علی سلیمانی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت
اخبار

علی سلیمانی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

علی سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون به دلیل ابتلا به کرونا در سن 50 سالگی درگذشت.

سید جواد هاشمی بازیگر و یکی از دوستان این هنرمند با تایید خبر درگذشت اش در بیمارستان گفت: شامگاه گذشته، حال او بد می شود و ساعت ۵ بامداد امروز پنج شنبه ۲۱ مرداد ماه به دلیل ایست قلبی از دنیا می رود.

 

علی سلیمانی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت

او ادامه داد: متاسفانه به دلیل عوارض ناشی از کرونا، تلاش پزشکان برای احیای او بی نتیجه می ماند.

سهیلا جوادی، همسر علی سلیمانی که خود نیز درگیر ویروس کروناست، چند روز قبل گفته بود:«خوشبختانه دیشب حالش بهتر شد و اکسیژن خونش بالا آمد ولی از همه دوستان می‌خواهم همچنان دعا کنند تا شرایط علی ثابت بماند . همه امیدمان به خداست و مبارزه علی.علی فعلا همچنان به کمک دستگاه تنفس می‌کند و برای این‌که روند درمان آسان‌تر شود و او آرامش بیشتری داشته باشد، بیهوشی خودخواسته‌ای گرفته است. خوشبختانه داروها تاثیر مثبتی بر او داشته و به‌ویژه یک داروی جدید که از دیروز تزریق آن را آغاز کرده‌ایم، سبب شده حال او بهتر شود. به هر حال همه چیز به این دو سه روز بستگی دارد و امیدوارم همچنان روند بهبود ادامه پیدا کند و شرایطش به ثبات برسد.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا همسرش در جریان بازی در پروژه‌ای درگیر کرونا شده است، توضیح داده بود: «علی در این مدت مدام سر کار بود ولی سرعت انتقال این ویروس آن‌چنان بالاست که نمی‌توان گفت هر کسی کجا و در چه موقعیتی درگیر آن شده است. بعد از علی، من و دخترمان هم بیمار شدیم که خوشبختانه ریه صبا درگیر نشده است. با این حال نمی‌توانم کسی را متهم کنم یا جایی را مقصر بدانم و تنها چیزی که خواهان آن هستم، دعای مردم و دوستان است که امیدوارم علی با این دعاها این دو سه روزه را به سلامت بگذارند.»

 

از جمله آثاری که علی سلیمانی به ایفای نقش پرداخته است می توان به فیلم های سینمایی چون بی پولی، نجات یافتگان، قارچ سمی، خاله سوسکه و….. اشاره کرد

از جمله مجموعه های تلویزیونی این هنرمند می توان به وضعیت سفید، پایتخت 4 ، سقوط یک فرشته، داستان یک شهر و… اشاره کرد.

 

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *