آیفون 15 پرو
متفرقه

رندرهای طراحی آیفون 15 پرو، گزینه های رنگ لو رفت

به گزارش نتگام، سری آیفون 15 از شرکت اپل قرار است در ماه سپتامبر امسال توسط این شرکت فناوری مستقر در کالیفرنیا معرفی شود. این سری آیفون شامل چهار مدل اسمارتفون است که شامل آیفون 15 استاندارد، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس می‌شود. هنوز شرکت هیچ اطلاعاتی درباره این اسمارتفون‌ها تأیید نکرده است، اما یک افشاگر اخیر یکی از گزینه‌های رنگی آیفون 15 پرو را فاش کرده است. به نظر می‌رسد که این اسمارتفون در یک رنگ آبی تیره جدید عرضه خواهد شد.

رنگ آیفون 15 پرو

آیفون 15 پرو آینده به گفته‌ها در رنگ آبی تیره و منحصر به فردی عرضه خواهد شد که به یک طیف خاکستری می‌پیوندد. در توییت خود، منبع خبری اشتراک گذاشت که رنگ آبی شایعه‌شده آیفون 15 پرو هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است، با این حال، این ممکن است فقط یک پیکربندی آزمایشی باشد. رنگ فاش‌شده گفته می‌شود برای آزمایش مقاومت پوشش PVD روی مواد تیتانیومی جدید استفاده شود.

به گفته فاش کننده، رنگ آبی جدید مشابه رنگ آبی مدل‌های آیفون 12 پرو است که قبلاً دیده شده است. علاوه بر این، گزینه‌های رنگی دیگر این گوشی ممکن است شامل نقره‌ای، خاکستری فضایی سیاه فضایی و خاکستری تیتانیومی باشند. علاوه بر این، رندرهای فاش شده نیز نشان می‌دهند که این اسمارتفون با یک پوشش براش به مواد تیتانیومی جدید اشاره دارد.

طراحی و ظاهر

علاوه بر این، آیفون 15 پرو احتمالاً طراحی آیفون 14 پرو را حفظ خواهد کرد. طراحی آن نشان می‌دهد که دارای دکمه‌های حجم با طراحی دوگانه است و در پشت آن، ماژول دوربینی همانند دوربین‌های پشتی آیفون 14 پرو با سه حسگر دوربین و چراغ‌های فلش قرار خواهد گرفت.

قیمت آیفون 15 پرو

تازه‌ترین افشاگر، قیمت آیفون 15 پرو مکس را منبع خبری اپل یعنی جف پو منتشر کرد. او اعلام کرد که قیمت آیفون 15 پرو مکس آینده بالاتر از قیمت آیفون 14 پرو مکس در زمان عرضه خواهد بود. پو در گذشته ادعا کرده بود که هر دو مدل آیفون 15 پرو با قیمت بالاتری عرضه خواهند شد، اما اکنون به طور خاص به مدل پرو مکس اشاره کرده است که قیمت بالاتری خواهد داشت.

منبع: gadgets360

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *