اس 22 پلاس دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود را تایید می کند. این گوشی از شارژ سریع سیمی 45 واتی پشتیبانی می کند.

Galaxy S22+: اطلاعات دیگری که از شایعات و درزهای قبلی می دانیم

تا اینجای کار، می‌دانیم که گلکسی اس 22 پلاس دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی LTPO AMOLED خواهد بود (و حداکثر روشنایی که به آن می‌رسد طبق گزارش‌ها 1700 نیت است، همانطور که اشاره کردیم… Galaxy S21 Ultra به حدود 1500 نیت می‌رسد).

در برخی بازارها، Galaxy S22+ با پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 عرضه خواهد شد.

انتظار می رود این گوشی با پشت شیشه ای (و بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی اس 22 نیز همینطور خواهد بود.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *