علیرضا شفیعی
رپورتاژ آگهی

علیرضا شفیعی مشاور تحصیلی

علیرضا شفیعی مشاور تحصیلی، مشاور تحصیلی شخصی است که با تجربه و آگاهی خود و با بهره‌گیری از تیمی با مهارت به صورت تخصصی به یکی از مهم‌ترین ابعاد زندگی انسان یعنی تحصیلات و آینده‌اش می‌پردازد.

مشاور به معنای کسی است که پشتکار را با حضورش تداعی می‌کند.

حال این واژه با پسوند‌های گوناگونی مثل پزشکی، روانشناسی، تحصیلی و فردی و … از یکدیگر جدا می‌شوند.

و آن شخصی که عهده‌ی تداعی پشتکار را دارد با توجه به سواد خود مارا برای رسیدن به سلامتی، آرامش و موفقیت راهنمایی می‌کند.

برای مثال:

مشاور پزشکی همان دکتری است که ما هنگامی که بیمار هستیم با علمی که دارد؛ برایمان نسخه می‌پیچد و توصیه می‌کند که چه اقداماتی انجام دهیم تا بهبودی حاصل شود. اگر خطایی در این درمان به وجود بیاید پزشک، دارویی جدید تجویز می‌کند تا خطایش جبران شود.

به همین ترتیب مشاور روانشناس هم با راهنمایی و کمک، مارا به آرامش دعوت می‌کند و‌ توصیه‌هایی در باب دانشش دارد تا مارا در مسیر زندگی آسان، حمایت کند. شاید روانشناس هم بعضی از راهکارهایی که ارائه می‌دهد در زندگی ما قابل اجرا شدن نباشد پس راهکاری جایگزین را با توجه به سبک زندگی ما انتخاب می‌کند.

مشاور تحصیلی نیز شخصی است که با تجربه و آگاهی خود و با بهره‌گیری از تیمی با مهارت به صورت تخصصی به یکی از مهم‌ترین ابعاد زندگی انسان یعنی تحصیلات و آینده‌اش می‌پردازد. تفاوتی اساسی بین مشاور تحصیلی و دیگر مشاوران وجود دارد و آن هم این است که مشاور تحصیلی جای خطایی برایش نیست! چون در واقع امکان جبران آن را ندارد. مشاور تحصیلی اگر پشتکار را به غلط یا با روشی نامناسب به ما ارائه دهد دیگر نمی‌تواند زمان از دست رفته را جبران کند و شاید آینده‌ی تحصیلی و به دنبالش شغلی مارا تحت تاثیر قرار دهد.

پس همانطور که ما برای انتخاب پزشک به دنبال طبیبی حاذق می‌گردیم تا سریع‌تر و آسان‌تر سلامتی را به ما برگرداند و مورد اعتماد باشد و برای انتخاب تراپیست یا همان روانشناس هم با جستجوی گسترده و بهره‌گیری از نظرات دیگران سعی در انتخاب بهترین مرکز و مسلط‌ترین درمانگر را داریم؛ باید برای انتخاب مشاور تحصیلی نیز با همان حساسیت و حتی بیشتر جلو برویم و به دنبال گروهی باشیم که در ابتدا

  1. هدف مارا روشن کنند و مارا به باورش برسانند.
  2. دانش، تجربه و از همه مهم‌تر سابقه‌ی درخشانی را در زمینه‌ی مشاور تحصیلی داشته باشند.
  3. به طور قانونی و در بستری مناسب خدماتشان را ارائه دهند.
  4. دلسوز باشند و منافع را تحت هر شرایطی از مالی و … برای دانش‌آموز یا داوطلب تمام کنند.
  5. برای زمان و هزینه‌ی دانش‌آموز یا داوطلب ارزش قائل شوند.
  6. تا آخرین لحظات همراه دانش‌آموز باشند و حقایق را برای او با آرامش بیان کنند.

پس مشاور تحصیلی شامل تیمی است که خداپسندانه و شریف به وظایف خود بپردازند و اهمیت اعتماد و حساسیت شغل خود را بدانند.

هنوز هم هستند گروه‌هایی که سال‌ها با تلاش و دانش به تجربه‌ی موفق در زمینه‌ی مشاوره تحصیلی رسیده‌اند و از وظایف خود فراتر نیز می‌روند.

علیرضا شفیعی

بنیاد علمی و آموزشی شفیعی با اسم و رسم قانونی و درخشان در مکانی مشخص با مجوز رسمی خود و با مدیریت استاد علیرضا شفیعی که سال‌هاست علاوه بر تاسیس بنیاد شفیعی، نشر و رسانه این بنیاد و همچنین مدیریت مدارس نشانه رستا به نویسندگی و مشاوره نیز با توجه به رشته‌ی تحصیلی‌اش می‌پردازد. هرساله ارزنده‌ترین خدمات مشاوره تحصیلی را به داوطلبان ارائه می‌کنند‌.

استاد علیرضا شفیعی مشاورانی را مدیریت می‌کند که دارای قوی‌ترین رزومه‌های مربوط هستند، هدف دانش‌آموز را همچون هدف خود می‌دانند و با فراغ‌بال برای محقق شدن آن در کنار دانش‌آموزان می‌مانند و به بهترین نحو ممکن با باید و نباید‌های دوران تحصیل برای رسیدن به پیروزی آشنایشان می‌کنند‌.

اگر مانند سلامتی جسم و روحتان، رسیدن صحیح به اهداف تحصیلی نیز برایتان مهم است با مراجعه به بنیاد علمی و آموزشی شفیعی و همراهی مشاوران تحصیلیشان، قطعا مانند هزاران داوطلب موفق این بنیاد طعم شیرین موفقیت در تحصیل را خواهید چشید.

جهت ارتباط و ثبت نام در بنیاد علمی و آموزشی شفیعی می‌توانید با تلفن 02162999006 تماس بگیرید و جهت کسب اطلاعات بیش‌تر نیز می‌توانید به سایت این بنیاد به آدرس www.alirezashafei.com مراجعه کنید.

بنیاد علمی و آموزشی شفیعی

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *