فیلم‌ شکارچیان روح
متفرقه

فروش 60 میلیون دلاری فیلم‌ شکارچیان روح در نخستین هفته اکران

فیلم‌ شکارچیان روح: افترلایف در نخستین هفته اکران به فروش ۶۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی دست یافت.

این فیلم که دنباله قسمت اصلی شکارچیان روح محصول ۱۹۸۴ است را جیسون ریتمن فرزند ایوان ریتمن خالق این مجموعه‌ فیلم کارگردانی کرده است.

 

فرنچایز Ghostbusters عموماً بیشتر یک نمایشنامه داخلی در نظر گرفته می‌شود (اصل 1984 – زمانی که اعتراف می‌کنم من 15 ساله بودم – قبل از اینکه در خارج از کشور منتشر شد به همان اندازه تأثیرگذار بود؛ و راه‌اندازی مجدد سال 2016 به آمریکای شمالی در 56 درصد از کل جهانی منحرف شد. باجه بلیط فروشی). اما با تعداد تماشاگران زیادی در داخل کشور، و کمی باند فرودگاه، پتانسیل‌هایی در اینجا وجود دارد. سونی این فیلم را برای شرکت کنندگان در CinemaCon لاس وگاس و CineEurope بارسلون در تابستان امسال تبلیغ کرد. تعدادی از بازارها از جمله فرانسه و کره (1 دسامبر)، روسیه و اسپانیا (2 دسامبر)، استرالیا (1 ژانویه) و ژاپن (4 فوریه) وجود دارد.

مارول
فیلم اصلی در استودیوهای خارج از کشور برای استودیوهای این جلسه باز هم ابدیان دیزنی/مارول بود که در اوایل این هفته از مرز 300 میلیون دلاری جهانی عبور کرد، چهارمین فیلم دیس و نهمین فیلم MPA که امسال این کار را انجام داد. در چارچوب فعلی، 22.7 میلیون دلار از 49 بازار فراساحلی اضافه کرد. با این کار درآمد خارج از کشور به 200.3 میلیون دلار و در سراسر جهان به 336.1 میلیون دلار می رسد. هیچ اولین نمایش جدیدی در این قاب وجود نداشت، در حالی که فیلم خدایان ابرقهرمانی به کارگردانی کلوئه ژائو مقام اول را در روسیه و برزیل و همچنین امارات، لبنان، پرتغال، آفریقای جنوبی، تایوان، تایلند، نیوزیلند و همه اینها داشت. سایر بازارها در سراسر آمریکای لاتین به استثنای مکزیک.

کاهش کلی نسبت به آخر هفته گذشته 53 درصد بود. کره از 25 میلیون دلار عبور کرد تا با 25.2 میلیون دلار پیشتاز تمام بازارها تا به امروز باشد. پس از آن بریتانیا (17.3 میلیون دلار)، فرانسه (13.7 میلیون دلار)، مکزیک (13.3 میلیون دلار) و برزیل (10.5 میلیون دلار) قرار دارند. در IMAX، قیمت جهانی 24.4 میلیون دلار است.

این فیلم در هفته نخست اکران در ۴۳۱۵ سالن سینما در آمریکای شمالی به روی پرده رفت و با فروش ۴۴ میلیون دلاری صدرنشین جدول گیشه هفتگی سینمای آمریکا شد.

شکارچیان روح: افترلایف در ۳۱ کشور دیگر اکران شد و توانست ۱۶ میلیون دلار بفروشد تا مجموع فروش جهانی و آغازین خود را به ۶۰ میلیون دلار برساند.

فیلم ابرقهرمانی جاودانگان ساخته کلوئی ژائو و محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی هم در سومین هفته اکران با فروش ۱۰.۸ میلیون دلاری در رتبه دوم گیشه سینمای آمریکا قرار گرفت.

منبع: deadline

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *