سریال Squid Game
فیلم و سریال متفرقه

لباس هالووین بازیگر سریال Squid Game

لی یو می بازیگر سریال Squid Game یک لباس بی نقص برای هالووین امسال انتخاب کرده، در حالی که تصویری از خود با ظاهر عروسک مشهور بازی چراغ سبز، چراغ قرمز را در حساب اینستاگرامی اش منتشر کرده است. لی در این سریال نقش جی یونگ را بازی می کند، زن جوانی که پس از آزادی از زندان به بازی مرکب می پیوندد. او به جرم کشتن پدر بیرحمش که او و مادرش را کتک زده و حتی باعث مرگ مادرش نیز شده به زندان افتاده بود. علیرغم خشونت بالایش، این سریال کره ای با استقبالی فراتر از حد تصور در سراسر جهان مواجه شده و به خاطر سبک روایی قدرتمند و سکانس های تکان دهنده و پرهیجانش مورد ستایش قرار گرفته است.

سریال Squid Game

صدها بازیکن پول نقد دعوت عجیبی را برای رقابت در بازی های کودکانه می پذیرند. در داخل، یک جایزه وسوسه انگیز با مخاطرات بالا مرگبار در انتظار است. یک بازی بقا که یک جایزه عظیم 45.6 میلیارد برنده در خطر است.

 

در اولین بازی، بازیکنان یک دور بازی چراغ سبز، چراغ قرمز بازی می کنند در حالی که یک عروسک رباتیک ۱۰ فوتی جلوی آن ها ایستاده است. او یک عبارت ترسناک و تنش زا را خوانده و بازیکنان با ترس و وحشت قدم بر می دارند. در صورتی که عروسک متوجه حرکت اشتباه هر یک از بازیکنان شود، آن بازیکن به سرعت توسط تک تیراندازان هدف قرار گرفته و کشته خواهد شد. چیزی که عروسک چراغ سبز، چراغ قرمز را چنین ترسناک می سازد این است که شکل آن از یک شخصیت کلاسیک کره ای در کتاب های درسی کودکان کره ای گرفته شده است. در حالی که معنای اصلی این عروسک دوستانه بودن با دیگران است، سریال Squid Game آن را به یک شخصیت ترسناک شیطانی تبدیل کرده است.

همین ایده پشت عروسک بازی مرکب باعث شده این شخصیت به یک گزینه مناسب برای لباس های هالووین تبدیل شود و انتظار می رود بسیاری از طرفداران این سریال با پوشیدن لباس های شخصیت های این سریال در مهمانی های هالووینی شرکت کنند. لباس هالووینی لی یکی از بهترین تقلیدها از شخصیت های این سریال تاکنون بوده است و بار دیگر بر محبوبیت و تاثیرگذاری سریال Squid Game بر فرهنگ عامه تاکید می کند.

نقدی بر اسکوئید گیم

داستان افرادی که در زندگی به دلایل مختلف شکست می خورند، اما ناگهان دعوت نامه ای مرموز برای شرکت در یک بازی بقا دریافت می کنند تا بیش از 38 میلیون دلار آمریکا را به دست آورند. بازی در جزیره ای منزوی اتفاق می افتد و شرکت کنندگان تا زمانی که برنده نهایی وجود داشته باشد محبوس می شوند. این داستان شامل بازی های محبوب کودکان دهه 1970 و 1980 کره می شود، مانند بازی ماهی مرکب، ترجمه تحت اللفظی نام کره ای آن، که نوعی برچسب است که در آن حمله و دفاع از یک تخته ماهی مرکب شکل کشیده شده در خاک استفاده می کند.

منبع: imdb

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *