سانیا سالاری
متفرقه

عکس های جدید سانیا سالاری | آدرس پیج اینستاگرام سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1366، تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین است و فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد و با بازی در سریال دلدادگان شناخته شده و به شهرت رسیده است.

 

عکس تولد سانیا سالاری

عکس تولد سانیا سالاری 1401

کپشن تصویر :بیستم تیرماه 1401 زمان که می گذره آروم آروم متوجه میشی بزرگترین دارایی تو ، تنها و تنها خانواده ست و داشتن یه دل آروم … پروردگارا گوشه ی دنجمون ،عزیزانمون و آرامشمون رو برامون حفظ کن

همچنین بخوانید : شماره تماس سانیا سالاری

 

مادر سانیا سالاری

سانیا سالاری و مادرش

دوستی سانیا سالاری و مه لقا باقری

سانیا سالاری و مه لقا باقری

دوستی سانیا و مه لقا

من سال گذشته در ایرانشهر یه تئاتر دیدم که کلی بازیگر آقا داشت و یک بازیگر خانم، که اون بازیگر خانم تمام طول اجرا همراه با حرکات سنگین بدنی دیالوگ می گفت با صدایی بسیار زیبا و رسا و قدرت بازیگری ای مثال زدنی اجرا که تمام شد با تمام وجود برای اون خانم کف می زدم و تحسینش می کردم . این روزها که دارم کنارش کار می کنم مهربانی و انسانیتش هم برام بسیار قابل ستایشه ، مه لقا ی عزیزم

سانیا سالاری در گیسو

سانیا سالاری در پشت صحنه سریال گیسو

 

سانیا سالاری متولد 20 تیرماه 1366 از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. سانیا سالاری با شرکت در کلاس های بازیگری خانم نصیرپور و آقای رحمانیان توانسته است هنرپیشگی را بیاموزد.

سانیا سالاری

پس از سریال دلدادگان، منوچهر هادی بار دیگر برای یکی از نقش های سریال جدیدش گیسو به سراغ سانیا سالاری رفت. سالاری در سریال گیسو نقش نازی هوشیار را برعهده داشت.

سانیا سالاری

همسر سانیا سالاری

سانیا سالاری تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

سانیا سالاری

خانم سالاری در نمایش هایی چون مجلس ضربت خوردن ، نام تمام مادران ، فیلم تئاتر آینه های روبرو ، لیلا و چند مسافر اثری از محمد رحمانیان حضور داشته است و آخرین سریال این بازیگر عاشقانه ها 2 می باشد.

سانیا سالاری در سریال دلدادگان

سانیا سالاری

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان است که بازیگری را در کلاسهای مهتاب نصیرپور آموخت و در چند نمایش در کنار بزرگان تئاتر به ایفای نقش پرداخت. اولین حضور سانیا سالاری در تلویزیون بازی در سریال دلدادگان است .

 

آشنایی منوچهر هادی با سانیا سالاری

سانیا سالاری

در یک نمایش تئاتر بود که آقای منوچهر هادی برای دیدن نمایش رفته بود و از بازی درخشان سانیا سالاری بسیار شگفت زده شد و همان شب به او گفت که حتما در آینده با یک دیگر کار خواهیم کرد که قسمت شد آقا هادی در سریال دلدادگان که قبل از این به نام پا های بیقرار معروف شده بود بازی کند.

سانیا سالاری

 

آدرس پیج اینستاگرام سانیا سالاری : instagram.com/sania__salari

4.9/5 - (8 امتیاز)
نظرات
  1. فرزانه

    سانیا صورت زیبایی داره من که اکثر کارهاشو دوست دارم

  2. آرزو شعبانی

    سلام سانیا جون من خیلی دوست دارم لطفا اگه کامنت من میبینین جوابم بدین

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *