مبل های راحتی پفی
خانه داری

مبل های راحتی پفی؛ دکوراسیون داخلی در سال 2021

هر چه می گذرد به سمت مبلمان بزرگ و نرم می رویم، در حالی که قبلاً اینگونه نبود و تمایل بیشتر به استفاده از مبلمان سبک مدرن نیمه قرن بیستم بود که در طراحی آن ها خطوط صاف و هندسی به کار می رود و پایه های چوبی شان مشخص است. اما نرمی و انحنای مبلمان راحتی پفی دقیقاً در نقطه ی مقابل این سبک قرار دارد.

مبل های راحتی پفی

کارشناسان دکوراسیون داخلی می گویند محبوبیت اسباب و اثاثیه با فرم گرد به میزان چشمگیری افزایش یافته است. این موضوع تنها محدود به اثاثیه ی بزرگ تر خانه مثل مبل و صندلی نیست و این نکته را حتی در میزهای عسلی و وسایل تزئینی مثل مجسمه ها هم می توان دید.

همانطور که لباس های تنگ و شق و رق، رفته رفته حضور کمرنگ تری در دنیای مد پیدا می کنند، به نظر می رسد شاهد این اتفاق در مورد مبلمان سفت و ظریف هم هستیم.

شیوع کرونا در سال گذشته و قرنطینه ی ناشی از آن سبب شد همه ی ما زمان زیادی را در خانه سپری کنیم و بعضی هایمان هم به کلی دور کار شدیم. به همین دلیل به مبلمان راحت تر و جذاب تری نیاز داشتیم که در حالی که روی آن ها با لباس خانه لم داده ایم به کارهایمان هم برسیم. فشارهای ناشی از بحران کرونا هم بی تأثیر نبود و ما به مبلمان گرد و راحتی نیاز پیدا کردیم که مانند یک آغوش نرم و بزرگ، دست کم بخشی از این تنش ها را از میان ببرد.

اما حالا که با گسترش واکسیناسیون عمومی کرونا، دنیا خود را برای از سر گرفتن زندگی عادی آماده می کند هم این مبلمان بزرگ و راحت ماندگار خواهند بود؟ کارشناسان دکوراسیون داخلی معتقدند این ترند به طور قطع ادامه پیدا خواهد کرد و البته دستخوش تغییراتی هم خواهد شد. بنابراین لازم نیست چیدمان خانه ی خود را به کلی عوض کنید. کارشناسان می گویند برای هر دو سبک جا هست و زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی هم این است که می توانیم همه ی سبک ها را با هم ترکیب کنیم.

Rate this post
نظرات

نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *