مبل شویی در منزل
رپورتاژ آگهی

مبل شویی در منزل با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه، انجام خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه توسط تیم مبل شویی در منزل به صورت حرفه ای انجام می گیرد.

شستشوی مبلمان در منزل با دستگاه یکی از خدمات مبل شویی جاوید در منطقه می باشد. ما تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته ایم تا در منطقه جزو بهترین های مبل شویی باشیم. مبل شویی های زیادی در شهر تهران وجود دارند. که خدمات مبل شویی و قالی شویی در منزل را با دستگاه انجام می دهند. انجام خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه توسط تیم مبل شویی در منزل به صورت حرفه ای انجام می گیرد.

مبل شویی جاوید در منزل یکی از این شرکت ها می باشد. که خدمات مبل شویی و قالی شویی در تهران را با ضمانت نامه کتبی انجام می دهیم. مبل شویی در منزل باید طبق استاندارد های مبل شویی انجام شود. و متخصصان این کار نباید برای انجام خدمات مبل شویی در منزل فرقی قاعل شوند.

متخصصان مبل شویی جاوید در تهران سال ها برای این کار زحمت کشیده اند. و تجربه کافی برای متخصص بودن را کسب نموده اند. اما بسیاری از سرویس کاران مبل شویی در تهران هستند. که فعالیت خود را انجام می دهند. در حالی که هیچ گونه تجربه کافی برای شستشوی مبلمان در منزل را ندارند.

مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل در همه شرکت های مبل شویی یکسان می باشد. و تمامی عزیانی که در شرکت های مبل شویی مشغول فعالیت هستند. خدمات زیر را برای مشتریان انجام می دهند. اما من لازم می دانم که دوباره در اینجا تمامی این خدمت ها را برایتان بازگو کنم. تا شما عزیزانی که تازه با مبل شویی جاوید آشنا شده اید. بدانید که ما در این شرکت چه خدماتی را انجام می دهیم.

  • شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی و استیل و تمام پارچه در منزل با دستگاه مبل شویی در منزل
  • شست و شوی انواع صندلی های نهار خوری و اداری و چرم با دستگاه
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی، دست بافت، اعلا و ابریشم در منزل با ضمانت نامه کتبی
  • شست و شوی صندلی های داخلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل سکونت شما عزیزان و بزرگواران
  • شستشوی انواع پشتی ها و تابلو فرش های تزینی در منزل با ضمانت

تمامی این خدمات ها در مبل شویی جاوید با ضمانت نامه کتبی و در حضور خود مشتری انجام می شود. و مشتری های عزیز به خوبی میزان تمیز بودن و کثیف بودن مبل ها را با همدیگر می توانند که مقایسه کنند.

قیمت مبل شویی در منزل

شرکت های زیادی در سراسر تهران تاسیس شده است. که خدمات مبل شویی را بر اساس تعرفه ای که سالیانه توسط اتحادیه مبل شویی ها ارائه می شود. کار می کنند وقیمت ها را بر این مبنا به مشتری هایشان اعلام می کنند. اما گروهی دیگر هم هستند. که هر ساله با توجه به نوسانات بازار تعرفه ای را برای شستشوی مبلمان در منزل ارائه می کنند.. و در تمام مناطق تهران از آنها برای شستشو استفاده می کنند.

  • قیمت هر دست مبلمان نه نفره در تهران با ضمانت نامه کتبی 550000 تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر دست مبلمان هفت نفره در منزل با ضمانت در تهران 500000 تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد صندلی نهار خوری و صندلی های اداری در منزل با دستگاه 40000 تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی هر متر مربع فرش ماشینی و دست بافت و اعلا در منزل با دستگاه 20000 تومان می باشد.
  • قیمت هر عدد کفی و کوسن و پشتی اضافه روی مبلمان 15000 تومان می باشد.
  • هزینه شستشوی صندلی های ماشین های یرانی و خارجی در محل سکونت شما در تهران 500000 تومان می باشد.

تمامی این هزینه ها و قیمت هایی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم. مربوط به سال 1402 می باشد. و تمامی عزیزان در هر کجای تهران بزرگ می توانند از این قیمت ها برای شستشوی مبلمان خود بهره بگیرند.

شستشوی مبلمان

نحوه شستشوی مبلمان در منزل

مبل ها انواع مختلفی دارد. و از نظر متخصصان مبل شویی هیچ فرقی نخواهد کرد. و تمامی این متخصصان کار شستشوی مبلمان را به یک شیوه انجام می دهند. در ابتدا مخزن آب را پر کرده و با شامپو هایی که در اختیار دارند مخلوط می کنند. پمپ در بالای آن یک اهرم وجود دارد. که برای پر کردن و فشار باد زیاد از آنها استفاده می شود.

بعد از آن یک دستگاه دریل چرخشی داریم که با آن تمام مبل ها را شستشو می دهیم. و کف فراوانی تمام سطح مبلمان را می پوشاند.حرکت چرخشی این دریل هر کثیفی که روی مبلمان باشد را کاملا تمیز می کند. که سرویس کار بعدی تمام این کف و کثیفی ها را توسط جارو برقی هایی که در اختیار دارد را مکش می کند.

این جارو برقی ها آنقدر قدرتمند و قوی هستند. که می توانند تا مقدار زیادی مبل ها را خشک کند. طوری که بعد از اتمام کار فقط چند ساعتی را برای خسک کردن مبل ها زمان لازم است. مبلمان بعد از اینکه تمیز و مرتب شدند. باید تا چند ساعتی در هوایی کاملا ملایم باشند. تا سطح مبلمان کاملا خشک و قابل استفاده گردد.

مبل شویی در منزل با مواد نانو

شستشوی مبلمان در منزل با مواد نانو یکی از بهترین شیوه های شستشو در منزل می باشد. شرکت مبل شویی که با مواد نانو در منزل کار می کنند. بی شک مشتری های زیادی نسبت به شرکت هایی که با مواد ایرانی کار می کنند، دارند. بی شک مواد نانو این روزها تمام بازار را در دست گرفته است. و تمامی عزیزان و شرکت هایی که کار مبل شویی در منزل را انجام می دهند. از مواد نانو برای تمیز کاری و نظافت مبلمان در منزل خود استفاده می کنند.

چرا که این کار علاوه بر کیفیت بالایی که دارد به راحتی کار می دهد. و تمام سطح مبلمان تمیز و بسیار زیبا می شوند. و تمامی مشتری هایی که با مواد نانو در منزل کار کرده اند. برای همیشه از مواد نانو برای کار خود بهره می گیرند.

مواد ایرانی هم برای تمیز کاری مبلمان خوب است و مبل ها را تمیز می کند. اما تمیز و کیفیت آنها به اندازه تمیز با مواد نانو نیست. نانو این روزها کنترل بازار را به دست خود گرفته است. و بازار سایر شوینده ها روبه پایان می باشد.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *