سامسونگ GOS
متفرقه

سامسونگ متوجه شد که عملکرد گوشی های هوشمند خود را محدود می کند

در اینجا چیزی است که سامسونگ درباره تأثیر GOS بر سری گلکسی S22 ارسال شده است، می‌گوید: مایلیم شما را در مورد Galaxy S22 GOS مطلع کنیم. این سامسونگ الکترونیک است. ما همچنان به مشتریان خود گوش می دهیم تا کاربران و گزینه های خود را گسترش دهیم و عملکرد بهینه ارائه دهیم. GOS (سرویس بهینه سازی بازی) سری Samsung Galaxy S22 یک برنامه داخلی است که عملکرد CPU و GPU را برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد در طول بازی طولانی بهینه می کند.

به منظور پاسخگویی به نیازهای مشتریان مختلف اخیرا، ما قصد داریم در اسرع وقت یک به روز رسانی SW را پیاده سازی کنیم که گزینه اولویت عملکرد را در آزمایشگاه تقویت کننده بازی در برنامه لانچر بازی ارائه می دهد. ما همچنان به نظرات مصرف کنندگان گوش خواهیم داد و تمام تلاش خود را برای رضایت مشتری و حمایت از مصرف کننده انجام خواهیم داد. متشکریم. علاوه بر این، به نظر می رسد که کاوش کد توسط Max Weinbach از Android Police نشان می دهد که GOS ممکن است آن شروری نباشد که به تصویر کشیده شده است و در عوض یک سیستم بسیار هوشمند است که پارامترهای مختلفی مانند دما، سطح باتری مورد انتظار را در زمان های مختلف در نظر می گیرد.

سرعت CPU و مزایای FPS پیش بینی شده هنگام تعیین نوع منابعی که یک بازی خاص دریافت می کند. داستان اصلی در زیر ادامه دارد. دو روز پیش، روزنامه کره ای گزارش داد که دارندگان گلکسی S22 به خاطر سرویس بهینه سازی بازی سامسونگ (GOS) که قرار است عملکرد سیستم را بهینه کند و از مشکلات داغ شدن بیش از حد در حین بازی جلوگیری کند، نگران هستند. ظاهراً GOS عملکرد سایر برنامه‌ها را نیز محدود کرده است. این شرکت می گوید این اقدام برای اطمینان از ایمنی مصرف کنندگان انجام شده است.

سامسونگ GOS

سامسونگ gos

کاری که GOS انجام می دهد این است که وضوح صفحه و عملکرد GPU را کاهش می دهد. جامعه گیمرها از این موضوع خوشحال نبودند و اکنون متوجه شده است که GOS در حال حیله‌گری است و محدودیت‌های عملکردی را برای بیش از 10000 برنامه از جمله YouTube Vanced، برنامه اشتراک‌گذاری فعالیت Strava، سرویس تحویل غذا foodpanda، Microsoft Office اعمال می‌کند. LinkedIn و Zoom.Samsung اپلیکیشنی به نام GOS ایجاد کردند و از این برنامه برای محدود کردن عملکرد بازی استفاده کردند و تجربه بازی را بدتر کردند. با این حال، طبق آنچه که امروز جامعه کره ای دریافته است، سامسونگ تأیید کرده است که محدودیت های عملکردی را برای بیش از 10000 برنامه تعیین کرده است.

اشاره می کند که GOS محدودیت های عملکردی را حتی در مواقعی که لازم نیست، مانند زمانی که دمای دستگاه در محدوده معقولی قرار دارد، اعمال می کند. جالب اینجاست که لیست برنامه هایی که توسط GOS کنترل می شوند شامل پلتفرم های بنچمارک مانند Geekbench و 3DMark نمی شود، اما برخی از کاربران از جمله یوتیوبر کره ای توانستند با تغییر نام بسته 3DMark به Genshin سیستم را فریب دهند و این منجر به امتیاز بسیار کمتری دارد. کاربر دیگری که موفق به خاموش کردن GOS شده است، گزارش می دهد که امتیازات Geekbench نیز تحت تأثیر قرار گرفته است و به نظر می رسد که با هر نسل جدید فشار افزایش می یابد.

این بدان معناست که سامسونگ در مورد سری گلکسی S22 محتاط‌تر عمل می‌کند، حتی اگر این گوشی‌ها توسط پردازنده‌های کارآمدتری پشتیبانی می‌شوند و حتی راه‌حل خنک‌کننده جدیدی دارند. به طور خلاصه، ممکن است شما عملکردی را که برای آن پرداخت کرده‌اید دریافت نکنید، و سامسونگ این کار را نمی‌کند. به نظر می رسد که از تراشه های جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 و تراشه های Exynos 2200 داخلی که جدیدترین گوشی هایش را تامین می کنند، کاملاً استفاده می کند. سامسونگ در حال حاضر در حال بررسی این مشکل است و ممکن است به زودی پاسخی بشنویم. در مورد اینکه چرا سامسونگ این کار را انجام می دهد، نتگام نشان می دهد که این کار برای افزایش عمر باتری است.

سامسونگ عاقلانه است که در اسرع وقت هوا را پاک کند، زیرا گوشی های پرچمدار جدید آن شروع خوبی دارند و مطمئناً نمی خواهد یک رسوایی در راه است و مانع از تبدیل شدن گلکسی S22 به محبوب ترین گوشی اندرویدی سال می شود.
منبع

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *