فیلم جاودانگان
متفرقه

فیلم جاودانگان صدرنشین گیشه جهانی شدند

فیلم جاودانگان به کارگردانی کلوئی ژائو در نخستین هفته نمایش در سینماهای آمریکا، عملکردی کمتر از انتظارات داشت و گرچه با فروش ۷۱ میلیون دلاری صدرنشین گیشه شد اما پیش بینی میشد فروشی تا ۸۰ میلیون دلار را رقم بزند.

با این حال جاودانگان پس از بیوه سیاه (۸۰.۳ میلیون دلار)، شانگ شی و افسانه ۱۰ حلقه (۷۵.۳) و قسمت جدید فیلم ونوم (۹۰ میلیون دلار)، چهارمین فروش آغازین سینمای آمریکا در دوران همه گیری ویروس کرونا را به خود اختصاص داد.

معرفی فیلم جاودانگان eternals

Eternals استودیو مارول دارای یک تیم جدید و هیجان انگیز از سوپر قهرمانان در دنیای سینمایی مارول است، بیگانگان باستانی که هزاران سال است در مخفیانه روی زمین زندگی می کنند. پس از وقایع Avengers: Endgame، یک تراژدی غیرمنتظره آنها را مجبور می کند از سایه ها بیرون بیایند تا علیه باستانی ترین دشمن بشریت، Deviants، متحد شوند.

بازیگران: آنجلینا جولی، جما چان، ریچارد مدن، کومیل نانجیانی، لورن ریدلوف، برایان تایری هنری، سلما هایک، لیا مک هیو، دان لی و کیت هرینگتون

کلوئی ژائو که پس از فیلم موفق و برنده اسکار سرزمین آواره ها پا به دنیای سینمای ابرقهرمانی گذاشته با فیلم جاودانگان چندان نتوانسته رضایت منتقدان و مخاطبان را جلب کند و وبسات نقد فیلم راتن تومیتوز نیز امتیاز ۴۷ را به این فیلم اختصاص داده است.

این فیلم در گیشه بین الملل نیز تاکنون ۹۰ میلیون دلارفروخته تا فروش جهانی جاودانگان به رقم چشمگیر ۱۷۱ میلیون دلاری برسد.

جما چان، ریچارد مدن، لیا مک هیو، برایان تایری هنری، ما دونگ سئوک، هریش پتل، کیت هرینگتون، سلما هایک و آنجلینا جولی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

پیش از این برخی کشورهای عربی چون عربستان و قطر وکویت نیز اعلام کرده‌اند به دلیل ارجاعات همجنسگرایانه در این فیلم از اکران آن در کشورهایشان خوددداری خواهند کرد.

4.5/5 - (2 امتیاز)
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *